Off-topic > Muzika, filmovi i serije
Lista pogledanih filmova 2013.
(1/1)
Cole™:
Dakle kao po uzoru na prošlu godinu i listu 2012. rezervirajte si post i s novom godinom krenite sa svojom listom pogledanih filmova.
Komentiranje liste možete obavljati u što ste zadnje gledali topiku.
_______________________________________________________________
FILM OCJENA DOJAM01.01. Colombiana85/100 IMDbFantastičan film u cijelosti. Od priče, realizacije do megajeboba Zoe Saldane. Ima odličnih scena i vjerno prensenih emocija; preporuka.10.01. Dredd40/100 IMDbIma par scena koje rulaju, ali ostatak filma mi je jedno obično - govno. Valjda najlošiji heroj ikada. Gotovo negledljivo.12.01. Lethal Weapon82/100 IMDbGenijalana gluma Mela Gibsona. Nezz savršen par on i Glover koliko god trash i keči bilo. Još jednom glumci stvore savršen film, koji bi bez njih bio obično govno.13.01. Infernal Affairs80/100 IMDbIznenađenje od filma, ali totalno. Nedavno sam završio Sleeping Dogs tako da mi je ovo došlo kao naručeno. Apsolutna preporuka ljubiteljima trijada.14.01. STS: The Raid on Osama Bin Laden55/100 IMDbSmeta me jako puno stvari, kao što su pokušaj forsiranja nekakve emocije i ljubavne priče koja nema nikakvog smisla; neuvjerljiv.14.01. Lethal Weapon 274/100 IMDbNije zabavan kao prvi dio, ali svjedno rula malo. "Hans" banda je nepodnošljiva. Scena u uredu nakon spota i šolje rula. 15.01. End of Watch85/100 IMDbTotalno iznenađen i oduševljen filmom. Jake Gyllenhaal i Michael Peña preodlični u svojim ulogama. Apsolutna preporuka svima.16.01. Seven Psychopaths77/100 IMDbPomalo iznanđujuće dobar film iako se većinu vremena oko sredine filma činilo da se raspala priča. Sam Rockwell i Christopher Walken savršeni.25.01. Officer Down63/100 IMDbDobra atmosfera filma kojeg u isto vrijeme hejtam i lajkam. Očekivao drugačiji kraj, što me dosta iznenadilo kako je ispalo; solidan.04.02. Zero Dark Thirty ★73/100 IMDbOčekivao isto akcijski orjentiran film, a dobio fini triler i dramu. Sporina filma je ujedno i vrlina i mana, dok dinamika u nekim situacijama baš rula.10.02. Argo75/100 IMDbDobar, no ne toliko koliko sam mislio da će biti. Ben Affleck zrulao u ulozi. Cijeli film odlično izgleda i sve je jako uvjerljivo. Argo, jebi se.11.02. Up in the Air63/100 IMDbNa prvoj polovici filma sam mislio da ću zaspat, jer me ničim nije impresionirao. Dosadnjikav dosta, no kraj filma ipak nekako izvuče sve.14.02. Flight73/100 IMDbDobar i zanimljiv. Denzel kao pijanac savršeno uvjerljiv i impresivan. Dio sa Johnom Goodmanom rula. Dobar pejsing ima film i lajkam jako kraj.16.02. Upside Down30/100 IMDbJe li ovo najgora ideja za film ikad il šta? Toliko glupava i besmislena radnja da je to šokantno. Zaobić pod svaku cijenu. 17.02. Lethal Weapon 375/100 IMDbNije kao original, ali ima svoje trenutke. Scena gdje Riggs glumi pesa je savršena. Zabavan film za razliku od napornih akcijskih filmova prošlog stoljeća.17.02. Lethal Weapon 485/100 IMDbNisam očekivao da će ovo biti najbolji film u serijalu, ali tako je. Odličan pejsing filma koji ima svega. Humor i akcija su na vrhuncu. Jet Li i Chris Rock savršeni.28.02. Vantage Point85/100 IMDbImpresioniran i iznenađen. Ima odličnih scena film te odlične potjere. Lista glumaca u filmu je također impresivna i kvalitetna; svakako preporuka. 13.03. Lawless82/100 IMDbJako dobar film sa izvrsnim plotom po istinitom događaju. Odličan prikaz nasilja uz vjerodostojne likove i lijep kraj; velika preporuka. 17.03. Ocean's Eleven87/100 IMDbFantastičan film. Zabavan, dinamičan i kul u svakom aspektu. Ima sve što treba imat film ovakve tematike; obavezno štivo ako niste gledali. 19.03. Ocean's Twelve85/100 IMDbŠteta što ga takvog nisam doživio prilikom prvog gledanja, jer ne zaostaje puno za originalom, dapače tu je negdje. Vincent Cassel naravno savršen. 20.03. Ocean's Thirteen78/100 IMDbPrvi dio filma je malo kompliciranje i težak za praćenje. Pomalo isforsiran i malo zaostaje za svojim predhodnicima u serijalu, ali i dalje je zbilja lep, dinamičan i smješan. 24.03. The Big Lebowski 60/100 IMDbMoglo bi se reć da nije moja šalica čaja. Velika većina filma mi je bila naporna iako Jeff Bridges i John Goodman rasturaju. Jednostavno nisam baš ljubitelj takvog humora.24.03. Gladiator93/100 IMDbPravi spektakl u svakom smislu te riječi - remek dijelo dostojno 5 oskara. Fantastičan u cijelosti kao istinski spektakl; doživio sam ga prilično emotivno.28.03. Django Unchained97/100 IMDbTarantinovo savršenstvo? Atmosfera, glazba, akcija i gluma fantastičnog Jamiea Foxxa kao Djanga te nenadmašnog Christopha Waltza su za čistu desetku.30.03. Deja Vu83/100 IMDbJako dobar film sa fantastičnom idejom koja je možda mogla biti bolje izvedena, bar od polovice filma prema kraju. Uglavnom uživao sam podosta; preporuka.01.04. Silver Linings Playbook67/100 IMDbNije za oscara i ni blizu jednom Notebooku. Cooper i Jennifer pobrinuli su se dobrom izvedbom da sve to ne bude klišejasto i dosadno.14.04. Brooklyn's Finest67/100 IMDbSviđa mi se premisa filma, atmosfera i realnost, no sredinom filma je sve krenulo nizbrdo. Dobar plot i potencijal koji je suludo ne iskoristiti. 18.04. Olympus Has Fallen ★86/100 IMDbSviđa mi se ta intenzivnost i dinamičnost tokom cijelog filma. Klišejizirane scene najveća mana, no iskupljeno odličnim glumcima i akcijskim scenama; oduševio me.21.04. Jack Reacher66/100 IMDbSama predstava Toma Cruisa je savršena, ostalo sve manje više meh. Većina scena mi je glupa do boli, ali ima taj neki keči trenutak u svima i nekako je gledljivo.22.04. Street Kings 2: Motor City50/100 IMDbDugo nisam gledao toliko predviljvi film, baš je svaki dio predvidljiv valjda pet minuta ranije. Cijelo vrijeme je na granici gledljivosti; zaobiđite.02.05. Iron Man80/100 IMDbDrugo gledanje filma, ponudilo mi je malo bolji dojam nego prvi put. Jako dobro počinje i rula pace sve do kraja, kada neuspijeva poentirati.03.05. Iron Man 280/100 IMDbBaš mi je puno bolje sjeo u drugom gledanju iako je pola filma govnasto malo, ali druga polovica nadoknađuje sve loše. Savršen villain. 17.05. Star Trek60/100 IMDbIzgleda zaista prelijepo, ali to je to. Ovo mi je prvi dodir sa Star Trek franšizom i nisam baš zadovoljan, nadam se da će nastavak ispraviti loš prvi dojam. 27.05. Van Helsing48/100 IMDbSviđa mi se ideja i plot, no sve ostalo je gotovo negledljivo. Cijeli film izgleda kao da je ulupano u njega 100 baksa. Ako ste ikada mislili pogledat ovo nemojte...27.05. V for Vendetta90/100 IMDbPlot je naravno naivan, ali je sve upakirano u odličnu akciju, dinamiku i realizaciju, mane nestaju. Jedan od najdražih filmova uopće i prava je šteta što je standalone.01.06. The Godfather96/100 IMDbCoppola je napravio stvarno remek dijelo koje je postalo dostojno zvanjem jednog od najvažnijih filmova u povijesti.02.06. The Godfather: Part II95/100 IMDbDrugi dio filma čak i bolji od provoga. Ali ipak lošiji od originala, vjerovatno zbog neiskorištenog potencijala o ranijim godinama Vita.03.06. The Godfather: Part III95/100 IMDbPrva polovica filma je dosta ispod očekivanja, ali je zato druga iznad svih očekivanja i zato je savršena trilogija za čistu desetku.04.06. Green Street Hooligans75/100 IMDbNije među najboljima o navijačima, ali ima odličan pejsing i dinamiku. Preporuka čak i onima kojima navijači nisu njihova šalica čaja. 05.06. Green Zone82/100 IMDbOdličan plot popračen odličnom režijom. Sve je na svom mjestu bez ikakvih rupa i zamjerki. Preporuka ljubiteljima trilera i drame u ratnim filmovima.06.06. Pitch Perfect69/100 IMDbZa razliku od Step Upova raznih koji pokušavaju ispast kul, ovaj film to ne pokušava, ali uspijeva. Iako ima loših scena, nerijetko ima i dobrih, čak i urnebesnih.07.06. Total Recall87/100 IMDbNapetost od početka do kraja uz fenomenalnu akciju i potjere. Gotovo savršen sav taj svijet i ideja istoga. Moram priznat da sam jako impresioniran vizualnom stranom filma.10.06. American Gangster73/100 IMDbKada je prošao dug uvod, baš ima dobar pejsing, no ipak predugo traje. Sviđa mi se jako kraj filma. Denzel besprijekoran, dok je Russell Crowe tek prolazan u svojoj ulozi.12.06. Felon70/100 IMDbUz dosta naivan početak očekivao sam užasno naporan film, no ispao je skroz suprotno. Dosta teška drama i uspijeva biti realan i brutalan.13.06. Training Day72/100 IMDbDenzelova gluma je van ovog svijeta. Čak mi se i inače nepodnošljivi Ethan Hawke svidio. Rula plot podosta, ali kao da nešto fali u filmu, ostavlja dosta rupa.15.06. Man of Steel ★72/100 IMDbImao visoka očekivanja i nije dosta toga opravdao, no velikim dijelom je prelijep pa mu je štošta oprošteno. Napravljena je dobra podloga za nastavke.19.06. Pearl Harbor85/100 IMDbDrama sa dobrom akcijom i jako dobrim efektima uz lijepu ljubavnu priču u meni je razgalila i produbila subjektivnost. Emocije su subjektivne.20.06. State of Play80/100 IMDbJako dobar, ali na kraju imam dojam da nije poentirao. Baš predložak filmova kakve inače volim, sa dosta dinamike i zapleta.08.07. Now You See Me ★88/100 IMDbGenijalan u cijelosti. Iako traje dva sata, dojma sam da je puno kraći, vjerovatno zato što je užasno zabavan i dinamičan. Ostao oduševljen raspletom situacije.09.07. Good Will Hunting83/100 IMDbPrije svega fantastična izvedba Matta Damona, ali i Robina Williamsa. Njih dvoje kao da su van ovog svijeta u ovom filmu.11.07. Iron Man 385/100 IMDbOdličan pejsing i većinu vremena spektakularan. Robert Downey Jr. u najboljoj izvedbi tokom serijala. Jedan od najboljih CGI-a što sam vidio.12.07. We Were Soldiers88/100 IMDbJedan od najboljih filmova te tematike. Nevjerovatna izvedba Mela Gibsona. Dosta emotivan i težak. Preporuka apsolutno svima.21.07. Fast & Furious 655/100 IMDbOčekivao sam još bolji film od predhodnika (Fast 5 me oduševio), a dobio hladan tuš. Neznam kada sam zadnji put na toliko scena rejđao; overated.23.07. Erased80/100 IMDbUvelike podsjeća na Taken i Bournove filmove, iako se trudi imat svoj identitet. Sviđa mi se što nisu težili teškim pucačkim obračunima gdje svi popadaju osim glavnog junaka.24.07. Oblivion93/100 IMDbDosada možda i najbolji komad Sci-Fi-a koji sam pogledao. Cijelokupna prezentacija planete, futurističke tehnologije je vrh vrhova i priča je stvarno dobro napisana.24.07. L'ennemi public n°170/100 IMDbFilm o francuskom gangsteru Jacques Mesrinu (Vincent Cassel), rekao bih malo predug, ali vrlo dobar. Cassel odglumio besprijekorno i sa puno šarma.25.07. L'instinct de mort73/100 IMDbPreporuka svima da oba filma pogledaju u komadu. Mogli bi se napatiti zbog dužine od 4 sata, ali uopće ne sumnjam da je dojam time još bolji.28.07. Tropa de Elite 290/100 IMDbFantastičan film kojeg se gleda u jednom dahu. Izaziva šokantnost svom tom realnošću i na nevjerovatan način prikazuje svu svoju brutalnost. Preporuke apsolutno svima.31.07. Monsters University ★82/100 IMDbOriginal mi je jedan od najdražih animiranih filmova, a ovaj mu je jako blizu. Užasno simpatičano i slatko. Iako dijeluje na random, zapravo jako dobar pejsing ima.01.08. Assault on Wall Street67/100 IMDbVeć dugo nisam pogledao film nakon kojeg mi je bilo mučno. Ne u smislu odvratnosti, nego čisto radi teške drame. Dosta nelogičnosti na kraju i promašena poruka.05.08. X-Men Origins: Wolverine70/100 IMDbPotencionalno jako dobar film unazadile su loše scene, pojedini glumci i općenita dosada koje su nastupile odmah nakon početka. Druga polovica rastura. 15.08. A Good Day to Die Hard60/100 IMDbRula kemija između Johna i Jacka, ali sve ostalo je za zaborav. Užasno su pretjerali sa nerealnim i glupim scenama.20.08. Elysium ★95/100 IMDbSavršen. Baš savršeno pogođena atmosfera i sav taj svijet. Akcijske scene su fantastične11.09. Beowulf92/100 IMDbApsolutno iznenađenje. Savršen CGI i općeniti izgled filma. Impresioniran također borbom, glumcima i čudovištima.11.09. A Teacher55/100 IMDbPogledao zbog znatiželje i žudnje za sličnom avanturom u mladosti, no baš ničim impresioniran. Dosadan i nekonkretan.12.09. Killer Elite90/100 IMDbVrhunska akcija, iznenađujuće dobar film i odlična izvedba svih glumaca u filmu. Apsolutna preporuka.12.09. Harsh Times65/100 IMDbDobra gluma Balea iako me pošteno iživcirao u ovoj ulozi. Film daje želju da ga se pogleda do kraja, ali ne nudi ništa čime bi odskakao od prosjeka.13.09. World War Z83/100 IMDbIznenađujuće dobar. Odličan pejsing koji nedozvoljava da film u niti jednom trenutku padne u nekakvu dosadu. Fino zaokružen film.14.09. The Cold Light of Day73/100 IMDbDosta je naivan, ali i jednako zabavan i dinamičan. Volio bih od ovog da se izrodi nastavak.14.09. The Hit List55/100 IMDbUžasno naivan i smara cijelom dužinom. Baš općenito glup scenarij svega i jedino ga gluma CGJ-a spašava od gledljivosti.01.10. Riddick ★83/100 IMDbRula fokus na Riddicku, brutalnom nasilju i golotinji. VD je nadmašio prijašnje dvije uloge, ali film nije nadmašio prethodnike.15.10. Pacific Rim83/100 IMDbVizualno jedan od najboljih i najimpresivnijih filmova koje sam pogledao. Gledat ga isključivo kao zabavu, onda zaslužuje pozitivne ocjene.17.10. Rush ★100 IMDbBez nekakvog overhypa ili pretjerivanja, ovo je najbolji film koji sam pogledao. Toliko sretan i ispunjen nikada nisam izašao iz kina.04.11. Kauboji ★60/100 IMDbNije niti blizu kazališne predstave i drugačijeg je koncepta. Žao mi je samo ljudi koji će ovo ići pogledat i onda odustati od predstave.04.11. The Hangover82/100 IMDbNa drugo gledanje puno bolji i baš je zapravo jako dobra komedija. Ima jako puno odličnih scena u kojima sam umirao.08.11. The Hangover: Part II68/100 IMDbNasmijao me i to dosta puta, ali jednostavno presličan originalu i doslovce ne odstupa od istoga ili da ponudi nešto svoje.11.11. The Hangover: Part IIl55/100 IMDbU biti sam dosta razočaran ovim filmom, iako ima smješnosti, sve je nekako sforsano i općenito mi je glupa radnja filma; užasno naporan.11.11. We're the Millers70/100 IMDbIznenađen zapravo, dobio jako simpatičnu komediju, te u par urnebesnih scena, doslovce stisnuo pauzu radi plakanja od smjeha; jako simpatično.24.11. Prisoners80/100 IMDbHugh Jackman kakvog do sada nikad nisam vidio; sjajna izvedba. Jake Gyllenhaal također. Ne trudi se zakomplicirati radnju, što pozdravljam.19.12. Don Jon50/100 IMDbInače volim Joseph Gordon-Levitta i Scarlett Johansson, ali ovdje glume užasno smećasto. Ta gluma, to držanje, ta odjeća, taj hod i taj look, nezz. 22.12. Last Vegas ★85/100 IMDbPredivan film, nimalo naporan. Jako simpatično i toplo te preporuka svima koji vole ijednu od ovih velikana. Puno smješnih i simpatičnih scena.29.12. The Hobbit: TDoS ★ 4DX95/100 IMDbJedan od najboljih filmova godine, ali za nijansu čini se slabiji od prvoga dijela. 4DX tehnika je čudo jedno i iskustvo iznad svega doživljenog.
_______________________________________________________________
2011 | 2012
Cinestar ★
Shimmy:
FILM OCJENA DOJAM02.02. Skyfall8/10IMDbOdmah moram reći da mi nikako nije najbolji Bond kako se priča. Dapače, nije ni najbolji sa Danielom Craigom. Ali da je među boljima, jest. Ono što ga udaljava od takvog statusa jest meni preglupa "Home Alone" scena pri kraju filma i još par pre napuhanih sitnica za Bonda koji se hvali kao realniji od onih ranijih. No sve ostalo je vrhunski.17.02. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace-/10IMDbDojam i ocjena kada pogledam svih šest17.02. Sin City9/10IMDbStilski i vizualno jedan od najboljih filmova ikad. Stripovska atmosfera nije mogla biti bolje prenesena, pogotovo sa unutrašnjim monolozima likova. Priča je zanimljiva, likovi još bolji, glumci sve top tier. Korak do remek djela.20.02. Carnage7/10IMDbJedan od onih filmova koji su se mogli napraviti "za 20 kuna", a bolji je od većine filmova top produkcije istog žanra. Nešto kao Reservoir Dogs drama-komedija. Jedna prostorija, 4 osobe se raspravljaju o tome tko je kriv i što poduzeti, paralele sa stvarnim svijetom i zapravo satira na stvarne obitelji i slične situacije, glumatanje "finih" ljudi dok se zapravo misli skroz drugačije. Preporuka za dosadno nedjeljno poslijepodne.21.02. The Beaver7/10IMDbMel Gibson u svom elementu - "glumi" luđaka. Preporuka svakome tko želi nešto drugačije, no nikako konzervativnim gledateljima. Istovremeno smiješan te uvrnut i emotivan. Podsjeća dosta na American Beauty, što zbog likova, što zbog radnje, što glazbe, ali ipak nije u rangu istog koji je jednostavno remek djelo.
_____________________________________________________________
Lista 2012.
Navigacija
[0] Lista Poruka
Idi na punu verziju