Autor Tema: Gran Turismo 6  (Posjeta: 292492 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #375 u: Kolovoz 31, 2013, 21:02:59 »
katastrofa - 2013. je  cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #376 u: Rujan 02, 2013, 12:15:57 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #377 u: Rujan 03, 2013, 20:11:31 »
OK to je već nepotrebno i smiješno. Da je 100km kvadratnih iliti 10x10 km bilo bi strašno i svaka čast onome tko napravi vrhunsku stazu na tolkom prostoru
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #378 u: Rujan 03, 2013, 23:43:10 »
Nije nepotrebno, a jos manje smijesno.

Istina, detalji se jos ne znaju kako ce to zbilja funkcionirati i koje cemo mogucnosti imati prilikom stvaranja vlastitih staza pa otuda malo skepse.

Ukoliko bude track editor bolje odraden u igri, s vise opcija, na tolikom prostoru bi se mogle stvarati Okayame, Zolderi, Brno, Zandvoorti, Snettertoni, Virginia raceway i sl., sto bi bilo genijalno.

Edit: nije smijesno, a jos manje nepotrebno. :P
« Zadnja izmjena: Rujan 03, 2013, 23:46:24 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #379 u: Rujan 04, 2013, 06:11:13 »
Bolje da ima nego da nema.

Offline Montoya

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #380 u: Rujan 04, 2013, 11:19:31 »
Naravno.

Sve dok zbog toga nebi recimo ispaštale prave staze, no uz ono kaj je do sad prikazano, to nije slučaj.

Kak veli DogZy, puno toga more i zna napraviti "community", što bolju alatku ima, to bolje za nas!

Neki najviše vole voziti, neki biti menađer, neki slikati, a neki pak raditi na tim projektima, tj. novim stazama.
Pa to je uostalom neka vrsta ulaska moddinga u igru, nije to nepotrebno, a kamoli smiješno.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Thergothon

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #381 u: Rujan 04, 2013, 12:52:43 »
Samo da ponude čim više različitih lokacija u track editoru, moglo bi postati jednolično/monotono ako se više staza kreira na istoj lokaciji jer eto, nema alternative i okoliša koji bi bio donekle autentičan.
« Zadnja izmjena: Rujan 04, 2013, 12:55:56 od Thergothon »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #382 u: Rujan 04, 2013, 18:41:02 »
@DogZy - da sve te staze strpaš u taj prostor, ostat će za još jednu manju državu. Skidam kapu onome tko napravi super stazu na 100 km2, kamoli na 10 000. Osim ako sam ja nešto krivo skužio i to će biti ukupni prostor na kojem će se raditi sve staze, tj trpati jedna pored druge?

Ali u oba slučaja mi je nepotrebno. U prvom, ne znam tko će napraviti stazu na površini 10 000 kilometara kvadratnih, a i tko će to voziti, a samo bi moglo uzimati resurse za nešto drugo bitno u igri, a u drugom slučaju - bolje manji prostor za svaku stazu pa različit okoliš ili nešto. Opet resursi... Ne znam, ja ne vidim to kao nešto super
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #383 u: Rujan 04, 2013, 22:08:39 »
Prvi odlomak:
To da, ali nesto mi govori ili da ce biti jos nesto osim staze ili ce biti manje od 100*100.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline LukaM 110

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #384 u: Rujan 08, 2013, 12:54:58 »
Se gt6 vrti u 1080p?

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #385 u: Rujan 08, 2013, 13:08:01 »
Da, sigurno hoće. GT5 je usto imao i 60fpsa koji nisu bili lockani, možda isprave to u GT6.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #386 u: Rujan 08, 2013, 13:34:09 »
Ne vrti se u 1080p, isto ko i petica, upscale.

Offline Thergothon

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #387 u: Rujan 08, 2013, 13:39:20 »
GT5 - 1280x1080

GT6 - 1440x1080

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #388 u: Rujan 08, 2013, 13:42:35 »
Ajojoj, pa onda prodavaju maglu s tim 1080 sranjima. Mila majko, koliko ja znam, 1280 je više vezan za 720, a ne za 1080... a 1440? Kako god, stvarno sam mislio da je 1920x1080 fpalm1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #389 u: Rujan 08, 2013, 13:43:14 »
Aha, ja sam mislil na full HD 1920 jelte.