i ja mislim da igra postaje sve više optimizirana za kontroler.
barem u tim nekim situacijama gdje treba nabrzinu lock-to-lock, to je volanom neizvedivo. Al je prije bilo ipak lakše. Neznam.
A u 99% slučajeva de treba držati liniju, ne "lijevo klik-klik-klik x10 pa desno klik-klik-klik x10 puta", o doziranju gasa da ne govorim, a to je sad posebno izraženo.
Bilo je lakše voziti GT5 s gamepadom, dosta lakše...
Samo Nord recimo, daleko je teže "uloviti" (pogoditi) to malo mjesta za preticanje, a da se ne takne travu ili rubnike, a jao si ga onda s jakom mašinom, k tome još sa zadnjim pogonom.
More se i sad naravno ali to nije to, igra je sad zahtjevnija (ne eventi nego sama fizika vožnje), pogotovo izraženo kod pravih, jakih mašina.
Iako sam najviše do sad došel do/vozil sa RH, nema više ljepljenja na tim gumama, koji se i podrazumijevaju za trkaće mašine.
S druge strane, bitne su razlike između "ljepljenja" običnih i trkaćih auta, kaj je također normalna stvar, no sad je napokon i izražena.
Default gume općenito bolje funkcioniraju.
To je moje mišljenje, točnije, iznesena zapažanja iz za sada, vlastitih 2500km.