Autor Tema: The Last of Us  (Posjeta: 95194 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: The Last of Us
« Odgovori #135 u: Kolovoz 14, 2013, 16:25:05 »
Argumentirao nisi, samo si rekao svoj dojam.
Ionako je subjektivan pa...
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline versus

Odg: The Last of Us
« Odgovori #136 u: Kolovoz 15, 2013, 13:07:08 »
prošao TLOU na hard-u, pa na survivor.
Iako odlična, na drugu je već dosadnjikava (očekivano, efekt "već viđeno"), i ne pada mi na pamet ponovo prolaziti (na survivor+)

stavih bezveze na Reboot da prodajem digitalnu verziju TheLastOfUs. Čak i cijena nije bila nešto posebno niska (100kn).
rezultat : u par sati, krcat mi inbox ponuda, što kupaca što ovih što nude zamjene
ja mislio da onaj ko je to htio, da je odavno kupio
zaključak : ne kužim se u ponudu i potražnju

Offline DogZy

Odg: The Last of Us
« Odgovori #137 u: Rujan 04, 2013, 14:15:01 »
Presao na hard jucer u 03:40 ;D

S prijateljem sam prolazio igru i kad je otisao, mislio sam da cu ugasiti i nastaviti sutra. Vraga! Lumpao i p00cao jos 5h ko manijak, totalno me obuzela radnja i likovi.

Za kraj su svi govorili da je fantastican i ne znam ni ja kakav, meni je bio ok. Zanimljiva odluka, to samo osoba koja je prozivjela sve i svasta moze tako donijeti odluku. I kako se uspjela ta osoba iskontrolirati na samom kraju, u zadnjem dijalogu, svaka cast!

Ne da mi se sad pisati kakva mi je bila igra, samo cu reci da je bila meni najbolja koju sam odigrao na PS3, sve je bilo izvanredno. Vise o tome malo kasnije...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: The Last of Us
« Odgovori #138 u: Rujan 26, 2013, 20:24:20 »
Must see, ali samo za one koj su prešli igru

The Last of Us - 'alternate' ending video


 ave1 ave1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Montoya

Odg: The Last of Us
« Odgovori #139 u: Listopad 03, 2013, 11:42:52 »
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Cole™

Odg: The Last of Us
« Odgovori #140 u: Studeni 03, 2013, 14:59:35 »
Napokon odigrao ovo remek dijelo za koje mi je trebalo nešto više od 18 sati. Dosta sam pročešljao igru i trudio se sakupit sve iteme te svaku situaciju pokušat riješit stealth pristupom. Doduše nekad bi mi se omakla i akcija, no često bi onda vratio zadnju poziciju, kako bi taj dio prešao na miran i tih način. The Last of Us je poprilično drugačija igra i od žanra (TPS - s stand for sneaker) i od svog podžanra (survival horror), to odstupanje na sreću je skroz pozitivno, jer igra teži realnosti i vjerno dočarava to hororsko preživljavanje. Moram prizant da u uvodnih 2,3 sata nisam razumio čemu je toliki hype stvoren oko igre, budući da sam do tada vidio samo unaprijeđeni Uncharted (po pitanju gameplaya), te jako veliku dozu realizma, ali ništa što bi mi otkrilo da se stvarno radi o igri generacije (konzola jel?).

Kod ove igre je bilo jako bitno povezati sve stvari u suvislu homogenu smjesu, koja bi imala smisla te kako svi elementi gameplaya podupru ideju i igrinu priču. Da su bilo koji elemenat prepustili trendu modernog gaminga, sav koncept ove igre koji je toliko dobar, bi se urušio pod tako katastrofalnom odlukom developera. Na sreću do toga nije došlo i dobili smo možda i najbolju survival horror igru današnjice. Sav krafting u igri, istraživanje, kopanje po ladicama, lootanje, sve ide pod kožu tom preživljavanju, jer resursa za to je jako malo i treba dobro češljati područja, jer jako dobar (pogotovo za današnje standarde) AI ne dozvoljava praznu torbu i prazne saržere, makar se u većini slučajeva dobrom taktikom da sve potiho riješit. Umjetna intelegencija u skoro svim segmentima briljira. Sviđa mi se jako različitost među zaraženima i stadiji istih. Oduševljavaju takozvani klikeri kod kojih je bitno da ste nečujni i da imate ručno izrađeni nožić pomoću kraftinga. Oni su većinom najzajebaniji, jer kod njih ne prolazi borba prsa o prsa.  Runneri i stalkeri su relativno laka meta, budući da se ih može riješit stealthom, ali i izravnom hend tu hend borbom. Kasniji stadiji zaraženosti dovode vas u konflikt sa Bloaterima, koju su mi najnezanimljiviji neprijatelji, ali i poprilično teški, no nema baš puno susreta s njima. Odlično mi je izvedeno, što susret sa žaraženima nije nimalo pretjeran, te sukob s njima nije u fokusu igre, pa vas igra ni u jednom trenutku ne zamara i ne dosadi zbog toga.

Ljudi su mi najzanimljiviji neprijatelji, te su također podjeljeni na dvije skupine, hunterse ili plaćenike te vojsku koja reagira na vas u potpuno različitom tonusu. Kada primite jednog od plaćenika kao obrambeni štit, taj isti neće predstavljat nikakvu prepreku svojem kolegi koji će bez razmišljana opali rafal i po vama i po njemu, ne biravši sredstva ni trenutak da ikog poštedi u toj situaciji. Kod vojske je stvar drugačija, oni će život svog kolege, vašeg taoca vrendovati više nego svoj, pa dokle god je u vašem "posjedu" vi ste "sigurni". Kod obje strane dok se nalaze pod vašom prijetnjom, dakle s pištoljem uperenim u glavu dok ih držite, ti isti se pokušavaju izmigoljiti i preostaje vam neko vrijeme da sa "savladanim" štitom promjenite svoju poziciju kako bi pobjegli videokruga ostalih neprijatelja koji vas traže. Ukoliko malo duže čekate da to napravite ili uopće se ne mičite, neprijatelj će se uspijet oslobodit vaših okova i pružiti vam ponovnu borbu. Stealth elementi, odvračanje pozornosti pomoću bacanja cigla ili flaša u suprotnim smjerovima, kako bi prišli svojoj meti s leđa ili pak iskoristili već spomenutu ciglu, flašu ili nešto treće kao hladno oružje i kao izravan napad na vašeg neprijatelja tvori jednu fantastičnu cijelinu koja se jako rijetko viđa u igrama. Baš svaki segmenat igre ide u koheziju sa drugim te zato ovu igru smatram igrom generacije te možda i najboljom igrom odigranom na PS3, a sigurno u uži krug onih najboljih ikad odigranih, ako ne i naj igrom ikad.

Jedina mana koju sam primjetio u igri, koja je zapravo dosta velika i povremeno razbije totalnu imerziju tog fantastičnog koncepta, je AI vaše Elie i povremeno još ponekog suputnika prilikom šuljanja. Naime kada god se šuljate i ako ste blizu neprijatelja, iako ste baš vi (Joel) u zaklonu, vaša Elie ili tko god da bio s vama, ponekad krivo procjeni putanju/rutu češljanja područja tog neprijatelja, pa se često nađe točno pred istim, makar bi ga trebao registrirati, to jednostavno AI ne napravi, no vjerovatno nisu htjeli previše prčkati po skriptiranosti vašeg virtualnog pomoćnika, pa se eto tu i tamo nađe takva situacija, koja se često izgleda dosta smješno, a vama ostavlja na izbor hoće li vas to iživcirati ili ćete prijeći preko toga. Na sreću igra je toliko dobra i svi elementi su toliko dobri da je taj minus jednostavno lako pod tepih šutnut. Oduševljava činjenica, da su elementi borbe jednako kvalitetni kao i napucavanje, koje je izvedeno po meni najbolje dosada. Metak kada sjedne u tintaru, neprijatelj ma kako god on jak bio pada, sway prilikom ciljanja je daleko nešto najimerzivnije u svijetu pucačina i pridonosi realnosti. Mogu priznat da me to više oduševilo nego li ono u Max Paynu i RDR-u za koje sam dosada mislio da su vrh žanra po tom pitanju. Sve dijeluje imerzivno, realno i organski, baš kao što bi to izgledalo u stvarnosti. Fizika napucavanja je također u službi realnosti, pa tako nije moguće pogodit metu sa pristojne udaljenosti ukoliko baratate sa pištoljem ili lukom i strijelom. Za takve situacije je rezervirana puška, a kasnije u dodatku s optikom ista olakšava posao. Leševi ostaju tamo gdje ste im isčupali dušu, kao i krv koja je istekla u smjeru fizike. Rezanje ili dekapitulacija sjekirama izgledaju toliko brutalno dobro, da će samo oni sa jakim želucom ostati ravnodušni prema takvim brutalnim scenama. Improviziranje u smislu kraftinga kako bi dobili eksplozivne naprave, dimne bombe, molotovljeve koktele ili pak prvu pomoć, je pun pogodak i funkcionira besprijekorno. Baš apsolutno sve je u koheziji jedno s drugim i zato (opet se ponavljam) je ova igra kralj žanra i podžanra.

Što se tiče Elie, Joela i cijelokupne priče, nemam svoj tekst, jer uopće neznam od kud početi sa istom. Nešto daleko najosobnije, najemotivnije što sam pogledao, odigrao, čuo u životu. Razvoj likova ovdje je preposeban i zato smatram da nikakva recenzija, dojam osvrt nemože dočarat to što se doživi na njihovom putu od naizgled besmislenog početka, do toliko kompliciranog zapleta i na koncu raspleta gdje ćete posvetit dosta vremena u preispitivanju vaše odluke koja je ujedno i jedina moguća, ma kako god ona linearna bila, aspolutno ćete se poistovjetit s istom, pa stoga pod svoj dojam stavljam dio recenzije HCL-a u kojem se slažem sa svakim slovom i svakom riječju napisane na tu temu...


"Joel, lik kojeg smo upoznali u uvodu, dobiva zadatak da 14-godišnju djevojčicu imena Ellie prokrijumčari do buntovničke grupacije poznate pod nazivom Fireflies, što se pokazuje prilično kompliciranijim i dužim putovanjem nego je na prvu trebalo biti.

Naš Joel srednjovječan je frajer zatvorenog karaktera - ne voli pričati o sebi i svojoj prošlosti ni pokazivati emocije, ciničan je i evidentno je kako se trudi odbiti ljude od sebe zbog straha od vezanja. Oduzima živote bez razmišljanja te žaljenja jer držanjem do moralnih vrijednosti zasigurno ne bi u tim uvjetima preživio 20 godina, a interesantan je upravo jer je karakterno daleko od tipičnog heroja koji uvijek čini dobro. Lik koji ipak krade svjetla reflektora je 14-godišnja Ellie, neizmjerno simpatična djevojčica koju je jako teško ne zavoljeti. Rođena je nakon što je apokalipsa nastupila i zbog toga nema sjećanja o onim vremenima kojih se svi preživjeli nostalgično prisjećaju.

Iako je vrlo zrela za svoje godine, posjeduje određenu neiskvarenost, naivnost i pozitivan duh koji je prava suprotnost od izmorenih i izmučenih starijih preživjelih te surovih događaja koji ju okružuju. Tako će Ellie, na primjer, u nekim trenutcima vaditi svoju knjigu viceva kako bi ubila napetost, a u drugima će pokušavati naučiti zviždati - tu je čitav niz usputnih situacija koji je čine uvjerljivim likom od krvi i mesa te zbog kojih vrlo brzo priraste srcu.

Joel i Ellie isprva nemaju previše povjerenja jedno u drugo i jedan od najinteresantnijih igrinih dijelova upravo je zamjećivanje kako njihov odnos postupno napreduje do onog vrlo sličnog ocu i kćeri, dok u isto vrijeme sam igrač ostvaruje sve veću povezanost s njima, zbog čega mu na kraju bude neopisivo žao oprostiti se s njihovom pričom. Većinu podataka o likovima dobivamo kroz njihova usputna čavrljanja putem, zbog čega ćete nekad namjerno usporiti kako biste mogli uživati u vrsno odrađenim dijalozima koji osobnostima likova daju dodatnu puninu.

Naughty Dog napravio je nevjerojatno napetu priču uz koju ćete izuzetno često biti na samom rubu fotelje i uistinu proživljavati čitav niz emocija zajedno s igrinim likovima. Kako bi svijet The Last of Usa i njegovu surovu atmosferu učinili što realnijim, usudili su se dotaknuti i nekih mračnijih tema koje nemamo priliku tako često iskusiti u igrama, zbog čega vjerujem kako bi se dobnih restrikcija ove igre doista valjalo pridržavati, kao i što je ne bih preporučio osobama tanjih živaca ili slabijeg trbuha. Kanibalizam, silovanja i samoubojstva samo su neki od prizora koji nisu nepoznanica ovom brutalnom postapokaliptičnom svijetu. Priča će vas šokirati na samom početku, svakim novim poglavljem sve će vas više uvlačiti u sebe, a gotovo je nemoguće da vas sam kraj ostavi ravnodušnima.

The Last of Us je poput onih filmskih remek-djela, koja zapravo možemo nabrojati na prste ruku, nakon čijeg kraja ostanete još 15 minuta sjediti i buljiti u prazno dok se creditsi vrte, impresionirani svime što ste upravo imali priliku iskusiti. Samo što, naravno, s ovom pričom provedete znatno duže vrijeme nego s jednim filmom i osjećate prilično veću povezanost s njenim likovima jer ste upravo vi osoba koja kontrolerom gura stvari naprijed. Igrin scenarij te njegova prezentacija zaslužuju apsolutno svaku pohvalu i skidamo kape dolje kreativnom direktoru te piscu Neilu Druckmannu zbog hrabrog i ne tako konvencionalnog puta kojim se usudio ići."



Inspiritivan tekst kojem mogu samo skinuti kapu do poda i reć hvala Duje - to je to.

Vizualno igra je uz Beyond: Two Souls kojeg sam probao u DEMO verziji, nešto najbolje što PS3 može u svojem zadnjem stadiju dugoročnog života, ali i nešto najbolje što sam vidio u gaming indrustriji po pitanju grafike. Nikakvo preseravanje po pitanju efekata, AA, mega struktura i svih divnih grafičkih opcija kojima se kite Crysis, Battlefield serijali, nego jednostavna mašta, briga za sitne detalje, odlično pogođena paleta boja i otvorenost lokacija koja nudi gameplay friendly kretanje mapama, odnosno lokacijama. Lokacije su raznolike i još su me više uvukle u to putovanje i opustošenu ameriku, te stvorile u meni dojam kao da sam stvarno tamo i ekšli putujem kao glavni protagonist igre. Trajnost igre je taman u skladu sa već spomenutom kohezijom i tu dolazi moja točka na i, ovog remek dijela. Igra se vraća kolegi kojem zahvaljujem ovom prilikom na posudbi (DogZy sa CSR-a), te ubrzo će naći svoje mjesto privatnoj kolekciji te strpljivo čeka na ponovni prelazak. Dajem joj blagu prednost nad GTA V i vjerovatno će odnjet moj glas za titulu GOTY-a s moje strane.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline versus

Odg: The Last of Us
« Odgovori #141 u: Studeni 03, 2013, 21:15:30 »
djelo, jebemu, djelo
 ;D

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: The Last of Us
« Odgovori #142 u: Studeni 10, 2013, 10:04:40 »
 hug1

Sad stvarno razmišljam o kupnji i igranju toga iako imam još skoro 10 igara kupljenih koje nisam ni počeo među kojima su čuda poput MGS-a 4, RDRDark Souls itd

Jedino ne znam bih li prije trebao odigrati Uncharted serijal ili nema baš nikakve veze?
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Cole™

Odg: The Last of Us
« Odgovori #143 u: Studeni 10, 2013, 10:31:52 »
Unchartede odigraj jedino zato prije, jer ce ti poslije ovag biti sve dosta losije, nego ukoliko odigras prije...
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: The Last of Us
« Odgovori #144 u: Studeni 10, 2013, 14:40:57 »
Da, to sam i mislio. Znači bolja je igra od Uncharteda? I ne mislim samo vizualno
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #145 u: Studeni 10, 2013, 15:08:12 »
Bolji je od Uncharteda i subjektivno i objektivno.

Offline versus

Odg: The Last of Us
« Odgovori #146 u: Studeni 10, 2013, 19:16:22 »
Da, to sam i mislio. Znači bolja je igra od Uncharteda? I ne mislim samo vizualno

Nema bolji/lošiji, drugačiji je.

Uncharted je avantura, LastOfUs je drugačiji koncept.
Oba vrlo-vrlo-zabavna (meni).  Uncharted1-3 ili LastOfUs, što god uzmeš ne'š pogriješiti.

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #147 u: Studeni 10, 2013, 19:19:33 »
Kompleksniji gameplay i bolje razrađeni likovi, a samim time i priča ipak idu na stranu TLOU.

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #148 u: Studeni 15, 2013, 12:42:15 »
Today, we’re excited to confirm that you play as Ellie throughout the entirety of Left Behind.

The PlayStation Blog notes that the DLC will launch in Early 2014. It will cost $14.99.

Joining Ellie on this new adventure is Riley, her best friend and also a mentor of sorts at the military boarding school. Just as The Last of Us focused on the bond between Ellie and Joel, Left Behind explores the bond between Ellie and Riley through a series of events that will forever change both of their lives.


The Last of Us' DLC Revealed: Left Behind

Offline Cole™

Odg: The Last of Us
« Odgovori #149 u: Prosinac 13, 2013, 23:50:22 »
Genijalno.
 
LEGO The Last of Us

 shy1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB