Meni izgleda realan, jer recimo jedan GTR 2 je prije dobrih 6 godina imal 75% od gore navedenog.
To stoji, ali ipak je to PC simulacija koja se ne moze usporedjivati s forzom. Forza moze biti i je HC (fizika), ali ostatak bitnih stvari za jednu simulaciju ne postoji. Npr. realna pravila, sve igre na konzolama izmisljaju toplu vodu kaj se tice kaznjavanja. Sjeti se samo GT-a.
90% ljudi igra na "krivi" nacin s asistencijama i online im sluzi za random utrkivanje gdje fair play ne postoji. Uzalud nasi ocajni vapaji za ultra HC iskustvom kad se u toj masi izgube. Ponuda ovisi o potraznji i sumnjam da ce se ove stvari o kojima pricamo uopce naci na listi njihovih prioriteta.
Realno je ocekivati ove stvari:
- vise automobila na stazi, poboljsani vizualni i mehanicki damage (busenje guma i trosenje auta ovisno o stilu voznje - zaboravi)
- vise staza, dinamicna promjena dana/noci, vremenskih uvjeta
- "unaprijedjeni" AI koji ce i dalje biti zapravo isti (blesav) zbog vise auta na gridu i boljih vizuala
- audio-vizualna prezentacija na kojoj je sigurno najveci fokus jer mora predsaviti novi box u najboljem mogucem svjetlu
- vozni model tj. fizika i toliko nuzna podrska za sve bitne volane
- razlicite podloge tj. uvodjenje rallya jer vidi se u Horizonu da im je to cilj
- realnija potrosnja guma i goriva jer u zadnjoj forzi su zasrali stvar, presporo se trosi i uopce nije bitan tvoj stil voznje, bolje je bilo izvedeno u FM2
- ljudi u boxu i svih "nebitnih" stvari oko staze ce sigurno biti
Radi se punom parom i igra mora izaci kao launch naslov ili unutar prva 3 mjeseca od izlaska konzole. Zato ocekujem samo poboljsanja vec vidjenih stvari u FM4 i ne previse noviteta. Evoluciju fizike i audio-vizualnu. Nakon dobre prodaje i potencijalne titule najbolje trenutno dostupne voznje na trzistu - ocekujem opusteni rad na FM6 i iskoristavanje svih potencijala nove konzole tj. revoluciju i rusenje svih dogmi unutar racing zanra, zbog koji zanr previse dugo stagnira.