Zavrsio sam igru, pa da napisem neki zakljucak.
Ovo definitivno nema blage veze sa Hitman iskustvom i neke pozitivne stvari koje sam napisao - povlacim.
To se najvise tice slobode i nacina egzekucije. Puno, ali bas puno vise mogucnosti je bilo u prethodnicima.
Sad mi daje zadatke da dodjem do nekih vrata, kata, da skupljam osigurace kako bi pokrenuo lift i slicne stvari. Nekad sam sam odlucivao dal zelim ici liftom ili ne. Da bi na kraju dosao do mete i mozda imao par nacina za eliminaciju, ako i to!
Cesto se sve odvija preko animacija, bez obzira na vas stil igre ili je skriptirano pa se morate izravno boriti.
Na jednom levelu bez obzira na vas stil igre (mene nitko nije primjetio jer koristim stealth) nakon checkpointa vas doceka akcijska scena potjere koju nikako ne mozete izbjeci. Forsiranje filmskog dramaticnog i spektakularnog iskustva sa neizostavnim slow motionom na kraju. Ne znam gdje im je pamet bila. Kao da nemam dovoljno takvih scena u svakom FPS i TPS naslovu. Ovo je totalna suprotnost, paralelni univerzum u kojem se pojavljuje sve sto se ne bi smjelo u jednoj takvoj igri. QTE i point shooting (kopija mark and execute iz SC-a) koji se bas forsira u par navrata je prica za sebe.
O disguise sistemu ne zelim vise nista pricati jer sam mu posvetio dva posta (novo otkrice: slavi se kineska nova godina i ja sam obucen u kuhara, kojih ima mali milijun u njihovoj cetvrti i svaki od njih je sumnjicav i zeli me prijaviti policiji, makar samo secem unutar gomile). Grozan i totalno unisten - inace vrlo vazan gameplay element. Losa prica koja je ovaj puta osobna i sve se svodi na improviziranje, bez mogucnosti odabira i customizacije oruzja prije misije je takodjer minus. Customizacija postoji i otkljucava se skupljeno oruzje za jedan drugi mode koji nema veze s kampanjom. Checkpoin sustav i rascjepkani leveli.
Puno linearnih dijelova i los level dizajn. Istina, ima i malo vecih podrucja, ali to je zanemarivo jer su mogucnosti u odnosu na prethodnike ogranicene. Svi itemi su razbacani po levelima, pa ako zelite biti kreativni i ustrcati nekome otrov u zilu - morate ga sami naci.
Profesionalni ubojica koji me podsjeca na seljaka koji susjedu ide krast guske. Fale one brifing sekvence gdje ste dobivali sve
podatke o meti i opcenito osjecaj planiranja i profesionalnosti. Prodaju se muda pod bubrege i ono spike: lovac je postao lovina i slicne marketinske fore da se opravdaju sva odstupanja. AI je los, doslovno mozete guziti policajca sa krvavom glavom i totalno izranjavani, njemu je to normalno. Ali cim obucete njegovu uniformu - jebali ste jeza bez skrivanja i koristenja instincta, pa makar bili na glavnom trgu i totalno nevini. Kolorit i art stil takodjer nije za pohvalu, iako u sustini igra izgleda lijepo. Dobre stvari su one temeljne koje su ostale od prijasnjih igara.
Da bi vam slikovito to predstavio... zamislite si prekrasnu razgranatu tresnju u punom cvatu (stari Hitman) i jednog dana netko ju odluci srusiti i ostane samo panj. Panj je metaforicki ono najbolje sto je od tog prekrasnog serijala ostalo u mojim ocima. Umjesto vecih levela koji bi trebali biti mini sandbox i razradjivanja vec ionako odlicne gameplay mehanike, oni krenu u sasvim drugom smjeru. Nisam fan serijala zbog umjetno stvorenog celavca koji reze grkljane, vec zbog gameplaya koji se isticao po kvaliteti unutar mora genericnih pucaljki i kvazi stealth naslova. Ako bi mu morao dati ocjenu i to unutar okvira serijala, bila bi 6/10 ili opcenito ocijeniti kao igru 7/10.