Tih 900 stupnjeva se jako retko koristi u simulacijama, retko kad se tak jako skreće da moraš napraviti tih 2 i pol kruga kolko bi volan trebal iti. Velika većina simulacija - od GTR2, pa i GT5 itd. podržava tih 900 stupnjeva, ali ih ne iskorištava ili se koriste u jako retkim situacijama. Uostalom - dok gledaš onboard video iz neke GT klase ne okreću volan 900 stupnjeva, nego je puno manji okretni luk koj se koristi. Na GTR2 mi je recimo u Logi profileru bilo naštelano na 250 stupnjeva i to je bilo taman za brzu i preciznu vožnju i to tolko da se volan u igri okretal kolko i volan s kojim sam upravljal, tj. 1:1 je bil odnos i nije bilo ništ puno drukčije od tih onboard videa, sve više iznad toga je bilo previše.
Naravno da je drugačiji i bolji doživljaj na volan, o preciznosti same vožnje da ne govorimo, osjećaju povezanosti s podlogom isto i podaci koje prenosi ff - Xboxov kontroler zato ima odlične triggere s kojima se odlično mogu dozirati i gas i kočnica, kontrolirati bježanje zadnjeg kraja i slične finese - u opcijama isto ima za kontroler dosta postavki da se more lepo podesiti da ide sve kak spada. Naravno - kontriranje je puno lakše na kontroler nego na volan jer ti samo levo desno analog mičeš, dok na volan treba brzo reagirati i okretati volan.
Ovo da nisi rekel da se nemre osjetiti - nisi rekel tim riječima, ali pogledaj malo kaj si napisal - svakak se more protumačiti.