Autor Tema: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013  (Posjeta: 50277 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« u: Siječanj 05, 2013, 21:23:55 »
Sezona 2012. je završila, no to nikako ne znači da u F1 svijetu sve stagnira!


Red Bull




Prvi vozač: Sebastian Vettel (GER)
Drugi vozač: Mark Webber (AUS)

Kratki komentar: Momčad koja se pokazala kao najbolja i najuspješnija u protekle tri godine. Red Bull Racing-Renault je osvojio u 8 sezona, koliko su s nama, 3 naslova prvaka vozača i konstruktora, zahvaljujući talentiranom Sebastianu Vettelu, vrlo dobrom Marku Webberu, odličnom  timu te genijalnom Adrianu Neweyu. Za sezonu 2013 nisu ništa mijenjali, niti su trebali, kad im sve funkcionira kako treba.

Hoće li tako biti i u novoj sezoni? Mogu li napraviti još veću dominaciju s poboljšanjem bolida ili će i dalje imati problema s konstantnošću? Može li Vettel do svog 4. naslova prvaka, i to uzastopnog?




Ferrari




Prvi vozač: Fernando Alonso (ESP)
Drugi vozač: Felipe Massa (BRA)

Kratki komentar: Tim koji je na kraju u poretku konstruktora završio drugi i koji je do zadnje utrke imao vozača koji je bio glavni pretendent za naslov uz Vettela. Alonso kaže da mu je ovo bila najbolja sezona u životu, da je puno naučio i kako je spreman početi ispočetka. Njegov timski kolega, Felipe Massa, započinje svoju 8. sezonu u Ferrariju i tvrdi kako nikad nije bio motiviraniji pred početak sezone.

Mogu li "stručnjaci iz Maranella" napraviti bolid koji će konačno biti dostojan borbe za prvaka? Što mislite, može li Massa biti ponovno u utrci za prvaka?



McLaren




Prvi vozač: Jenson Button (UK)
Drugi vozač: Sergio Perez (Mex)

Kratki komentar: Jensonu Buttonu se u McLarenu pridružio obečavajući mladac Perez, nakon što je Lewis odlučio otići iz McLarena. Imali su uz RBR najbrži bolid, no jako ih je mučilo to kako se bolid učestalo kvario, što ih je u konačnici koštalo i naslova ( i jednog i drugog). McLaren si sigurno neće dopustiti takve greške ponovno, a uz dolazak Pereza, sigurno rastu ambicije i optimizam.

Button, što mislite o njemu? Je li kalibar za naslov? Perez? Kako će se snaći u McLarenu?



Lotus




Prvi vozač: Kimi Raikkonen (FIN)
Drugi vozač: Romain Grosjean (FRA)

Kratki komentar: Momčad koja nas je najviše obradovala i iznenadila protekle sezone, boreći se s najvećima i pritom je završila na čvrstom 4. mjestu u poretku konstruktora. Predvođena "Letećim Fincem" došla je do pobjede u Abu Dhabiju. On je bio ukupno osmi pobjednik prošle sezone, što govori o ujednačenosti timova. Romain Grosjean je bio solidan tokom sezone, unatoč čestim incidentima.

Mislite li da će se Lotus priključiti u borbu velikana? Romain Grosjean je sigurno nešto i naučio od prošle sezone, no što vi mislite?



Mercedes





Prvi vozač: Nico Rosberg (GER)
Drugi vozač: Lewis Hamilton (UK)

Kratki komentar: Na početku sezone Mercedesu su cvali cvijetovi... Rosberg je pobijedio u Kini na početku sezone i činilo se da će biti tvrdi orah ostalima. Michael Schumacher se tražio, ali mu nije išlo najbolje, imao je prosječne rezultate. Druga polovica sezone je bila pogubna za Mercedes, imali su 5 utrka u kojima nisu osvojili bod. Očito su loši rezultati utjecali na odlazak Norberta Hauga s čela Mercedesa.

Ne znamo što očekivati od Mercedesa u novoj sezoni osim da budu bolji nego prošle sezone. Kako će se Lewis postaviti prema Rosbergu i hoće li biti Lewis zadovoljan u timu? Samo će nam vrijeme pokazati odgovore.



Sauber




Prvi vozač: Nico Hulkenberg (GER)
Drugi vozač. Esteban Gutierrez (MEX)

Kratki komentar: Vrlo dobra sezona za Sauber, gdje su tandem Perez-Kobayashi drmali po gridu i ostvarivali zapažene rezultate. Na kraju sezone je odlučeno da će na mjesto Kamuija Kobajashija sjesti novi Meksikanac, Esteban Gutierrez, koji je dotada bio u GP2 seriji. Momčad Saubera vodi Monisha Kaltenborn, prva žena na toj poziciji, otkad se Peter Sauber povukao u 10.mj. prošle godine.

Koliko utjecaja ima sponzor Telmex, na dovođenje Gutierreza protiv talentiranog Kobayashija? Ovo je potpuno nova vozačka postava za novu sezonu, na čelu s vrlo dobrim Hulkom i Gutierrezom. Kako će funkcionirati i hoće li tim biti još uspješniji od sezone 2012?



Force India




Prvi vozač: Paul di Resta (UK)
Drugi vozač: Adrian Sutil (GER)

Kratki komentar: Vijay Malliya odlično vodi svoju momčad, koja je protekle sezone skupila 109 bodova i ugnijezdila se na 7. mjesto konstruktora. Vozači Paul di Resta i Nico Hulkenberg su se tjerali tokom cijele sezone i imali su svako po jedno četvrto mjesto. Nico Hulkenberg je čak vodio dio utrke u Brazilu, što dokazuje potencijal i vozača i tima.

Jedina momčad koja nije objavila niti jednog vozača za nadolazeću 2013. sezonu, a čak ih je 7 u igri! Među nijma su Vitaliy Petrov, Jaime Alguersuari, Bruno Senna...



Williams




Prvi vozač: Pastor Maldonado (VEN)
Drugi vozač: Valtteri Bottas (FIN)

Kratki komentar: Williams je nakon najlošije sezone (2011) u povijesti imao priliku popraviti reputaciju novim bolidom i novim vozačima. Pastor Maldonado je došao do pobjede u Španjolskoj, točno nakon osam godina i pobjede Montoye. Isto kao i Grosjean, sklon je incidentima. Bruno Senna nije bio na razini, iako je ponekad pokazao da je brz.

Vaše mišljenje o Pastoru Maldonadu? Vaše mišljenje o Valtteriju Bottasu? ;D ;D Dosad je bio testni vozač i imao je velike uspjehe u GP3 i
F 2.0 serijama.



Scuderia Toro Rosso





Prvi vozač: Jean-Eric Vergne (FRA)
Drugi vozač: Daniel Ricciardo (AUS)

Kratki komentar: B momčad Reb Bull Racinga, čiji je bolid pogonjen Ferrarijevim motorom. Vergne je bio uspješniji od momčadskog kolege Ricciarda, a zajedno su osvojili 26 bodova. Kako su i dalje gladni uspjeha, zasigurno će biti zanimljivo gledati kako će se ta dvojica vozača razvijati tokom nove sezone.

STR teško da može biti pri vrhu, no mlada krv u dvojici vozača ih tjera da se potrude i oko toga. Tko će biti uspješniji i što mislite, koji od njih ima više talenta da ostvari dobru F1 karijeru?



Caterham





Prvi vozač: Charles Pic (FRA)
Drugi vozač: Giedo van der Garde (NED)

Kratki komentar: Tim sa začelja koji je u tri godine utrkivanja svaku sezonu završavao na 10. mjestu konstruktorskog poretka. Bio je uvijek bolji od HRT-a (kojeg više nema) i Marusssie. Charles Pic je još jedan mladi vozač kojemu će ovo biti 2. godina provedena u Formuli 1. Prebacio se iz Marussie u Caterham u nadi da će biti bolje.

Može li se ovaj tim dignuti iz sna i konačno osvojiti pokoji bod?



Marussia





Prvi vozač: Jules Bianchi(FRA)
Drugi vozač: Max Chilton(UK)

Kratki komentar: Ako niste znali, ovaj se tim prije zvao Virgin Racing, a prošle godine je glavni sponzor bila ruska tvrtka Marussia, koja proizvodi egzotični sportski auto. Imali su veoma spore bolide, no ipak brže od HRT-a, s kojima su do posljednje utrke vodili bitku protiv Caterhama za 10. mjesto u konstruktorima.

Iskusni Glock ili novi u Formula 1 cirkusu, Chilton? Hoće li Marussia biti bolja od Caterhama?
« Zadnja izmjena: Ožujak 16, 2013, 23:37:21 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #1 u: Siječanj 05, 2013, 21:41:06 »
Odlično DogZy, samo Force India ima jednog vozača, a to je Paul di Resta. I ovi stručnjaci iz Maranella su mogli biti pod navodnicima ;)

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #2 u: Siječanj 05, 2013, 21:47:22 »
Odličan post, isto ispravi za Di restu, i dodaj r Maldonadu ^^ i Da, jel nije ricciardo vozio 2011. u HRTu ako se dobro sjećam O.o

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #3 u: Siječanj 05, 2013, 21:56:57 »
@Iceman
Hvala ti. Ispravljeno.

@Punisher
Je. Ali 2011., Referirao sam se na 2012. Fix'd ;D

Nemojte mi samo gledati greške, recite dojmove, očekivanja, za koga navijate ;D ;D
« Zadnja izmjena: Siječanj 05, 2013, 22:04:31 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #4 u: Siječanj 05, 2013, 22:00:36 »
Bravo DogZy  thumbs1
Ocekujem jednako uzbudljivu sezonu kao sto je bila 2012, bez dominacije samo jedne momcadi.
I da, ocekujem da se strucnjaci, pardon - sarlatani iz Maranella uozbilje i omoguce Alonsu da se ravnopravno bori za naslov bez hednikepa u kvalifikacijama.

Offline Punisher

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #5 u: Siječanj 05, 2013, 22:02:37 »
Ma nisam ni mislio da govoriš nego si napisao da je obojici bila prva sezona u F1 a Ricciardu nije  cer1njo

al ajd, moja nekakva očekivanja za iduću sezonu su da nek samo nastavi tempom ove, s puno više Lotusa, ne znam, Kimi me oduševio ove sezone, nekako su mi najdraži tim ispali, a kako mi neće biti kamikaze navijat će se za finca :D :D Grosjean je brz, jako brz, samo se nadam da će prenjeti brzinu iz prvog dijela sezone i čistu vožnju s kraja sezone u novu sezonu. Tako bi Lotus mogao biti i još konkurentniji  ave1 ave1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #6 u: Siječanj 05, 2013, 23:43:30 »
Vidim potrudio si se, svaka čast. No nisam čitao, idem krmit sad, pročitam čim nađem vremena  thumbs1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #7 u: Siječanj 05, 2013, 23:55:41 »
Uhhh na moju omiljenu temu imam svašta za napisat, polako DogZy, bit će teksta  šofe1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #8 u: Siječanj 09, 2013, 12:38:49 »
Pročitao. Jako lijepo rečeno, svaka čast. A kako su svi, moram i ja nekaj kritizirat  cer1njo
Prvo - promjeni Lotus iz ove žute boje u neku drugu jer se gotovo i ne vidi, barem na mom monitoru (imam dosta jaku svjetlinu ili kak se to kaže), a vjerujem i drugima.
Drugo - imaš nekoliko lapsusa no nisam pamtio, osim jednog - istotako odvoji, mislim da u Sauberu to piše
Mislim, ja se javljam a ne mogu napisati jedan post kak spada, ali kad je sve već tako lijepo i uvdni je post i to sve, neka bude još ljepše  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Cole™

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #9 u: Siječanj 09, 2013, 13:02:50 »
Kad postate post (kako ovo glupo zvuči  cry1) Da li vas vrati na popis tema u forumu ili na svoj post koji ste napisali?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Montoya

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #10 u: Siječanj 09, 2013, 13:21:19 »
Ovisi, ak je označeno "Povratak na temu nakon slanja poruke" u profilu - "Izgled foruma", onda da :)

BTW, pohvale za temu, pokušajte u nju postati samo bitne činjenice koje se tiču vozača i momčadi do početka nove sezone pa da se onda linka u prvi post "stare" F1 teme - koja ostaje mjesto za sve opće rasprave.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Luckyluke

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #11 u: Siječanj 09, 2013, 13:25:15 »
Tebe očito vraća na forum jer je tako po defaultu naštimano. Stavi kvačicu da te vraća na temu...


Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #12 u: Siječanj 12, 2013, 17:20:00 »
Da, sezona 2013 je na pragu. Iskreno meni sezona počinje prvim predstavljanjem bolida, u ovom slučaju McLaren 31.1. Uvijek mi je bilo zanimljivo gledati tj uspoređivati bolide nadolazeće sezone sa prošlom. Ovaj puta će to biti malo teže, jer nema velikih promjena pravila u aerodinamici, pa samim time razlike ovogodišnjih bolida sa prošlogodišnjima su minimalne. No za pretpostaviti je da bi kod npr. Ferrarija ili Mercedesa promjene mogle biti dosta uočljive. Zna se i zašto. Oni koji su imali jako dobar bolid prošle sezone imaju dobre temelje za 2013 (npr. RB i McLaren).
Od Red Bulla očekujem da će nastaviti tamo gdje su i stali prošle sezone. Jednostavno imaju Adriana Neweya, trenutno najboljeg aerodinamičara u F1, koji sve svoje odlične ideje pretvori u realnost, a ta realnost je bolna za sve ostale.

McLaren - imali su možda i najbolji bolid 2/3 sezone 2012, ali zbog nepouzdanosti ideja o naslovu se rastopila. Očekujem da će upravo tu najviše proraditi.

Ferrari - o njima bih mogao pisati romane, ali nema smisla. Oni moraju manje pričati, manje se baviti političkim temama, a okrenuti se utrkivanju, razvoju bolida i davanjem podrške svojim vozačima, pogotovo Massi. Da bi Ferrari bio jak, onda i Massa mora biti jak i obrnuto. Do naslova se ne dolazi ako drugi vozač kao i da ne vozi za Ferrari, već se bori sa "demonima" na stazi.
Ferrari svoj bolid razvija u Koln-u, u Toyotinom zračnom tunelu. Doveli su još dvojicu eksperta u području aerodinamike. To mi budi nadu za boljim početkom 2013.

Lotus - ekipa mi se jako sviđa. Pogotovo crno-zlatne livreje. Bolid baš zakon izgleda. Kimi je tu, Grozni bi treba biti pametniji. Očekujem snažan Lotus.

Mercedes - velika nepoznanica. Schumi je otišao, ali je došao ultra brzi Lewis Hamilton. Očekujem definitivno jedan veći napredak od ekipe.

Sauber - dva nova vozača + vrlo brz bolid koji čuva gume = dobitna kombinacija koja bi mogla uroditi plodom. Njihov minus je što nemaju novčani kapacitet velikih ekipa.

Force India - od njih ništa previše ne očekujem. Mislim da će ostati iza Saubera. Bilo bi zanimljivo vidjeti mladog Bianchia za volanom FI.

Toro Rosso - isto kao i FI. Stoje na toj poziciji godinama, i ne očekujem veliki napredak. Ali presudna je sezona za Ricciarda ili Vergnea. Netko od njih bi mogao završiti u RB-u ili će završiti kao prethodna dva vozača TR-a.

Caterham i Marussia - možda malo bliže TR-u, ali ništa značajno od njih.

Offline DogZy

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #13 u: Siječanj 13, 2013, 12:40:07 »
Lijep post.

Vezano za Ferrarijevo korištenje zračnog tunela u Koelnu, i meni budi nadu u bolju sezonu Ferrarija, još k tome su angažirali dvojicu eksperta iz područja aerodinamike, ok. Dobro si rekao za podršku Massi, ali fućkaš to dok se njemu ne rasčiste neke stvari u glavi. Predviđam da će biti bolji i opasniji nego prošle sezone.
I kako to da Ferrari nema svoj zračni tunel? Ferrari! Što me podsjetilo na dokumentarac kojeg sam jučer pogledao na National Geographicu, Megafactories: Williams F1, evo linka: Megafactories Williams F1 - YouTube
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1 - Transferi, novosti, diskusije za sezonu 2013
« Odgovori #14 u: Siječanj 13, 2013, 13:33:08 »
Što se tiče Masse, vjerojatno ga je psihički uništila dominacija Alonsa unutar ekipe. Vidjeli smo pred kraj sezone da je Massa proradio i da se zna utrkivati. Moje mišljenje je da je unutar ekipe uvijek potrebna konkurencija. Ok Alonso je broj jedan i to će tako i ostati, ali Massa mora biti blizu Alonsu, što zbog njega samog, što zbog ferrarija.
Ono što je isto tako vjerojatno istina je da je Massa bio pokusni kunić u 2012. To je loš i bezobrazan odnos prema svom vozaču, a sve zbog nesposobnosti razvoja brzog bolida. Nekakvo poštovanje treba postojati.
Ferrari ima zračni tunel u Maranellu, ali očigledno da nije ispravan. Podaci u tunelu i na stazi se ne podudaraju, pa su odlučili koristiti Toyotin zračni tunel u Koln-u. Taj isti koristi i McLaren za svoja testiranja.
Moram podsjetiti da su u Ferrariju prije cca 1-2 godine prelazili sa 50%-tnog na 60%-tni model bolida u zračnom tunelu. Mercedes je čini mi se to ove godine napravio. Svi vidimo kako se to reflektira u razvoju bolida (no tu je još mnogo drugih stvari u pitanju).