Upravo to - generičnost, grindanje, farmanje i ostale repetitivne divote.
Jedino u onom hubu imaš dojam (ne masivnosti jer je područje malo) napućenosti, a zapravo je običan lobby od par desetaka igrača.
Nakon biranja misije eventualno ako naletiš na par igrača koji većinom idu svojim putem i interakcije gotovo da nema, osim debilnog mahanja i plesanja.
Šteta kaj nisu stavili više frakcija s različitim pričama koje nisu u dobrim odnosima, ali imaju zajedničkog neprijatelja i sudbine im se isprepliću.
To bi dalo dodatnu dubinu i dojam masivnosti, da osim AI-a moraš paziti i na druge igrače koji ne moraju nužno surađivati s tobom ako su dio druge frakcije.
Ne treba ni spominjati kolko bi co-op, klanovi i taktiziranje dobili veći značaj. Ovak se PvP svodi na klasične modove koje mogu zaigrati u apsolutno svakoj pucačini ikad izašloj.
Preostaje mi jedino masakriranje AI-a koji na većim težinama more popiti 10 tona olova i međusobno oživljavanje dok konačno ne odluči da mu je dost života i odluči hititi neki loot. Level cap 20 je isto promašaj, na beti se došlo do maksimalnog 8. lvla u roku od 5 sati. Tu padaju u vodu sve one priče o igri zbog koje ti ne treba ni jedna druga do kraja generacije zbog masivnosti i sadržaja s kojima su nas zasipavali mjesecima prije bete. Sumnjam da bi zdržal više od 2 tjedna uz takvo plitko RPG iskustvo i u isto vrijeme nezadovoljavajuće čistokrvno FPS SP iskustvo koje pati od skroz gore spomenutih MMO bolesti.