Prošla je godina dana od zadnjeg posta, pa da napravim jedan update.
Jedna od najvećih novosti u zadnje vrijeme u RF2 svijetu je to da je ISI proslijedio development igre drugom studiju pod imenom Studio397 (
http://www.studio-397.com), tamo je premješten i RF2 forum te oni razvijaju igru dalje. Nisam još skroz proučio kakav je to tip suradnje, da li su im prodali cijeli engine i igru ili ih samo unajmili za razvoj, ali uglavnom sve se vodi preko Studija 397, dok je ISI najavio da radi na nekom drugom naslovu.
Od Studio397 imamo jako dobra očekivanja te i sami najavljuju dosta dobrih stvari koje su trenutno u razvoju, jedan od najzanimljivijih je razvoj igre u DX11 engineu, te govore da već imaju funkcionalne prve buildove. Novi user interface je također u razvoju, koji je daleko bolji od ovog trenutnog (iako je i trenutni dobio re-dizajn prošle godine):
Uz neke automobile i staze koje su trenutno u izradi i trebali bi ih dobiti uskoro, jedna od novosti iz 397 je da su odbacili godišnji subscription model za Online dio igre, te je od danas online besplatan za sve koji su kupili igru ili će ju tek kupiti. Mislim da je to odličan potez, da bi mogao privući nove ljude u igru i oživjeti malo public trke, jer je trenutno bio poprilično zapušten i baziran više na ligaške trke. Meni je osobno to bio veliki nedostatak jer nemam vremena biti član neke grupe i redovno se natjecati, jednostavno kad me uhvati volja želim se zakačiti online i odvoziti koju trku.
Danas je također izašao i novi Steam only build sa nekim fixevima i poboljšanjima, pretežno za Stock Car racing. Kažem Steam only jer se u međuvremenu RF2 preselio na Steam te su se napravile dvije grupe ljudi, oni koju su otišli na Steam verziju i ovi koji su nastavili koristiti igru standardno preko RF2 Launchera. Nakon toga je pala odluka da će još par buildova ići i preko Steama i preko Launchera i danas je to završeno, nema više buildova i supporta za stari sistem pokretanja.
Nešto malo više o planovima Studio397 može se pročitati na blogu:
https://www.studio-397.com/2016/12/roadmap-update-december-2016/