Autor Tema: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje  (Posjeta: 77107 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline the_prodigy

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #240 u: Veljača 21, 2013, 13:30:42 »
DriveClub

PlayStation Meeting - Driveclub Presentation and Trailer (Stream)
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline versus

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #241 u: Veljača 21, 2013, 13:58:15 »
sinoć sam bio pratio tih 2 sata
zanimao me izgled PS4, cijena, DS4 i naravno GT6
ništa od navedenog, osim DS4 koji je bljesnuo na par trenutaka

igre, prema viđenom djeluju OK
Blizzard iznenadio. Najprije pozitivno, "ko zna što nose" i onda kad je iz vreće izvukao (meni nezanimljiv) Diablo III, splasnulo

nego,
naglasak tijekom cijele večeri je na 2 stvari
"social"  i "cloud"

ukopčat se na PSN, uć frendu u igru (iako ju ti nemaš) i pratit ga što radi, komunicirat live s njim
štajaznam....
stalkeri i fejsbuk generacija se vjerojatno raduju
ja nešto manje

al u principu, prolazna ocjena, pogotovo onaj Driveclub

Offline ManTheRamparts

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #242 u: Veljača 21, 2013, 14:05:10 »
E to je i meni bezveze, mislim ok ako se bude privacy mogel posložiti kak oćeš, tj. da npr. frendovima samo dopustiš da gledaju ili ako baš oćeš - da niko nemre gledati. A i opet, ko bude htel gledati kak igram, nije baš da bu videl nekaj specijalno.  cer1njo

Nisu ništ spomenuli, ali brijem da konzola bude always online, jer prema predstavljenim funkcijama je preočito da se JAKO oslanja na cloud streaming i općenito povezanost.

Offline Thergothon

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #243 u: Veljača 21, 2013, 15:29:04 »
Nemoj se spajati na internet i nema problema kaj se tice privatnosti, samo mozda konekcija bude uvjet za pokretanje i igranje igara.

ko bude htel gledati kak igram, nije baš da bu videl nekaj specijalno.  cer1njo

Kak ne? Nek samo gladaju, pate i placu dok vide ULTRA skill  cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #244 u: Veljača 21, 2013, 15:41:47 »
 cer1njo

Ziher uzima bandwith onako to, tak da se nadam da se bu moglo isključiti dok recimo igram nekaj single player, a piratiziram nekaj na pc-u.  cer1njo

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #245 u: Veljača 21, 2013, 16:06:09 »
Ali ima jedna zanimljiva stvar kod svega ovoga - prvi tech demoi za PS3 su bili isto baš Killzone i Motorstorm Evolution Studiosa a na kraju igre nisu ispale uopće grafički toliko dobre kao ti demoi. Mislim da se razumijemo, Motorstorm je bio lijep, pogotovo za launch naslov, A KZ2 jako lijep, ali ono što su predstavili je bilo još 2 koplja ispred konačnog proizvoda, tako da se ne bih čudio da je i ovo malo uljepšano. Znate ono - fool me once...
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline the_prodigy

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #246 u: Veljača 21, 2013, 16:12:08 »
Nisam bio pratio cjeli stream, jel bilo negdje govora koliko će koštati konzola?
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline ManTheRamparts

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #247 u: Veljača 21, 2013, 16:13:05 »
Ma, dogod ja znam da je nutra 8gb gddr5 memorije, 8 jezgreni proc - to mi je sasvim dovoljan razlog za kupnju, sad je sve na Polyphonyju da to iskoristi, jer svi znamo da su simulacije od nekad jako zahtjevne po pitanju rama i proca. Grafički bude sigurno jako dobro izgledalo, bez obzira na ove demoje, tak da ono. Već je ova sad grafika na trenutnoj generaciji jako dobra, tak da mi nije to tak velki deal.

Važnije mi je da developeri imaju jaki hardver na raspolaganju s dobrom arhitekturom lakom za programiranje da lakše svoje vizije prenesu u gotov proizvod. Prema viđenom - ovaj put se Sony potrudil jako po tom pitanju i nisu opet upali u zamku 'malo rama'.

@the_prodigy - o cijeni još ništ, to vjerojatno, ko i sam izgled konzole ostavljaju za E3.

Offline Thergothon

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #248 u: Veljača 21, 2013, 17:18:05 »
Ali ima jedna zanimljiva stvar kod svega ovoga - prvi tech demoi za PS3 su bili isto baš Killzone i Motorstorm Evolution Studiosa a na kraju igre nisu ispale uopće grafički toliko dobre kao ti demoi. Mislim da se razumijemo, Motorstorm je bio lijep, pogotovo za launch naslov, A KZ2 jako lijep, ali ono što su predstavili je bilo još 2 koplja ispred konačnog proizvoda, tako da se ne bih čudio da je i ovo malo uljepšano. Znate ono - fool me once...

To je vec uobicajeno da su neki tech demoi impresivniji od prve generacije igara. Sve dodje na svoje dok se developeri priviknu na (nekad kompliciranu) arhitekturu i zato kasnije neke igre izgledaju visestruko bolje. Daj samo usporedi prvi i drugi Uncharted, strasna razlika. Treba se uzeti u obzir da su se opametili i da je ova arhitektura pristupacnija za programiranje, pa nece biti potrebne godine privikavanja da bi se surova snaga (koje definitivno nece faliti) maksimalno iskoristila. Mislim da bez problema to moze tako izgledati, dapace, cak sam ocekivao i veci skok sto se tice grafickog prikaza.

Za Motorstorm se slazem, to je bilo navlacenje za nos putem slika i laznih obecanja. Ne izgleda lose, ali je failalo u realisticnom prikazu tragova kotaca u blatu i ostalim povrsinama. Tragovi (razlika u sirini, dubini, duzini) su se trebali pojavljivati u realnom vremenu i  ovisiti o fizici, jacini kocenja i svim bitnim parametrima. Na kraju je vecina toga bilo predefinirano i ni upola nisu utjecali na vozni model kao sto je najavljeno.

Za KZ2 se nikako ne slazem. Onaj demo iz 2005. je u ono vrijeme bio CUDO NEVIDJENO, a kasnije su izasle neke igre (pogotovo na PC-u) koje su se tome priblizile i zato KZ dok je izasao nije imao takav strasan impact kao taj demo. Ono sto je najbitnije, igra dok je izasla je izgledala jednako impresivno kao i taj demo, cak i impresivnije u nekim aspektima. Iskrcavanje na onu plazu je identicno, a detalji na puskama su puno bolji. Da ne govorim da nije uopce bilo prikazano "down the sight" ciljanje kroz Red Dot/Holographic Sight u demou. Jedina stvar zbog koje ljudi briju da je bolje je odlicno izrezirana scena koja je bas pravo filmsko iskustvo. Reci da KZ2 nije ispunio ocekivanja po pitanju vizuala je glupost, dapace i dan danas izgleda odlicno i ne zaostaje u odnosu na onaj demo.

Uopce ne sumnjam da ce KZ4 izgledati kao ovaj demo, a vidi se da su zbog nekadsnjih prigovora da koriste mizernu paletu boja i sivo/mracne tonove za potrebe ove prezentacije stavili lokaciju koja je totalna suprotnost.
« Zadnja izmjena: Veljača 21, 2013, 17:25:35 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts


Offline Thergothon

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #250 u: Veljača 21, 2013, 17:25:43 »
Ispravljeno  thumbs1 cer1njo

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #251 u: Veljača 21, 2013, 19:21:39 »
To je vec uobicajeno da su neki tech demoi impresivniji od prve generacije igara. Sve dodje na svoje dok se developeri priviknu na (nekad kompliciranu) arhitekturu i zato kasnije neke igre izgledaju visestruko bolje. Daj samo usporedi prvi i drugi Uncharted, strasna razlika. Treba se uzeti u obzir da su se opametili i da je ova arhitektura pristupacnija za programiranje, pa nece biti potrebne godine privikavanja da bi se surova snaga (koje definitivno nece faliti) maksimalno iskoristila. Mislim da bez problema to moze tako izgledati, dapace, cak sam ocekivao i veci skok sto se tice grafickog prikaza.

Za Motorstorm se slazem, to je bilo navlacenje za nos putem slika i laznih obecanja. Ne izgleda lose, ali je failalo u realisticnom prikazu tragova kotaca u blatu i ostalim povrsinama. Tragovi (razlika u sirini, dubini, duzini) su se trebali pojavljivati u realnom vremenu i  ovisiti o fizici, jacini kocenja i svim bitnim parametrima. Na kraju je vecina toga bilo predefinirano i ni upola nisu utjecali na vozni model kao sto je najavljeno.

Za KZ2 se nikako ne slazem. Onaj demo iz 2005. je u ono vrijeme bio CUDO NEVIDJENO, a kasnije su izasle neke igre (pogotovo na PC-u) koje su se tome priblizile i zato KZ dok je izasao nije imao takav strasan impact kao taj demo. Ono sto je najbitnije, igra dok je izasla je izgledala jednako impresivno kao i taj demo, cak i impresivnije u nekim aspektima. Iskrcavanje na onu plazu je identicno, a detalji na puskama su puno bolji. Da ne govorim da nije uopce bilo prikazano "down the sight" ciljanje kroz Red Dot/Holographic Sight u demou. Jedina stvar zbog koje ljudi briju da je bolje je odlicno izrezirana scena koja je bas pravo filmsko iskustvo. Reci da KZ2 nije ispunio ocekivanja po pitanju vizuala je glupost, dapace i dan danas izgleda odlicno i ne zaostaje u odnosu na onaj demo.

Uopce ne sumnjam da ce KZ4 izgledati kao ovaj demo, a vidi se da su zbog nekadsnjih prigovora da koriste mizernu paletu boja i sivo/mracne tonove za potrebe ove prezentacije stavili lokaciju koja je totalna suprotnost.


Ti si očito zaboravio kako je KZ2 prvi demo izgledao. Dim, eskplozije, view distance, boje, osvjetljenje, teksture, fluidnost pokreta likova... sve je bilo puno bolje. Ali i mene krivo interpretirao. Da se razumijemo, ja nigdje nisam rekao niti govorim da KZ2 izgleda loše, dapače, rekao sam da je ispao jako lijep, čak i puno više od toga, ali opet ono što su predstavili je bilo fakat vaaaauuuu, a ono što je došlo je bilo "samo" vau. Odn prekrasno ali ne kao nešto sa drugog svijeta. Istina, KZ2 i danas izgleda jako dobro, ali prvi tech demo je izgledao praktički kao ove igre prikazane sad za PS4. Pogledaj još jednom  kadt1kažem

Killzone 2 - 2005/2007


Ako ti se da nađi HD pa ćeš vidjeti bolje

Sa svim ostalim se generalno slažem, kao i sa onime za grafiku - što da nije najbintija, što da ni taj sad KZ 4 nije ni mene baš tkao oduševio, tj izgleda predobro, ali i sam sam očekivao veći pomak. Tj, ono što sam očekivao je predstavio Deep down, za mene daleko najljepša igra demonstracije (ako bude i ona takva jasno), jer osim što ima sve što se očekuje od svakog novog hardvera - rezoluciju, teksture, fluidnost, puno više poligona bla bla, ima i ono što sam negdje već rekao da se nadam da će nova generacija donijeti, ako treba i na uštrb nekog većeg grafičkog pomaka - strašnu fiziku. Ono kada zmaj ruši one neke stupove/zidove što je već bilo, pa fizika vatre... To me očaralo i to je ono što želim, pa makar igre izgledale i kao zadnje sa trenutne generacije. Jasno, ako možemo dobiti oboje, još bolje  thumbs1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #252 u: Veljača 21, 2013, 19:30:55 »
Sad bas gledam i da, istina je  fpalm1 cer1njo
Davno sam zadnji put gledao taj demo. Uz trenutno otkrivene specifikacije mislim da to konacno budemo i dobili, bez laznih obecanja. Na developerima je da na pravi nacin iskoriste tu snagu. Konzola je impresivna i po prvi put nema kukanja zbog zaostajanja za najobicnijim PC standardima  thumbs1

Offline the_prodigy

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #253 u: Veljača 21, 2013, 20:00:06 »
Jedan funny breakdown PS4 announcementa

PS4 Announcement - Abridged Version
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Iceman

Odg: "See The Future" event - PlayStation 4 predstavljanje
« Odgovori #254 u: Veljača 21, 2013, 21:40:45 »
Sa drugog foruma copy-paste od jednog lika:

Bit će sve više i više primarno PC igara - iduća generacija konzola je temeljena na X86 arhitekturi.
PS4 će po snazi biti nešto kao današnji FX 8120 s 8GB RAM i HD 7850 grafičkom, a isto tako nešto i XBox 720...

Jaguar s 8 jezgri je navodno baziran na AMD APU, samo 8 jezgri umjesto 4, dakle skoro iste one jezgre za koje si ti sam rekao da ti ne paše za mali komp jer je slabo.
7970M nitko ne spominje, spominje se APU čip klase serije HD 7800 s GDDR5 memorijom (koja je dijeljenja za cpu i gpu).
Kao radna memorija spominje se GDDR5 8GB koji će se koristiti i kao grafička i kao sistemska memorija. Kakva je danas situacija, još od doba DDR2 memorije brzina memorije nije ograničenje za procesor, tako da za konkretno sistemsku memoriju bilo u pitanju 8GB DDR3 ili 8GB GDDR5 razlike u performansama su u sitnim postotcima.
Dobro znam što sam napisao, taj stroj nije znatno jači od onoga kojeg sam naveo. Jedino što ne koristi Windows kao OS već neki svoj (Sonyev) što pak poradi specijalizacije a ne širine namjene može rezultirati blago višljim performansama nego identična konfiguracija s Windowsima.

Edit:
I da, igre će i dalje biti 32-bitne što znači da je ograničenje oko 4GB po aplikaciji odnosno igri...