Autor Tema: Monaco & Monte Carlo Experience  (Posjeta: 10567 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Monaco & Monte Carlo Experience
« u: Rujan 13, 2012, 20:38:49 »
Pogled na Monaco.

San svakog zaljubljenika u aute jest biti u kneževini Monaku, pa bar na par sati da može naslutiti kako se tamo živi. Raj za one koji ne vole da im se određeni dio prihoda oporezuje, jer tamo nema poreza. Na samo 2 kvadratna kilometra se smjestilo više od 36 000 ljudi, svi redom milijunaši, što će značiti da imaju najveću gustoću naseljenosti na svijetu. Ne treba ni pričati kakve se cijene tamo kreću; obična kava u kafeu pored casina će vas stajati pišljivih 19 eura. Cijene stanova? Kvadratni metar stoji prosječno 50 000 eura. Puta 200 kvadrata penthousea s pogledom na marinu huh kadt1kažem

Mercedes McLaren SLR Stirling Moss

Nešto najrjeđe što sam u životu vidio. Izrađeno ih je svega 75, uvjet da kupite Stirling Mossa jest da već posjedujete SLR McLaren. Toliko sam se uzbudio da sam u autobusu počeo skvičati ;D Šteta što smo bili u autobus, jer sam uvjeren da bih ga mogao bolje uhvatiti da sam bio vani. Ovi Stirling Mossevi koji su posjetili Zagreb su bili sivi, tješim se da je ovaj bio još posebniji. Ako ni po čemu drugome, onda po ovim dvjema crvenim trakama.  Jedan ogromni  ave1

Porsche Carrera 2012

Gledajući Porschea, nisam osjećao istu razinu uzbuđenja kao kad sam gledao Stirlinga Mossa, Ferrarije, Astone, Lamborghinije. Što je sasvim razumljivo. Porsche je, jednostavno rečeno, nezanimljiv. Na stranu njegova kvaliteta i renome. Mogu barem reći da sam vidio najnoviju Carreru, 3 mjeseca prije nego li ga netko u "Lijepoj našoj" kupi ;D

Gledano s brežuljka Monaco-Villea, pogled na Le Condamine i luku Port of Hercules. Ravno dolje se nalazi staza, točnije, asfalt na kojem se utrka održava. Inače je sve maknuto.

Završni zavoj pred ciljnom ravninom. Tu, gdje je ova žuta ograda, je mjesto gdje se postavlja ona sivo-srebrna ograda, karakteristična za zaštitu na stazama.

Da imate dojam kako to izgleda kad nije GP vikend. Ovo je startno-ciljna crta. Slijeva je parking, od ceste ograđen pomičnim blokovima.

Turn #1. Nažalost, nismo išli cijelom stazom, pa nisam imao prilike vidjeti o kakvom se spomeniku točno radi. Ima još jedan takav kod Rascasse šikane, spomenik J.M. Fangiu.

Slika je takva kakva je, nije moglo bolje. Uglavnom, mi smo išli u suprotnom smjeru od utrkivanja. Vidite tunel iza onog motociklista? šofe1



« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2012, 16:10:34 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #1 u: Rujan 13, 2012, 20:44:01 »
Ferrari FF

Što reći? Drugi Ferrari s 4 vrata (Mondial kava1), dizajn po meni vrlo dobar, jedino su sfušali odostraga. Općenito mi se dopada Ferrarijev dizajn. Ljutim se na šofera mog busa što nije oprao isti prilikom puta u Monte Carlo. Ironično, ovaj Ferrari je bio na jednom tretmanu čišćenja ;D

Lamborghini Gallardo Superleggera

Na ovu sam čistu, da ne kažem sterilnu ljepoticu, bacao maloga u induciranu komu po više puta. Crna boja, ugljična vlakna, spojleri, usisnici zraka s ugljičnim vlaknima. Unutra alcantara i recaro sjedala. Mat tamno sive felge, ventilirani diskovi? Na wikipediji piše da ovakvih Superleggera 1. generacije ima samo 172, od toga su 37 njih obojane crnom bojom.

Zavoj prije ulaska u tunel. Gdje se kreću auti, to je staza.

Ulaz u tunel. Imao privilegiju slušati prekrasnu buku koja je dopirala iz tunela, a koju su proizvodili najnoviji SL AMG (ne znam koji je bio) i Audi R8 švicarskih registracija.

Veličanstveno stepenište koje dovodi do hotela kojem ne znam ime, vjerojatno je Horizon. Da vi vidite kako izgleda parkiralište tog hotela!!! ave1 Vidjet ćete kadt1kažem

« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2012, 16:04:46 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #2 u: Rujan 13, 2012, 21:27:46 »
Porsche Boxster Cabrio 987

Barem mi se čini da je to taj model, ne snalazim se baš najbolje s Boxsterom. E, ovakav Porsche mi je više seksi nego li Porsche 911 kojeg smo mogli vidjeti u prvom postu. Manji, lakši, zabavniji, gotovo jednako brz (zavisi od motora). Čak mi je i slika ispala ok!

To je zapravo ovo!
Tamo gdje je Elf znak su stepenice za gore, desno je onaj lijepo uređeni park a ravno se ide prema trgu, gdje je Casino. A ovaj srebrni Porsche je okrenut prema tim stubama, čisto za orijentir!

Maserati GranTurismo
Zgodnički auto, dijeli motor s Alfom 8C. Ovo je recimo, auto s kojim se počinje- najobičniji auto.

Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce

Vaaaaaaaaaaaa!!!!! Beast  dsmoker Jedan od 186 na svijetu. Kričavo svijetlo-plave boje, kao da već samom karoserijom ne upada u oči lol.
Profesori su me požurivali da se priklučim skupini, jer sam jedini ja ostao slikavati ove pile. Kakva šteta! Koliko sam još mogao uživati gledajući ga i slikajući ga cry1


To je taj hotel Horizon, pogled na vozni park. Fotografirano s onog stepeništa o kojem sam vam pričao. Pogled ide i na najsporiji zavoj u Monte Carlu. Približavam se Casinu.


To je to od mene za večeras, moram gibati. Još kasnije bude i Top Gear tako da... p1va




« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2012, 16:01:42 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #3 u: Rujan 14, 2012, 15:10:39 »
Monte Carlo Casino. Kako to veličanstveno izgleda kad si tamo! Securityji na svakom uglu, elita se prešetava preko ulice do casina, jurilice od par stotina tisuća eura samo naviru. Evo jedna slika s neta da vidite kako to izgleda, iz malo drugačije perspektive...

Ferrari 599
Mala nalijevo kvari sliku :P Neobična boja, nekarakteristična za ovakav Ferrari. I još žuta kočiona kliješta hmm

Spirit of Ecstasy
Jedan od najljepših i najpoznatijih znakova na automobilima. Znak je napravljen od nehrđajućeg čelika, plus ima opcija da se optoči srebrom ili 24-karatnim zlatom. Ovaj znak je s Phanthoma, kojeg nisam slikao jer su mi RR-ovi dotada dosadili. Bilo ih je puno previše na ulicama MC-a, skoro svaki treći auto je RR kadt1kažem Moderna verzija ovog znaka je pomična, tj, u kokpitu automobila ima tipka kojom se može znak skloniti iza prednje rešetke, iz sigurnosnih razloga.

Aston Martin DBS V12 Volante
Ovaj je auto zamijenio Vanquisha S 2004. godine kao top auto Aston Martina. 5.9L, 510 konjskih snaga. Apsolutno savršenstvo proizašlo iz ljudskih ruku. Oprosti mi Ferrari, oprosti mi Lamborghini i Porsche ali ovaj auto ima nenadjebiv dizajn i šarm. Skulptura van svih vremenskih granica, najviše što se može zamisliti u tom segmentu automobila.

Ferrari FF
Još jedan FF. Čini se da djedice vole Grand Tourere s jakim motorima. Plus još mogu povesti svoju ženu, ljubavnicu i masu kofera. Pa diš bolje?  cer1njo

« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2012, 15:58:05 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #4 u: Rujan 14, 2012, 15:32:58 »
Ferrari 458 Italia

Kako li je tek ovaj auto zgodan! Da sam barem na tren čuo njegovo brujanje dok čeka na rotoru shy1

Mercedes SLR McLaren 722 Roadster








Monstruozno izgleda, vjerojatano ima i takav zvuk, mada je V8. Zanimljivo da ovaj Roadster nema ojačan motor, kao što ima coupe verzija 722, već ima motor iz "običnog" SLR-a. Jedan od posebnijih superauta koje sam tamo vidio.

« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2012, 15:50:29 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #5 u: Rujan 14, 2012, 15:46:46 »
Park s fontanom i neobičnim zrcalom u sredini.

Ferrari F430 Scuderia Spider 16M






Jedini, ali jedini noviji Ferrari kojeg bi htio imati je 430 Scuderia. Možda još bolji izbor bi bio ovakva verzija, bez krova, da se čuje beštija!!!A ima i  lijepu oznaku na guzi sm1jeh Sad sam se sjetio da je ovakvog žutog vozio Branimir Tomurad iz EVO-a prije par godina. Volio bih malo pročitati što je pisao o Scuderiji. Sigurno hvalospjeve i ode ave1
« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2012, 15:49:58 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #6 u: Rujan 14, 2012, 16:22:59 »




Još malo zavoja...

Aston Martin DBS V12 Coupe

Matematičarskim riječnikom: Ljepota na treću  shy1


To bi bilo to od mene, sve slike sam vam dao. Slobodno komentirajte, pišite i pitajte. Bit će mi drago ako imate nešto za podijeliti hug1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #7 u: Rujan 14, 2012, 16:27:28 »
Odlične slike, mogao si nam dati još malo Monte Carla ali shvatio sam što je Monte Carlo. Puno besnih beštija. Jbg moj maturalac se sveo na ispijanje pive do Češke, pa kupanje u pivi u Češkoj i onda laganini pijuckanje do Beča i otrežnjenje kroz Sloveniju (nema tu puno fotki, a kamoli bijesnih pila). I da što se tiče Tomurada i žute 16M Scuderije, imam taj broj.

Offline DogZy

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #8 u: Rujan 14, 2012, 16:32:56 »
Hahaha p1va Baš ovaj smajlić.

Dva sata u Monte Carlu, koliko sam bio u njemu, definitivno je bilo premalo. Mogu reći da nisam ni zagrebao po površini, ali jbg, kad je takav bio program.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #9 u: Rujan 29, 2012, 18:46:33 »
Odlicne fotke i jos bolji opisi  thumbs1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Monaco & Monte Carlo Experience
« Odgovori #10 u: Rujan 29, 2012, 23:27:53 »
Svaka ti čast i na fotkama, ali još više kako je i Ther spomenuo, na opisima  ave1
Ne znam akko nisam do sad vidio ovu temu. OK, znam, rijetko gledma nove teme, nego klikčem stalno opciju "novi odgovori na vaše postove", nikako da se naviknem tražiti fpalm1

Ja sam maturalac proveo isto kako je i Iceman rekao, i nije mi žao doduše, ali da bih volio da sam vidio ovakvo što, defnitivno. A Monte Carlo izgleda skroz drugačije nego na prijenosima F1 VN Monaca.
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.