Racing hard su definitivno gume za sve uvjete, bez obzira na jačinu kiše, drastično bolje drže nego recimo intermedie i full wet.
No i uz tu smiješno-žalosnu činjenicu i RH se drastično brzo troše, jednostavno je krivi balans - puno previše promjena u tak malo vremena.
To sigurno treba popravak jer jednostavno ne šljaka kak treba.
RN i RS još nisam nikad ni probal, baš me zanima kak je na njima, možda su soft još veće iznenađenje.
Danas na Spa hoću u boks, no drugi me auto napuca da se vrtim skoro do finiš linije.
Krug kasnije Merđi C9 pogonske gume padnu na 4, izvrtim se (tipični "trzaj", pokušaj spasa lijevo-desno, neuspjeh i onda hrpa okretanja, a brojke istrošenosti samo lete) i ubrzo su na 0 - ja na niti na pol kruga i nemrem krenuti te nakon 14 i pol minuta, odustajem.
U drugom pokušaju bilo je više sreće, no opet napeto na krivi način.
Le Mans prava katastrofa, 100 put se mijenja vrijeme, nije dovoljno jedno nadolijevanje goriva, sve četiri gume mi nakon prvog stinta ostanu doslovno nove - istina, pazil sam ih, no to sa gamepadom znači dno poretka.
Završavam 14.
Jednostavno se nemrem prilagoditi činjenici da moram voziti s gamepadom, čak i pedale stiščem i krmanim...
A bilo bi to onda potpuno drugačije iskustvo.
Jer, kod svakog kretanja iz niskih brzina C9 mi podjede 1 broj na zadnjim gumama i na nijanse me dijele od "trzaja" - ak zakačim malo trave ili rubnik, gotovo.
Dok doziram gas sa R2 to nije to, prespor sam, nema tu dosta hoda.
Jednostavno, simulacija, ma kakva bila, i gamepad nejdu jedno s drugim.
Kad se tu onda još pojave bugovi, nije dobro.