rezervirajte si post i s novom godinom krenite sa svojom listom pogledanih filmova.
Komentiranje liste možete obavljati u što ste zadnje gledali topiku.
FILM | OCJENA | | DOJAM |
01.01. Colombiana | 85/100 | IMDb | Fantastičan film u cijelosti. Od priče, realizacije do megajeboba Zoe Saldane. Ima odličnih scena i vjerno prensenih emocija; preporuka. |
10.01. Dredd | 40/100 | IMDb | Ima par scena koje rulaju, ali ostatak filma mi je jedno obično - govno. Valjda najlošiji heroj ikada. Gotovo negledljivo. |
12.01. Lethal Weapon | 82/100 | IMDb | Genijalana gluma Mela Gibsona. Nezz savršen par on i Glover koliko god trash i keči bilo. Još jednom glumci stvore savršen film, koji bi bez njih bio obično govno. |
13.01. Infernal Affairs | 80/100 | IMDb | Iznenađenje od filma, ali totalno. Nedavno sam završio Sleeping Dogs tako da mi je ovo došlo kao naručeno. Apsolutna preporuka ljubiteljima trijada. |
14.01. STS: The Raid on Osama Bin Laden | 55/100 | IMDb | Smeta me jako puno stvari, kao što su pokušaj forsiranja nekakve emocije i ljubavne priče koja nema nikakvog smisla; neuvjerljiv. |
14.01. Lethal Weapon 2 | 74/100 | IMDb | Nije zabavan kao prvi dio, ali svjedno rula malo. "Hans" banda je nepodnošljiva. Scena u uredu nakon spota i šolje rula. |
15.01. End of Watch | 85/100 | IMDb | Totalno iznenađen i oduševljen filmom. Jake Gyllenhaal i Michael Peña preodlični u svojim ulogama. Apsolutna preporuka svima. |
16.01. Seven Psychopaths | 77/100 | IMDb | Pomalo iznanđujuće dobar film iako se većinu vremena oko sredine filma činilo da se raspala priča. Sam Rockwell i Christopher Walken savršeni. |
25.01. Officer Down | 63/100 | IMDb | Dobra atmosfera filma kojeg u isto vrijeme hejtam i lajkam. Očekivao drugačiji kraj, što me dosta iznenadilo kako je ispalo; solidan. |
04.02. Zero Dark Thirty ★ | 73/100 | IMDb | Očekivao isto akcijski orjentiran film, a dobio fini triler i dramu. Sporina filma je ujedno i vrlina i mana, dok dinamika u nekim situacijama baš rula. |
10.02. Argo | 75/100 | IMDb | Dobar, no ne toliko koliko sam mislio da će biti. Ben Affleck zrulao u ulozi. Cijeli film odlično izgleda i sve je jako uvjerljivo. Argo, jebi se. |
11.02. Up in the Air | 63/100 | IMDb | Na prvoj polovici filma sam mislio da ću zaspat, jer me ničim nije impresionirao. Dosadnjikav dosta, no kraj filma ipak nekako izvuče sve. |
14.02. Flight | 73/100 | IMDb | Dobar i zanimljiv. Denzel kao pijanac savršeno uvjerljiv i impresivan. Dio sa Johnom Goodmanom rula. Dobar pejsing ima film i lajkam jako kraj. |
16.02. Upside Down | 30/100 | IMDb | Je li ovo najgora ideja za film ikad il šta? Toliko glupava i besmislena radnja da je to šokantno. Zaobić pod svaku cijenu. |
17.02. Lethal Weapon 3 | 75/100 | IMDb | Nije kao original, ali ima svoje trenutke. Scena gdje Riggs glumi pesa je savršena. Zabavan film za razliku od napornih akcijskih filmova prošlog stoljeća. |
17.02. Lethal Weapon 4 | 85/100 | IMDb | Nisam očekivao da će ovo biti najbolji film u serijalu, ali tako je. Odličan pejsing filma koji ima svega. Humor i akcija su na vrhuncu. Jet Li i Chris Rock savršeni. |
28.02. Vantage Point | 85/100 | IMDb | Impresioniran i iznenađen. Ima odličnih scena film te odlične potjere. Lista glumaca u filmu je također impresivna i kvalitetna; svakako preporuka. |
13.03. Lawless | 82/100 | IMDb | Jako dobar film sa izvrsnim plotom po istinitom događaju. Odličan prikaz nasilja uz vjerodostojne likove i lijep kraj; velika preporuka. |
17.03. Ocean's Eleven | 87/100 | IMDb | Fantastičan film. Zabavan, dinamičan i kul u svakom aspektu. Ima sve što treba imat film ovakve tematike; obavezno štivo ako niste gledali. |
19.03. Ocean's Twelve | 85/100 | IMDb | Šteta što ga takvog nisam doživio prilikom prvog gledanja, jer ne zaostaje puno za originalom, dapače tu je negdje. Vincent Cassel naravno savršen. |
20.03. Ocean's Thirteen | 78/100 | IMDb | Prvi dio filma je malo kompliciranje i težak za praćenje. Pomalo isforsiran i malo zaostaje za svojim predhodnicima u serijalu, ali i dalje je zbilja lep, dinamičan i smješan. |
24.03. The Big Lebowski | 60/100 | IMDb | Moglo bi se reć da nije moja šalica čaja. Velika većina filma mi je bila naporna iako Jeff Bridges i John Goodman rasturaju. Jednostavno nisam baš ljubitelj takvog humora. |
24.03. Gladiator | 93/100 | IMDb | Pravi spektakl u svakom smislu te riječi - remek dijelo dostojno 5 oskara. Fantastičan u cijelosti kao istinski spektakl; doživio sam ga prilično emotivno. |
28.03. Django Unchained | 97/100 | IMDb | Tarantinovo savršenstvo? Atmosfera, glazba, akcija i gluma fantastičnog Jamiea Foxxa kao Djanga te nenadmašnog Christopha Waltza su za čistu desetku. |
30.03. Deja Vu | 83/100 | IMDb | Jako dobar film sa fantastičnom idejom koja je možda mogla biti bolje izvedena, bar od polovice filma prema kraju. Uglavnom uživao sam podosta; preporuka. |
01.04. Silver Linings Playbook | 67/100 | IMDb | Nije za oscara i ni blizu jednom Notebooku. Cooper i Jennifer pobrinuli su se dobrom izvedbom da sve to ne bude klišejasto i dosadno. |
14.04. Brooklyn's Finest | 67/100 | IMDb | Sviđa mi se premisa filma, atmosfera i realnost, no sredinom filma je sve krenulo nizbrdo. Dobar plot i potencijal koji je suludo ne iskoristiti. |
18.04. Olympus Has Fallen ★ | 86/100 | IMDb | Sviđa mi se ta intenzivnost i dinamičnost tokom cijelog filma. Klišejizirane scene najveća mana, no iskupljeno odličnim glumcima i akcijskim scenama; oduševio me. |
21.04. Jack Reacher | 66/100 | IMDb | Sama predstava Toma Cruisa je savršena, ostalo sve manje više meh. Većina scena mi je glupa do boli, ali ima taj neki keči trenutak u svima i nekako je gledljivo. |
22.04. Street Kings 2: Motor City | 50/100 | IMDb | Dugo nisam gledao toliko predviljvi film, baš je svaki dio predvidljiv valjda pet minuta ranije. Cijelo vrijeme je na granici gledljivosti; zaobiđite. |
02.05. Iron Man | 80/100 | IMDb | Drugo gledanje filma, ponudilo mi je malo bolji dojam nego prvi put. Jako dobro počinje i rula pace sve do kraja, kada neuspijeva poentirati. |
03.05. Iron Man 2 | 80/100 | IMDb | Baš mi je puno bolje sjeo u drugom gledanju iako je pola filma govnasto malo, ali druga polovica nadoknađuje sve loše. Savršen villain. |
17.05. Star Trek | 60/100 | IMDb | Izgleda zaista prelijepo, ali to je to. Ovo mi je prvi dodir sa Star Trek franšizom i nisam baš zadovoljan, nadam se da će nastavak ispraviti loš prvi dojam. |
27.05. Van Helsing | 48/100 | IMDb | Sviđa mi se ideja i plot, no sve ostalo je gotovo negledljivo. Cijeli film izgleda kao da je ulupano u njega 100 baksa. Ako ste ikada mislili pogledat ovo nemojte... |
27.05. V for Vendetta | 90/100 | IMDb | Plot je naravno naivan, ali je sve upakirano u odličnu akciju, dinamiku i realizaciju, mane nestaju. Jedan od najdražih filmova uopće i prava je šteta što je standalone. |
01.06. The Godfather | 96/100 | IMDb | Coppola je napravio stvarno remek dijelo koje je postalo dostojno zvanjem jednog od najvažnijih filmova u povijesti. |
02.06. The Godfather: Part II | 95/100 | IMDb | Drugi dio filma čak i bolji od provoga. Ali ipak lošiji od originala, vjerovatno zbog neiskorištenog potencijala o ranijim godinama Vita. |
03.06. The Godfather: Part III | 95/100 | IMDb | Prva polovica filma je dosta ispod očekivanja, ali je zato druga iznad svih očekivanja i zato je savršena trilogija za čistu desetku. |
04.06. Green Street Hooligans | 75/100 | IMDb | Nije među najboljima o navijačima, ali ima odličan pejsing i dinamiku. Preporuka čak i onima kojima navijači nisu njihova šalica čaja. |
05.06. Green Zone | 82/100 | IMDb | Odličan plot popračen odličnom režijom. Sve je na svom mjestu bez ikakvih rupa i zamjerki. Preporuka ljubiteljima trilera i drame u ratnim filmovima. |
06.06. Pitch Perfect | 69/100 | IMDb | Za razliku od Step Upova raznih koji pokušavaju ispast kul, ovaj film to ne pokušava, ali uspijeva. Iako ima loših scena, nerijetko ima i dobrih, čak i urnebesnih. |
07.06. Total Recall | 87/100 | IMDb | Napetost od početka do kraja uz fenomenalnu akciju i potjere. Gotovo savršen sav taj svijet i ideja istoga. Moram priznat da sam jako impresioniran vizualnom stranom filma. |
10.06. American Gangster | 73/100 | IMDb | Kada je prošao dug uvod, baš ima dobar pejsing, no ipak predugo traje. Sviđa mi se jako kraj filma. Denzel besprijekoran, dok je Russell Crowe tek prolazan u svojoj ulozi. |
12.06. Felon | 70/100 | IMDb | Uz dosta naivan početak očekivao sam užasno naporan film, no ispao je skroz suprotno. Dosta teška drama i uspijeva biti realan i brutalan. |
13.06. Training Day | 72/100 | IMDb | Denzelova gluma je van ovog svijeta. Čak mi se i inače nepodnošljivi Ethan Hawke svidio. Rula plot podosta, ali kao da nešto fali u filmu, ostavlja dosta rupa. |
15.06. Man of Steel ★ | 72/100 | IMDb | Imao visoka očekivanja i nije dosta toga opravdao, no velikim dijelom je prelijep pa mu je štošta oprošteno. Napravljena je dobra podloga za nastavke. |
19.06. Pearl Harbor | 85/100 | IMDb | Drama sa dobrom akcijom i jako dobrim efektima uz lijepu ljubavnu priču u meni je razgalila i produbila subjektivnost. Emocije su subjektivne. |
20.06. State of Play | 80/100 | IMDb | Jako dobar, ali na kraju imam dojam da nije poentirao. Baš predložak filmova kakve inače volim, sa dosta dinamike i zapleta. |
08.07. Now You See Me ★ | 88/100 | IMDb | Genijalan u cijelosti. Iako traje dva sata, dojma sam da je puno kraći, vjerovatno zato što je užasno zabavan i dinamičan. Ostao oduševljen raspletom situacije. |
09.07. Good Will Hunting | 83/100 | IMDb | Prije svega fantastična izvedba Matta Damona, ali i Robina Williamsa. Njih dvoje kao da su van ovog svijeta u ovom filmu. |
11.07. Iron Man 3 | 85/100 | IMDb | Odličan pejsing i većinu vremena spektakularan. Robert Downey Jr. u najboljoj izvedbi tokom serijala. Jedan od najboljih CGI-a što sam vidio. |
12.07. We Were Soldiers | 88/100 | IMDb | Jedan od najboljih filmova te tematike. Nevjerovatna izvedba Mela Gibsona. Dosta emotivan i težak. Preporuka apsolutno svima. |
21.07. Fast & Furious 6 | 55/100 | IMDb | Očekivao sam još bolji film od predhodnika (Fast 5 me oduševio), a dobio hladan tuš. Neznam kada sam zadnji put na toliko scena rejđao; overated. |
23.07. Erased | 80/100 | IMDb | Uvelike podsjeća na Taken i Bournove filmove, iako se trudi imat svoj identitet. Sviđa mi se što nisu težili teškim pucačkim obračunima gdje svi popadaju osim glavnog junaka. |
24.07. Oblivion | 93/100 | IMDb | Dosada možda i najbolji komad Sci-Fi-a koji sam pogledao. Cijelokupna prezentacija planete, futurističke tehnologije je vrh vrhova i priča je stvarno dobro napisana. |
24.07. L'ennemi public n°1 | 70/100 | IMDb | Film o francuskom gangsteru Jacques Mesrinu (Vincent Cassel), rekao bih malo predug, ali vrlo dobar. Cassel odglumio besprijekorno i sa puno šarma. |
25.07. L'instinct de mort | 73/100 | IMDb | Preporuka svima da oba filma pogledaju u komadu. Mogli bi se napatiti zbog dužine od 4 sata, ali uopće ne sumnjam da je dojam time još bolji. |
28.07. Tropa de Elite 2 | 90/100 | IMDb | Fantastičan film kojeg se gleda u jednom dahu. Izaziva šokantnost svom tom realnošću i na nevjerovatan način prikazuje svu svoju brutalnost. Preporuke apsolutno svima. |
31.07. Monsters University ★ | 82/100 | IMDb | Original mi je jedan od najdražih animiranih filmova, a ovaj mu je jako blizu. Užasno simpatičano i slatko. Iako dijeluje na random, zapravo jako dobar pejsing ima. |
01.08. Assault on Wall Street | 67/100 | IMDb | Već dugo nisam pogledao film nakon kojeg mi je bilo mučno. Ne u smislu odvratnosti, nego čisto radi teške drame. Dosta nelogičnosti na kraju i promašena poruka. |
05.08. X-Men Origins: Wolverine | 70/100 | IMDb | Potencionalno jako dobar film unazadile su loše scene, pojedini glumci i općenita dosada koje su nastupile odmah nakon početka. Druga polovica rastura. |
15.08. A Good Day to Die Hard | 60/100 | IMDb | Rula kemija između Johna i Jacka, ali sve ostalo je za zaborav. Užasno su pretjerali sa nerealnim i glupim scenama. |
20.08. Elysium ★ | 95/100 | IMDb | Savršen. Baš savršeno pogođena atmosfera i sav taj svijet. Akcijske scene su fantastične |
11.09. Beowulf | 92/100 | IMDb | Apsolutno iznenađenje. Savršen CGI i općeniti izgled filma. Impresioniran također borbom, glumcima i čudovištima. |
11.09. A Teacher | 55/100 | IMDb | Pogledao zbog znatiželje i žudnje za sličnom avanturom u mladosti, no baš ničim impresioniran. Dosadan i nekonkretan. |
12.09. Killer Elite | 90/100 | IMDb | Vrhunska akcija, iznenađujuće dobar film i odlična izvedba svih glumaca u filmu. Apsolutna preporuka. |
12.09. Harsh Times | 65/100 | IMDb | Dobra gluma Balea iako me pošteno iživcirao u ovoj ulozi. Film daje želju da ga se pogleda do kraja, ali ne nudi ništa čime bi odskakao od prosjeka. |
13.09. World War Z | 83/100 | IMDb | Iznenađujuće dobar. Odličan pejsing koji nedozvoljava da film u niti jednom trenutku padne u nekakvu dosadu. Fino zaokružen film. |
14.09. The Cold Light of Day | 73/100 | IMDb | Dosta je naivan, ali i jednako zabavan i dinamičan. Volio bih od ovog da se izrodi nastavak. |
14.09. The Hit List | 55/100 | IMDb | Užasno naivan i smara cijelom dužinom. Baš općenito glup scenarij svega i jedino ga gluma CGJ-a spašava od gledljivosti. |
01.10. Riddick ★ | 83/100 | IMDb | Rula fokus na Riddicku, brutalnom nasilju i golotinji. VD je nadmašio prijašnje dvije uloge, ali film nije nadmašio prethodnike. |
15.10. Pacific Rim | 83/100 | IMDb | Vizualno jedan od najboljih i najimpresivnijih filmova koje sam pogledao. Gledat ga isključivo kao zabavu, onda zaslužuje pozitivne ocjene. |
17.10. Rush ★ | 100 | IMDb | Bez nekakvog overhypa ili pretjerivanja, ovo je najbolji film koji sam pogledao. Toliko sretan i ispunjen nikada nisam izašao iz kina. |
04.11. Kauboji ★ | 60/100 | IMDb | Nije niti blizu kazališne predstave i drugačijeg je koncepta. Žao mi je samo ljudi koji će ovo ići pogledat i onda odustati od predstave. |
04.11. The Hangover | 82/100 | IMDb | Na drugo gledanje puno bolji i baš je zapravo jako dobra komedija. Ima jako puno odličnih scena u kojima sam umirao. |
08.11. The Hangover: Part II | 68/100 | IMDb | Nasmijao me i to dosta puta, ali jednostavno presličan originalu i doslovce ne odstupa od istoga ili da ponudi nešto svoje. |
11.11. The Hangover: Part IIl | 55/100 | IMDb | U biti sam dosta razočaran ovim filmom, iako ima smješnosti, sve je nekako sforsano i općenito mi je glupa radnja filma; užasno naporan. |
11.11. We're the Millers | 70/100 | IMDb | Iznenađen zapravo, dobio jako simpatičnu komediju, te u par urnebesnih scena, doslovce stisnuo pauzu radi plakanja od smjeha; jako simpatično. |
24.11. Prisoners | 80/100 | IMDb | Hugh Jackman kakvog do sada nikad nisam vidio; sjajna izvedba. Jake Gyllenhaal također. Ne trudi se zakomplicirati radnju, što pozdravljam. |
19.12. Don Jon | 50/100 | IMDb | Inače volim Joseph Gordon-Levitta i Scarlett Johansson, ali ovdje glume užasno smećasto. Ta gluma, to držanje, ta odjeća, taj hod i taj look, nezz. |
22.12. Last Vegas ★ | 85/100 | IMDb | Predivan film, nimalo naporan. Jako simpatično i toplo te preporuka svima koji vole ijednu od ovih velikana. Puno smješnih i simpatičnih scena. |
29.12. The Hobbit: TDoS ★ 4DX | 95/100 | IMDb | Jedan od najboljih filmova godine, ali za nijansu čini se slabiji od prvoga dijela. 4DX tehnika je čudo jedno i iskustvo iznad svega doživljenog. |