Za kežualce smrt, za ekipu koja vozi ne vidim neki problem. Za karijeru je po meni to odlična stvar kaj se treba pripaziti na novce i kaj se cijeni auto koj kupiš, a ne kaj veliku većinu iz garaže probaš 1 put i to je to. Na Forzi 4 se prelako napredovalo i auti su se djelili samo tak do 50. levela - do kojeg dojdeš začas - znači 50 auti samo tak, bez nekog strašnog truda. Iako realno gledajući ove pare kaj su tu navedene da se dobivaju za nagradu su premale s odnosom na cijene auti. Očito je da oću zvleči čim više para od igrača.
Šteta za free play/multiplayer kaj se nemre zeti auto koj oćeš ko na prijašnjim nastavkima, tu su zajebali i očito ciljaju na ljudsku slabost u nadi da ljudi budu kupovali aute za tokene - kaj se nadam da ljudi ne budu tolko bedasti i nasjeli na to.
Najtužnije u celoj priči je da je pol toga kak je tu navedeno bilo već na GT5 (a neke stvari su još uvek tak).
Tipa kaj je slično bilo ovome (i još uvek je po nekim pitanjima):
- Crippled "Free Play" that only allows access to your cars or a limited set of "rental" cars, Rental cars earn you no CR and no XP.
- Crippled Multiplayer, only access to your cars or rentals (no XP/CR) again, if the lobby requires a car you don't own and can't "rent" you can't play. (setite se famoznog GT5 DTM turnira)
Grindanje za novce i za aute ne moram spominjati kak je bilo na početku dogod se nije krenulo s olakšavanjem igre radi konstantnog kmečanja kežualci. Nažalost, taj grind nije bil onaj ugodan jer je karijera na GT5 užas užasa. Potrto levelanje da ne spominjem, al to su kasnije do neke mjere složili.
Budemo vidli kak bude to rešeno na GT6, ali čim se spominju mikrotransakcije ne sluti na dobro.