Autor Tema: The Last of Us  (Posjeta: 95144 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ZoNTrA

Odg: The Last of Us
« Odgovori #30 u: Lipanj 08, 2012, 15:11:00 »
E ja više nisam nahajpan, kad sam prvi put čuo da radi ND, reko sam da odmah kupujem, a sad moram nabaviti GTA IV, pa GTA V, pa se još nadam da i Uncharted 4 da izađe. shy1
TLOU će pričekat još koju godinu.

Offline Kole

Odg: The Last of Us
« Odgovori #31 u: Lipanj 08, 2012, 15:12:43 »
Ima štih Uncharteda,šteta šta sam sjebo plejk udo totalke   cry1

Offline Cole™

Odg: The Last of Us
« Odgovori #32 u: Lipanj 08, 2012, 20:39:20 »
Nadam se da Uncharted više nebu izašel.
Nema potrebe.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline LukaM 110

Odg: The Last of Us
« Odgovori #33 u: Lipanj 08, 2012, 21:56:39 »
Ja mislim da ima mesta za jos prica ali ne na ps3-u

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #34 u: Lipanj 16, 2012, 12:08:42 »
Koliko je skriptiran The Last of Us gameplay demo s E3-a? | HCL.hr

Apsolutno sve je namjesteno na takvim sajmovima i zao mi je fanova koji zabrijavaju vec sad da ova igra ima najbolji AI ikad  cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: The Last of Us
« Odgovori #35 u: Lipanj 16, 2012, 13:58:45 »
Videl, znal odma od početka, htel linkati al odustal da ne ispadne da mrzim igru.  cer1njo

Offline Kole

Odg: The Last of Us
« Odgovori #36 u: Lipanj 28, 2012, 22:14:29 »

Offline Montoya

Odg: The Last of Us
« Odgovori #37 u: Lipanj 29, 2012, 08:17:40 »
To je to, potvrda UC klona (od same najave nisam ni sumnjal u takav rasplet) = igre koja me automatski odbija, ne zanima!
Čim sam na E3 prezentaciji videl cover sistem, znal sam da je "to to", izostanak jedinog MP-a koji se more zamisliti (dapače, co-op je itekak poželjan u ovom slučaju) u takvoj igri stavlja točku na i kaj se mene tiče!

Tu je fala Bogu Quantic Dream i njihova nova igra, nadam se da im nebu napamet palo nekaj slično, iako sam poprilično siguran da bude Sony tražil (inzistiral) neki razlog za ubacivanje online pass-a!
Igre poput UC-a, AC-a TR-a itd. nemaju mjesta za MP - to je moje mišljenje i nemre se promjeniti!
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #38 u: Lipanj 29, 2012, 10:49:23 »
Igre poput UC-a, AC-a TR-a itd. nemaju mjesta za MP - to je moje mišljenje i nemre se promjeniti!

Uncharted se sastoji od 70% pucanja u SP, tak da je MP u tom slucaju logican, ali za ostatak se slazem. Ima gomila primjera, kakav mrtvi MP u Dead Space-u? Nema smisla...
Inace obozavam MP, ali dok je igra zamisljena kao takva i gdje sve odlicno funkcionira, a takvih je JAKO malo. SP orijentirane igre u danasnje vrijeme "moraju" imati MP komponentu zbog ove nove Cod generacije koja ne zna kaj je kvalitetno SP iskustvo. Ubaci se potrti i nepotrebni bez imalo balansa MP i nek se klinci igraju. Ako zelis relativno dobru prodaju moras imati u svojoj igri MP bez obzira na njegovu kvalitetu i nacin na koji se uklapa u citav koncept. Prosla su vremena dok se cijenila duboka prica, likovi, revolucionarni gameplay i nasilje sa svrhom. Bitno je da ima bezrazloznog super slow motion nasilja, stereotipnih macho likovi cija je zivotna filozofija KILL/FUCK i da se moremo okolo po forumima kurciti s K/D ratiom i trofejima  fpalm1
_______________________________________________________

Izbacivanje co-opa mozda i ima smisla jer je drugi lik klinka, koja sumnjam da bude sposobna ubiti protivnika. Ja ju dozivljavam kao hodajuci prosireni inventory i nista vise. Naravno bit ce tu nekih skriptiranih scena, kao i koristenja alternativnih ruta da bi otkljucala glavni prolaz nasem liku. Glavno pitanje je: tko zeli igrati co-op s takvim likom koji nije sposoban pucati, dok njegov frend sa sacmaricom raznosi glave neprijateljima? Apsolutno NITKO!  cer1njo
« Zadnja izmjena: Lipanj 29, 2012, 20:04:54 od Thergothon »

Offline doktor1

Odg: The Last of Us
« Odgovori #39 u: Lipanj 29, 2012, 11:20:45 »
Igre poput UC-a, AC-a TR-a itd. nemaju mjesta za MP - to je moje mišljenje i nemre se promjeniti!

 SP orijentirane igre u danasnje vrijeme "moraju" imati MP komponentu zbog ove nove Cod generacije koja ne zna kaj je kvalitetno SP iskustvo. Ubaci se potrti i nepotrebni bez imalo balansa MP i nek se klinci igraju. Ako zelis relativno dobru prodaju moras imati u svojoj igri MP bez obzira na njegovu kvalitetu i nacin na koji se uklapa u citav koncept. Prosla su vremena dok se cijenila duboka prica, likovi, revolucionarni gameplay i nasilje sa svrhom. Bitno je da ima bezrazloznog super slow motion nasilja, stereotipnih macho likovi cija je zivotna filozofija KILL/FUCK i da se moremo okolo po forumima kurciti s K/D ratiom i trofejima  fpalm1

Nažalost ovo je istina  fpalm1
U sve živo i neživo ubacuju tu multiplayer komponentu da retardirana djeca sa mnogo zadovoljstva mogu napisat onu retardaciju od "NOOB".....

Offline LukaM 110

Odg: The Last of Us
« Odgovori #40 u: Lipanj 29, 2012, 20:08:06 »
Ja mislim da bi u ovoj igri co op bio najbolji dio da postoji cry1. Sve sta se mice te napada i suradnja s frendom. Zamislite jos da AI bude dobar pa da ti je frend mamac a ti cekas u zasjedi. Jebiga steta je sta nebu co opa.

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #41 u: Lipanj 29, 2012, 20:18:11 »
Ok, ti budi mamac, a ja cu ih spremati u "drvene pidzame"  cer1njo
Nema tu kruha jer svi zele streljati sve kaj se pred njima mice, a da bi to bilo moguce - likovi koji suradjuju moraju biti ravnopravni s jednakom kolicinom naoruzanja. Uvijek bi bilo kukanja dok bi te 3 puta za redom bacilo u kožu klinke. Izviris i "pulas" neprijatelja, a tvoj frend ga razvali sa sacmom u glavu iza ugla. Kome ce biti zabavnije?  :P

Edit: A bilo bi nemoralno da maloljetnica vadi droba neprijateljima, tak da su shvatili da je bolje odustati od svega i skriptirati sve do bola. Vec vidim da ce replay value biti zanemariv.
« Zadnja izmjena: Lipanj 29, 2012, 20:25:05 od Thergothon »

Offline LukaM 110

Odg: The Last of Us
« Odgovori #42 u: Lipanj 29, 2012, 20:36:36 »
Pa u co op bi ja stavil dva slicna lika i slozil pricu koja bi se desavala u istom gradu i u isto vrijeme, ali nema veze sa pricom iz solo kampanje. I mislim da bi bilo super tak suradjivati s nekim s kim si dobar i koga poznajes, barem meni bi to bila jebenica.

Offline Thergothon

Odg: The Last of Us
« Odgovori #43 u: Lipanj 29, 2012, 20:45:12 »
To je druga stvar, a tesko da ce oni raditi zasebnu igru unutar igre koja ce se jednako prodati bez obzira na co-op. Ima takvih igri ciji co-op je zasebna cjelina, ali se nisu bas proslavile. Gears of war i slicne igre u kojima od pocetka imas vise NPC-a savrseno funkcioniraju u co-opu. Drugi igrac se prikljuci i preuzme kontrolu nad nekim od likova koje inace vodi umjetna inteligencija.

Offline crorastafa

Odg: The Last of Us
« Odgovori #44 u: Lipanj 29, 2012, 20:57:49 »
Samo nek se fokusiraju na SP i ne sumnjam da ce ovo biti goty..