Autor Tema: Gran Turismo 6  (Posjeta: 294492 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Montoya

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #915 u: Prosinac 17, 2013, 10:41:52 »
Odvozil jučer četiri utrke iz Super serije i ima tu čudnih događaja.
Brands Hatch i Suzuka (osim kaj sam ostal bez goriva ali srećom na ciljnoj ravnini, no ipak 6. završil) prošli ok.

Na Nordu mi gume po danu i kiši drže ok, padne noć i potpuno izgube grip, iako nisu potrošene.
Na Silverstoneu pak nakon ulaska u boks, tankanja do kraja i izlaska na novim gumama, na suhu stazu - iste mi doslovno ne daju krenuti, jednostavno ko da se vozim po ulju - i istroše se do 0 + ostanem bez goriva u manje od pol utrke!

Vozil bum ponovo, no ak se bu opet ponovilo, onda je nekaj trulo u tim utrkama.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #916 u: Prosinac 17, 2013, 11:36:41 »
Ja nisam imal takvih problema. cer1njo cer1njo

Očito je igra puna bugova. Ah te čari Gran Turisma. cer1njo fpalm1

Offline Montoya

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #917 u: Prosinac 17, 2013, 13:29:30 »
Racing hard su definitivno gume za sve uvjete, bez obzira na jačinu kiše, drastično bolje drže nego recimo intermedie i full wet.
No i uz tu smiješno-žalosnu činjenicu i RH se drastično brzo troše, jednostavno je krivi balans - puno previše promjena u tak malo vremena.
To sigurno treba popravak jer jednostavno ne šljaka kak treba.
RN i RS još nisam nikad ni probal, baš me zanima kak je na njima, možda su soft još veće iznenađenje.

Danas na Spa hoću u boks, no drugi me auto napuca da se vrtim skoro do finiš linije.
Krug kasnije Merđi C9 pogonske gume padnu na 4, izvrtim se (tipični "trzaj", pokušaj spasa lijevo-desno, neuspjeh i onda hrpa okretanja, a brojke istrošenosti samo lete) i ubrzo su na 0 - ja na niti na pol kruga i nemrem krenuti te nakon 14 i pol minuta, odustajem.
U drugom pokušaju bilo je više sreće, no opet napeto na krivi način.

Le Mans prava katastrofa, 100 put se mijenja vrijeme, nije dovoljno jedno nadolijevanje goriva, sve četiri gume mi nakon prvog stinta ostanu doslovno nove - istina, pazil sam ih, no to sa gamepadom znači dno poretka.
Završavam 14.

Jednostavno se nemrem prilagoditi činjenici da moram voziti s gamepadom, čak i pedale stiščem i krmanim...  cer1njo  cry1  jaad
A bilo bi to onda potpuno drugačije iskustvo.

Jer, kod svakog kretanja iz niskih brzina C9 mi podjede 1 broj na zadnjim gumama i na nijanse me dijele od "trzaja" - ak zakačim malo trave ili rubnik, gotovo.
Dok doziram gas sa R2 to nije to, prespor sam, nema tu dosta hoda.

Jednostavno, simulacija, ma kakva bila, i gamepad nejdu jedno s drugim.
Kad se tu onda još pojave bugovi, nije dobro.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #918 u: Prosinac 17, 2013, 13:47:02 »
Ja nisam imal takvih problema, a igram na triggere.

Offline Thergothon

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #919 u: Prosinac 17, 2013, 15:09:11 »
Vozil malo prije online po kiši i nikakvih problema, kak ne shvaćate da je karijera smeće jer vam ne dozvoljava da oslobodite do kraja fiziku?
Isto ko dok u nekom FPS-u u pozadini ostaje uključen auto aim...

Nema tijekom karijere Grip Reduction on Wet Road/Track Edge opcije i nikakav update ne bude popravil gume, jedino mogu dodati tu opciju.
Ista stvar vrijedi i za drift, kao i ABS 1 koji nema veze samo s kočenjem, piše da u zavojima povećava grip i zato nema šanse da u underpowered autu bez ručne izazovete  oversteer.

Puno vozim, a dnevno osvojim 10 zvjezdica zbog takvih gluposti na koje me prisiljavaju, vozim najviše TT i online, pa makar i solo jer mogu apsolutno sve isključiti.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #920 u: Prosinac 17, 2013, 15:27:31 »
Igra je bilo kak okreneš strašno bugovita (samo pogledajte kakve probleme ima Montoya, skroz drukčije od onog kaj sam ja doživljaval) i to je žalosno da jedan AAA naslov nakon tolko godina izbace tolko neispoliran van.

Karijera u GT-u je takva kakva je - više se odigra zbog neke nostalgije, nego kvalitete. Bar u mojem slučaju.

Dobro da se online sve te neke gluposti daju pogasiti.

Offline kengas

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #921 u: Prosinac 17, 2013, 19:42:23 »
Kada kupim sve aute posvetit cu se iskljucivo onlineu.
'ko zna zna, 'ko ne zna 2

Offline the_prodigy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #922 u: Prosinac 17, 2013, 21:46:04 »
GT6 vs GT5 - Graphics & Sound (Red Bull X2010 @ High Speed Ring)


Nešto bolje osvjetljenje ima GT6, ali na prvu izgledaju gotovo isto.
Zvuk mi se čini čak bolji u GT5.
Ali tip u GT5 drži volan onako, 400 na sat ležero  cer1njo
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline versus

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #923 u: Prosinac 17, 2013, 23:16:29 »
sinoć sam vozio online
al neću pričat o tome
jer puno pljujem igru, pa...

nego, ozbiljno, moje je mišljenje,
da je za volan
bio bolje optimiziran GT5 nego GT6
nisam toliko stručan ali meni kao laiku tako izgleda
jednostavno se lakše i bolje vozilo
za klasične staze/zavoje sa kratkim preciznim pokretima je sve OK
ali kad si u situaciji da treba brza reakcija, bacit guzicu suprotno od zavoja ili sl., neznam, jednostavno je....da se stručno izrazim, jednostavno je - fuj.

Offline Wulf

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #924 u: Prosinac 18, 2013, 00:04:35 »
Ček on to ozbiljno sa 300+ prolazi te zavoje?

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #925 u: Prosinac 18, 2013, 00:22:16 »
Da. To ti je fantasy fan car kojeg je izmislio Adrian Newey - Formula 1 bolid bez ikakvih restrikcija. Zato je tako brz. Koliko god nerealan bio, on je realan da realniji ne moze biti - jedino sto ga ljudi ne bi mogli voziti zbog svojih fizickih ogranicenja.

Ali koji tuki su mu isli mijenjati zvuk koji je bio cist ok u ovakav grozan grozan zvuk?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #926 u: Prosinac 18, 2013, 08:53:45 »
Realan je za GT fiziku. thumbs1

Offline Montoya

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #927 u: Prosinac 18, 2013, 09:41:23 »
Ček on to ozbiljno sa 300+ prolazi te zavoje?

Kak ti veli DogZy.

No auto je prvenstveno stvoren da lomi živce igračima :)
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #928 u: Prosinac 18, 2013, 09:43:01 »
Dok sam ga videl na Goodwoodu, odma mi se više nije dalo voziti. cer1njo

Al 20min posle je bil pozlaćen. cer1njo

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 6
« Odgovori #929 u: Prosinac 18, 2013, 10:07:00 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.