Autor Tema: Hitman: Absolution  (Posjeta: 83354 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #225 u: Studeni 16, 2012, 19:18:29 »
Na purist ti se sve automatski makne, ali ako ne poznajes svaki kutak levela - imat ces gadne probleme s ostvarivanjem silent assassin ranka. Prerusavanje ti jako malo bude pomoglo, vecinom ces se morati vucarati koristeci cover sustav.
Skoro svaki level ti je podijeljen na manje dijelove. Npr. u prvom dijelu ti je cilj doci na drugi kat koji je dostupan samo VIP osobama i na tebi je na koji nacin ces to ostvariti, ima mnogo mogucnosti. Dok stignes gore, aktivira se checkpoint i cesto animacija, nakon toga imas cilj doci do drugog podrucja i tako dok ne stignes do podrucja gdje se nalazi meta. Tu moze promatrati, planirati i na razne nacine eliminirati tu metu. Gomilu poznatog alata kojeg 47 koristi su izbacili i fokus je na improviziranju i koristenju predmeta iz okoline. Imate silverballers i fiber wire na pocetku levela, a na detaljno upgrejdanje i sve na kaj ste se naviknuli u blood moneyu - mozete zaboraviti.

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #226 u: Studeni 16, 2012, 19:21:37 »
Onda nevalja igrat na purist, rađe pređem jednom igru na normal pa onda na purist. Kako se ponašaju oružja, pištolji, puškice ako si probal ?

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #227 u: Studeni 16, 2012, 19:28:40 »
Poceo sam na hard, pa zatim prebacil na expert - purist mi se cini previse HC za prvi put, a lijepo te i igra upozori da krenes tek dok znas svaki kutak igre. Pucanje je slicno kao u Kane & Lynch serijalu, sasvim solidno. Detekcija je takodjer solidna, reagiraju dobro na metke, headshot od jednog metka kao i prije itd. Idem na prolaz bez ubijanja, al dok stignem na checkpoint znam napraviti kaos tek tolko da isprobam oruzja  cer1njo

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #228 u: Studeni 16, 2012, 19:33:39 »
Poceo sam na hard, pa zatim prebacil na expert - purist mi se cini previse HC za prvi put, a lijepo te i igra upozori da krenes tek dok znas svaki kutak igre. Pucanje je slicno kao u Kane & Lynch serijalu, sasvim solidno. Detekcija je takodjer solidna, reagiraju dobro na metke, headshot od jednog metka kao i prije itd. Idem na prolaz bez ubijanja, al dok stignem na checkpoint znam napraviti kaos tek tolko da isprobam oruzja  cer1njo

Sve šta si rekao do sada mi se sviđa, jedino on za nadogradnju li la  cer1njo

Kakav je level dizajn ?

Totalni je hajp pred igruu. Wooohoo  ;D

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #229 u: Studeni 16, 2012, 19:39:34 »
Relativno dobar, sve ovisi od levela do levela. Neki su linearniji, dok su neki pak otvoreniji.
Vizualno izgleda lijepo, ali su htjeli dati igri neki svoj potpis i zeznuli stvar s koloritom i raznim previse izrazenim efektima.
Idem dalje igrat, neki zakljucak cu donijeti dok se dojmovi do kraja iskristaliziraju  thumbs1

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #230 u: Studeni 16, 2012, 22:08:23 »
Na steamu se pojavili ovi zahtjevi :)  ave1

OS: Windows Vista, 7
Processor: True dual core CPU (Intel, AMD)
Memory: 2 GB RAM
Video Card: NV8600 512 Mb RAM, or AMD equivalent
DirectX®: 10

Offline budainka16

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #231 u: Studeni 16, 2012, 23:13:54 »
Pfff, mogu igrat Crysis 2 na ultra u pozadini i ovo na max :D
"I'm going to make him an offer that will undoubtedly sound unappealing, but will inevitability be accepted upon realizing that the refusal of this offer would potentially bring harm to himself, his family, and personal network of friends and acquaintances."

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #232 u: Studeni 16, 2012, 23:20:43 »
Ako su takvi zahtjevi, ići će na max na 1366-768  thumbs1

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #233 u: Studeni 17, 2012, 22:24:05 »
Zavrsio sam igru, pa da napisem neki zakljucak.
Ovo definitivno nema blage veze sa Hitman iskustvom i neke pozitivne stvari koje sam napisao - povlacim.
To se najvise tice slobode i nacina egzekucije. Puno, ali bas puno vise mogucnosti je bilo u prethodnicima.
Sad mi daje zadatke da dodjem do nekih vrata, kata, da skupljam osigurace kako bi pokrenuo lift i slicne stvari. Nekad sam sam odlucivao dal zelim ici liftom ili ne. Da bi na kraju dosao do mete i mozda imao par nacina za eliminaciju, ako i to!

Cesto se sve odvija preko animacija, bez obzira na vas stil igre ili je skriptirano pa se morate izravno boriti.
Na jednom levelu bez obzira na vas stil igre (mene nitko nije primjetio jer koristim stealth) nakon checkpointa vas doceka akcijska scena potjere koju nikako ne mozete izbjeci. Forsiranje filmskog dramaticnog i spektakularnog iskustva sa neizostavnim slow motionom na kraju. Ne znam gdje im je pamet bila. Kao da nemam dovoljno takvih scena u svakom FPS i TPS naslovu. Ovo je totalna suprotnost, paralelni univerzum u kojem se pojavljuje sve sto se ne bi smjelo u jednoj takvoj igri. QTE i point shooting (kopija mark and execute iz SC-a) koji se bas forsira u par navrata je prica za sebe.

O disguise sistemu ne zelim vise nista pricati jer sam mu posvetio dva posta (novo otkrice: slavi se kineska nova godina i ja sam obucen u kuhara, kojih ima mali milijun u njihovoj cetvrti i svaki od njih je sumnjicav i zeli me prijaviti policiji, makar samo secem unutar gomile). Grozan i totalno unisten - inace vrlo vazan gameplay element.  Losa prica koja je ovaj puta osobna i sve se svodi na improviziranje, bez mogucnosti odabira i customizacije oruzja prije misije je takodjer minus. Customizacija postoji i otkljucava se skupljeno oruzje za jedan drugi mode koji nema veze s kampanjom. Checkpoin sustav i rascjepkani leveli.
Puno linearnih dijelova i los level dizajn. Istina, ima i malo vecih podrucja, ali to je zanemarivo jer su mogucnosti u odnosu na prethodnike ogranicene. Svi itemi su razbacani po levelima, pa ako zelite biti kreativni i ustrcati nekome otrov u zilu - morate ga sami naci.

Profesionalni ubojica koji me podsjeca na seljaka koji susjedu ide krast guske. Fale one brifing sekvence gdje ste dobivali sve
podatke o meti i opcenito osjecaj planiranja i profesionalnosti. Prodaju se muda pod bubrege i ono spike: lovac je postao lovina i slicne marketinske  fore da se opravdaju sva odstupanja. AI je los, doslovno mozete guziti policajca sa krvavom glavom i totalno izranjavani, njemu je to normalno.  Ali cim obucete njegovu uniformu - jebali ste jeza bez skrivanja i koristenja instincta, pa makar bili na glavnom trgu i totalno nevini.  Kolorit i art stil takodjer nije za pohvalu, iako u sustini igra izgleda lijepo. Dobre stvari su one temeljne koje su ostale od prijasnjih igara.

Da bi vam slikovito to predstavio... zamislite si prekrasnu razgranatu tresnju u punom cvatu (stari Hitman) i jednog dana netko ju odluci srusiti i ostane samo panj. Panj je metaforicki ono najbolje sto je od tog prekrasnog serijala ostalo u mojim ocima. Umjesto vecih levela koji bi trebali biti mini sandbox i razradjivanja vec ionako odlicne gameplay mehanike, oni krenu u sasvim drugom smjeru. Nisam fan serijala zbog umjetno stvorenog celavca koji reze grkljane, vec zbog gameplaya koji se isticao po kvaliteti unutar mora genericnih pucaljki i kvazi stealth naslova.  Ako bi mu morao dati ocjenu i to unutar okvira serijala, bila bi 6/10 ili opcenito ocijeniti kao igru 7/10.
« Zadnja izmjena: Studeni 17, 2012, 22:44:20 od Thergothon »

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #234 u: Studeni 17, 2012, 22:40:14 »
A šteta, očito smo kao fanovi Hitmana tražili previše cry1
Mora se svaka igra poblesavit da ju može svako igrat cry1
Radije ću onda ponovno odigrat Hitman 2 i Hitman BM sm1jeh

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #235 u: Studeni 17, 2012, 22:46:52 »
Definitivno probaj ako imas priliku, ima i dobrih dijelova, ali kao cjelina ostavlja gorak okus - barem u mom slucaju.

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #236 u: Studeni 17, 2012, 23:00:09 »
Budem probao, možda čak i pređem igru. Samo žao mi je što su tako upropastili igru, Hitman BM je stvarno vrhunski naslov i očekivao sam barem jednako dobar nastavak, a ono je dosta lošije. Slična stvar ko i s Splinter Cell Conviction, i još ona debilna stvar kad zgrabiš metu i onda odabereš još par meta i ubiješ s po jednim hicom fpalm1 I kao šlag na kraju ona misija gdje ideš i pucaš kao u kakvom CODU fpalm1

Al sad bar neću biti razočaran kad krenem igrat Hitman Absolution, jer su mi očekivanja nikakva.

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #237 u: Studeni 18, 2012, 00:53:49 »
Budem probao, možda čak i pređem igru. Samo žao mi je što su tako upropastili igru, Hitman BM je stvarno vrhunski naslov i očekivao sam barem jednako dobar nastavak, a ono je dosta lošije. Slična stvar ko i s Splinter Cell Conviction, i još ona debilna stvar kad zgrabiš metu i onda odabereš još par meta i ubiješ s po jednim hicom fpalm1 I kao šlag na kraju ona misija gdje ideš i pucaš kao u kakvom CODU fpalm1

Al sad bar neću biti razočaran kad krenem igrat Hitman Absolution, jer su mi očekivanja nikakva.

Daj šališ se ? Posred svih ovih komentara, mene uopće to ne dira, ja prvo probam i onda odlučim. Tak kad bi svi čitali review pola igra nebi igrali. A ovo čekam skoro pa 6 godina pa da zaobiđem. Neznam kolko da je loše to je Hitman.

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #238 u: Studeni 18, 2012, 18:30:41 »
« Zadnja izmjena: Studeni 18, 2012, 18:50:15 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #239 u: Studeni 18, 2012, 18:47:39 »
Machinima - 7/10


"Disguises no longer allow you to roam around environments freely. In fact, they now work rather counter intuitively. If you’re wearing a cop uniform every other cop will see through the disguise. This is problematic from a gameplay perspective in a few ways.
For one, it makes disguises utterly worthless most of the time because the location you are likely to pick up a disguise is also the one where the NPCs will be wearing that disguise. This goes a long way to discouraging exploration."

To je ono o cemu ja stalno pricam, konacno da to netko spomene u svojoj reci.