Autor Tema: Gran Turismo 6  (Posjeta: 295001 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #390 u: Rujan 08, 2013, 13:44:04 »
Kolko znam JEDINA prava igra na trojki koja se vrti u full hd rezoluciji je Wipeot HD i to je to.

Offline LukaM 110

« Odgovori #391 u: Rujan 08, 2013, 15:21:43 »
Pitam jer kak planiram uzet ps4 sam razmisljal o tome kaj bu se vozilo. Mislil sam da gt bude imal veliku prednost ak rezolucija izmedju dvije konzole ostaje ista. Izgleda da ipak ne  cry1

Offline Thergothon

« Odgovori #392 u: Rujan 08, 2013, 15:34:32 »
Pa GT6 izlazi za Ps3, a ako ga jednog dana prebace na Ps4 - sigurno bude full HD.

Offline LukaM 110

« Odgovori #393 u: Rujan 08, 2013, 15:43:17 »
Znam to, mislil sam vise u smislu da kad jednom dojde next-gen gt da bu imal veliku prednost u odnosu na forzu jer se forza vrti u 720p na x360.

Offline Montoya

« Odgovori #394 u: Rujan 08, 2013, 15:54:50 »
GT5 - 1280x1080

GT6 - 1440x1080

Jako čudne rezolucije ali nisu loše, daleko od toga.
1280x720 i 1440x1080 nije ni približno isto.

Skoro sve današnje igre su u 720p pa mnoge izgledaju fantastično.
Važniji je framerate, točnije da se ne događa primjetni pad - sve ostalo mi je nebitno (30, 60, 1000).
To važi općenito, za sve igre.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.

"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline DogZy

« Odgovori #395 u: Rujan 08, 2013, 15:59:01 »
@luka
Pa i bude, ako gledaš FM4.

Još nisam čuo za mogući cross-gen GT6, mislim da ništa od toga. Ali je bilo prije par dana vijest mislim na GTP-u gdje je Kaz prvi put progovorio o GT7: Finally, Kazunori made his first mention of Gran Turismo 7 on the PlayStation 4, stating that his team at Polyphony Digital will once again seek to get the most of the hardware.

Cijeli intervju: Yamauchi Outlines The Future Of Gran Turismo - Features - [url=http://www.GameInformer.com]www.GameInformer.com[/url]
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

« Odgovori #396 u: Rujan 08, 2013, 16:03:05 »
Važniji je framerate, točnije da se ne događa primjetni pad - sve ostalo mi je nebitno (30, 60, 1000).

Istina, ali svejedno je velika razlika između 30 i 60fpsa, i 60 jednostavno mora postati standard na next genu.

Offline DogZy

« Odgovori #397 u: Rujan 09, 2013, 17:45:41 »
Apex dolazi u anniversary editionu, znači, to je to.

Japanese GT6 Release Date Announced with PS3 “Starter Kit”
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

« Odgovori #398 u: Rujan 09, 2013, 20:21:29 »
U Europi neće biti apex knjige, prenosim od AR-a, apex će navodno biti dostupan kroz digitalan download (whatever?!?), a LE je zasad dostupan samo u UK, bez mogućnosti slanja izvan Uk.

GJ! ave1

Offline Montoya

« Odgovori #399 u: Rujan 10, 2013, 13:55:36 »
Prekrasni je bundle i pakiranje igre.
Bijelo-plava kombinacija.

No to je PS za gospodu, de čak ni muha nemre prismrdeti, a kamoli radničko odijelo i zmazane cipele  ;D

od 2008. & od 2009.

Offline Montoya

od 2008. & od 2009.

Offline DogZy

« Odgovori #401 u: Rujan 17, 2013, 11:55:51 »
Gran Turismo 6's audio likely to be patched post-release • News • PlayStation 3 • Eurogamer.net

Zanimljive vijesti, a Jordan s GTP-a ce imati intervju s Kazom na Jalopnik Film Festivalu pa cemo doznati jos neke pojedinosti o GT6.

Citat:
The engine noises in the release version of Gran Turismo 6 likely won't see a significant improvement over those in Gran Turismo 5 - though series creator Kazunori Yamauchi hopes to improve them in a post release patch.

Gran Turismo's audio has long been a source of criticism, with its weak engine notes paling in comparison to the more full-throated tune of competitors such as Forza's cars. That situation will most likely remain when Gran Turismo 6 launches in December later this year.

"I think I mentioned this in the past, but we're really working to change the fundamental way that the engine sound works," Yamauchi said in a press event at Polyphony's offices in Tokyo. "Right now I have a feeling that it might not make it for day one for GT6."

There's still hope that improved audio will be patched in at a later date. "There's a good possibility that we might do this," Yamauchi said when pressed on whether it'll be part of the post-release support, and Gran Turismo at least has good form in this regard - Gran Turismo 5 benefited from a series of updates that resulted in a much improved version 2.0.

Data from Gran Turismo 5 won't be recognised by Gran Turismo 6, though, and any progress made in the last game in the series will be lost by those making the jump. "For Gran Turismo 5 to Gran Turismo 6 there'll be no real transfer of data," Yamauchi said. "The main reason for that is the GT5 save data has been cracked already, so we can't really confirm the validity of the save data. So my hope is that between GT6 and GT7 we can transfer some of that across."

Gran Turismo 6 introduces a new physics model that fundamentally changes the handling of the game to good effect, and it's to be supported post-release with regular updates - one of which could introduce day/night cycles to more tracks. On release, only Spa, Nurburgring and Le Mans will support the feature.

"Unfortunately it's not for all the tracks that [a day/night cycle] will be implemented," said Yamauchi. "Obviously we want to include day/night racing for all tracks, but that won't make it for day one. For the day one, all the tracks that are known for 24 hour races, all those tracks will be made available for day/night racing."

Night racing has improved for Gran Turismo 6, though. "The dispersion of light from the headlights has advanced greatly from GT5 to GT6," said Yamauchi. "So night racing should be a lot better in GT6."
« Zadnja izmjena: Rujan 17, 2013, 11:57:34 od DogZy »

Offline Dooms_Day_Racer

« Odgovori #402 u: Rujan 17, 2013, 16:09:00 »
jel zna netko dal ima anniversary edition negdje u hrvatskoj za kupit?

Offline DogZy

« Odgovori #403 u: Rujan 17, 2013, 16:27:49 »
Dumsdej! p1va

Trebao bi doci u hrvatske trgovine (sve vec poznate), samo sto se ne zna hoce li biti steelbook ili obicna plastika... I ne dolazi s apex knjigicom nazalost.

Offline Dooms_Day_Racer

« Odgovori #404 u: Rujan 17, 2013, 16:45:39 »
DogZy  p1va
a gledo sam u Sophoslab, Infomark, Svijet Igara i GMC, svi imaju samo običnu verziju, jel bude još kakva SE možda?