Probao sam betu na Ps3 i dojmovi su definitivno bolji u usporedbi s BF3.
Nema više onoga input laga u kontrolama na koji KZ2 ekipa svršava i ne shavaća da je to bio tehnički propust. Ciljanje je fluidno, brzo i responzivno.
Hit detekcija je i dalje li-la, bolja u odnosu na trojku i odlična u frontalnim okršajima, ali čim netko bočno bježi ili je udaljen - hit markeri skaču konstantno, ali tu nastupa njihova filozofija o gubljenju zaustavne moći ovisno o udaljenosti mete i čudo je ako netko opadne nakon samo jednog clipa.
Ima smisla na papiru, ali opet... nema tu gušta dok imam dojam da ga gađam s dijabolama za zračnicu. Možda čak i nije problem u gubljenju zaustavne moći, kolko je problem u automatskoj regeneraciji (i to prilično brzoj) nakon kakve 3 sekunde od ranjavanja. Više mi se sviđa BC2 pristup, 2-3 kontrolirana bursta i gotovo, ima da pada bez mogućnosti za povlačenjem. Regeneracija je također bila sporija i medic je bio itekak koristan i potreban u squadu.
Ove pizdarije s destrukcijom je prodavanje muda pod bubrege. Dal je bilo moguće u BC2 srušiti čitavu zgradu? DA! Vraćaju nešto što je oduvijek bilo prisutno u BF serijalu. Ista stvar kao u slučaju novog Splinter Cella.
Ps3 verzija ima GADNIH problema s učitavanjem tekstura trenutno, nakon pol partije su se učitale, prije toga samo mutno sivilo
Destrukcija me na beta mapi nije oduševila, dosta skriptirano, baš poput one ogromne zgrade tijekom čijeg rušenja žmirim zbog frame ratea.