Autor Tema: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013  (Posjeta: 22244 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Punisher

  • John-117
  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 3615
  • Total likes: 98
  • "wake me, when you need me"
    • Crojimaku
Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #165 u: Veljača 22, 2013, 20:05:25 »
Sauber je ovako brz. Interesantno. No naravno čeka se Australia da vidimo bolje.

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #166 u: Veljača 22, 2013, 21:21:17 »
Dosta zadnjih dana čitam različite analize stranih F1 eksperata. Prva stvar je što ne znamo koliko tko ima goriva kada napravi najbolji krug. Uvijek je za pretpostaviti da će timovi iz sredine i kraja poretka staviti manje goriva kako bi napravili brze krugove i kako bi njihova vremena stajala na vrhu tablice. To se pogotovo vidjelo na prvom testu u Jerezu. Razlog je taj što male momčadi moraju nekako privući sponzore.
Prema analizama Lotus izgleda obečavajuće. Izrazito su dobri u simulaciji utrke, konstantno su brzi. Red Bull isto jako dobro izgleda, mada oni nikad i ne pokazuju svoje karte na testiranjima.
McLaren, Williams i Sauber rade isto vrlo konstantna vremena, ali nisu brzi kao Lotus i Red Bull.
Mercedes je još jedna momčad koja je radila simulaciju utrke, radili su konstantna vremena, ali su bili i dosta sporiji od drugih (što se možda pripisuje količini goriva).
Ferrari je momčad koja nije napravila simulaciju utrke i zasada ne znamo gdje su.
Ako bih se još malo dotaknu ferrarija. Alonso se se prekjučer družio sam predstavnicima medija i mnogi su jučer primjetili njegov "govor tijela" o novom bolidu. Pa nije loše, ali mislim da je on očekivao bolje nego što je zatekao.
Momčad je imala i problema sa auspuhom (izgleda da nije izdržao, došlo je do minimalnog zapaljenja). Također donose novi auspuh za Melbourne koji će imati minimalni broj kolimetara iza sebe, što je loše. A čim toliko verzija auspuha isprobavaju, znači da ni sami trenutno ne znaju koja je verzija bolja.

Vidjet ćemo puno jasniju sliku sljedeći tjedan kada su na rasporedu posljednja testiranja.

Offline s2000

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #167 u: Ožujak 02, 2013, 18:41:09 »
Lewis najbrži danas, mečka izgleda odično samo se nadam da će biti dobri tijekom cijele sezone

GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #168 u: Ožujak 03, 2013, 10:29:40 »
Hamilton je bio odličan jučer, brži od njemu najbližeg za skoro 7 desetinki i sigurno je to kako će se boriti sa Ferrarijem, Red Bullom i McLaren za pokoju pobjedu. No, testiranja nisu pravo mjerilo stvari, položaja timova i vozača u testiranjima tako da ćemo se za konkretne učinke morati strpiti još točno 12 dana ;D

I da, jako mi je drago za povratak Sutila, super je on vozač šofe1 Da je imao više sreće, mogao ga je uzeti neki top-tier tim za drugog vozača jaad
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #169 u: Ožujak 03, 2013, 12:19:41 »
Današnje testiranje pratim od jutra
-alonso 1.20.6
-rosberg 1.20.1  ave1


Offline s2000

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #170 u: Ožujak 03, 2013, 18:04:31 »
Rezultati od danas

1.Rosberg 1:20:130
2.Alonso 1:20:494
3.Button 1:21:444
4.Hulkenberg 1:21:541
5.Raikkonen 1:21:658
6.di Resta 1:21:664
7.Maldonado 1:22:415
8.Vettel 1:22:514
9.Bottas 1:22:524
10.Pic 1:23:115
11.Bianchi 1:23:167
12.Ricciardo 1:23:628
13.Chilton 1:24:103

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #171 u: Ožujak 03, 2013, 18:13:09 »
Mercedes opet na vrhu, Ferrari opet drugi, zanimljivo.

Kako to da Raikkonen vozi? Brzo se oporavio od trovanja hrane kava1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #172 u: Ožujak 03, 2013, 20:05:28 »
Uglavnom testiranja su gotova. Nemoguće je zaključiti tko ima bolid za pole position. Top momčadi (RB, Ferrari, McLaren, Lotus i Mercedes) izgledaju jako dobro na stazi. Neki malo bolje, neki lošije.
Mercedes je danas postavio odlično vrijeme.
Lotus izgledaj jako brz, pogotovo u simulaciji utrke, ali ih u zadnje vrijeme muči pouzdanost (danas su imali kvar mjenjača).

McLaren je nepoznanica. Uveli su poput Ferrarija pull- road sprijeda (objašnjenje na Pushrod-Pullrod). Očigledno je da ih radikalne promjene koštaju, poput ferrarija prije godinu dana, pa kako kažu sada: više provodimo vrijeme u garaži, pokušavajući shvatiti bolid, nego na stazi. Izgledaju dobro, ali nitko nije siguran koliko dobro.

Ferrari ima sasvim drugačiju priču nego prije godinu dana. Ne troše vrijeme na razumijevanje samog bolida, nego se od prvog testa bave aero testovima, setup-om, potrošnjom guma itd. Definitivno se osjeti optimizam. Massa i Alonso kažu da je ovaj bolid drugi planet spram onog od prije godinu dana. Pat Fry (tehnički direktor) je zadovoljan, kaže da se podaci iz tunela gotovo poklapaju sa onima sa staze. Novi djelovi dolaze na prvu utrku u Australiji, pa onda u Maleziji i veliki paket u Kini.

Red Bull- F1 eksperti koji su boravili u Barceloni i gledali testove, kažu da RB izgleda odlično. Dok svi bolidi prolaze jedan zavoj u trećoj i onda u jednom trenutku prebacuju u četvrtu, oni ga prolaze u četvrtoj. Bolid odlično prolazi kroz zavoje. Uglavnom oni ni na jednom testu nisu postavili neko vrijeme zbog kojeg bi druge momčadi ostale paf, ali poznavajući ih mislim da prodaju maglu.
Po meni oni su ti koje treba pobijediti, a tako će biti i ove sezone.

Od ostalih momčadi tik do najboljih je vjerojatno Williams, Sauber. Force India je vjerojatno nešto iza, pa Toro Rosso.
Caterham i Marussia su momčadi koje će imati svoj privatni meč, opet. Ali ovaj puta Marussia je puno bliže Caterhamu, a mladi Bianchi bi mogao biti faktor.

Faktor će definitivno biti gume koje su se na ovim testovima pojačano trošile.

Za 2 tjedan počinje cirkus. Jedva čekam  šofe1
« Zadnja izmjena: Ožujak 03, 2013, 20:07:38 od Iceman »

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #173 u: Ožujak 03, 2013, 20:39:10 »
Lijepo napisano thumbs1

Ah, nema milijeg budenja u subotu i nedjelju ujutro zbog F1 hug1 Jos 10,5 dana šofe1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #174 u: Ožujak 03, 2013, 20:59:40 »
Treba izdržat tih 10-tak danaaa, poludit ćuu

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #175 u: Ožujak 16, 2013, 23:35:19 »
Sezona 2013. je počela, lista je upotpunjena sa svim podacima. Jedino su pitanja ostala neodgovorena - tokom sezone ćemo saznati odgovore. sm1jeh
Lokot.

EDIT:
2000 postova



« Zadnja izmjena: Ožujak 16, 2013, 23:40:44 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.