To je vec uobicajeno da su neki tech demoi impresivniji od prve generacije igara. Sve dodje na svoje dok se developeri priviknu na (nekad kompliciranu) arhitekturu i zato kasnije neke igre izgledaju visestruko bolje. Daj samo usporedi prvi i drugi Uncharted, strasna razlika. Treba se uzeti u obzir da su se opametili i da je ova arhitektura pristupacnija za programiranje, pa nece biti potrebne godine privikavanja da bi se surova snaga (koje definitivno nece faliti) maksimalno iskoristila. Mislim da bez problema to moze tako izgledati, dapace, cak sam ocekivao i veci skok sto se tice grafickog prikaza.
Za Motorstorm se slazem, to je bilo navlacenje za nos putem slika i laznih obecanja. Ne izgleda lose, ali je failalo u realisticnom prikazu tragova kotaca u blatu i ostalim povrsinama. Tragovi (razlika u sirini, dubini, duzini) su se trebali pojavljivati u realnom vremenu i ovisiti o fizici, jacini kocenja i svim bitnim parametrima. Na kraju je vecina toga bilo predefinirano i ni upola nisu utjecali na vozni model kao sto je najavljeno.
Za KZ2 se nikako ne slazem. Onaj demo iz 2005. je u ono vrijeme bio CUDO NEVIDJENO, a kasnije su izasle neke igre (pogotovo na PC-u) koje su se tome priblizile i zato KZ dok je izasao nije imao takav strasan impact kao taj demo. Ono sto je najbitnije, igra dok je izasla je izgledala jednako impresivno kao i taj demo, cak i impresivnije u nekim aspektima. Iskrcavanje na onu plazu je identicno, a detalji na puskama su puno bolji. Da ne govorim da nije uopce bilo prikazano "down the sight" ciljanje kroz Red Dot/Holographic Sight u demou. Jedina stvar zbog koje ljudi briju da je bolje je odlicno izrezirana scena koja je bas pravo filmsko iskustvo. Reci da KZ2 nije ispunio ocekivanja po pitanju vizuala je glupost, dapace i dan danas izgleda odlicno i ne zaostaje u odnosu na onaj demo.
Uopce ne sumnjam da ce KZ4 izgledati kao ovaj demo, a vidi se da su zbog nekadsnjih prigovora da koriste mizernu paletu boja i sivo/mracne tonove za potrebe ove prezentacije stavili lokaciju koja je totalna suprotnost.
Ti si očito zaboravio kako je KZ2 prvi demo izgledao. Dim, eskplozije, view distance, boje, osvjetljenje, teksture, fluidnost pokreta likova... sve je bilo puno bolje. Ali i mene krivo interpretirao. Da se razumijemo, ja nigdje nisam rekao niti govorim da KZ2 izgleda loše, dapače, rekao sam da je ispao jako lijep, čak i puno više od toga, ali opet ono što su predstavili je bilo fakat vaaaauuuu, a ono što je došlo je bilo "samo" vau. Odn prekrasno ali ne kao nešto sa drugog svijeta. Istina, KZ2 i danas izgleda jako dobro, ali prvi tech demo je izgledao praktički kao ove igre prikazane sad za PS4. Pogledaj još jednom
Ako ti se da nađi HD pa ćeš vidjeti bolje
Sa svim ostalim se generalno slažem, kao i sa onime za grafiku - što da nije najbintija, što da ni taj sad KZ 4 nije ni mene baš tkao oduševio, tj izgleda predobro, ali i sam sam očekivao veći pomak. Tj, ono što sam očekivao je predstavio Deep down, za mene daleko najljepša igra demonstracije (ako bude i ona takva jasno), jer osim što ima sve što se očekuje od svakog novog hardvera - rezoluciju, teksture, fluidnost, puno više poligona bla bla, ima i ono što sam negdje već rekao da se nadam da će nova generacija donijeti, ako treba i na uštrb nekog većeg grafičkog pomaka - strašnu fiziku. Ono kada zmaj ruši one neke stupove/zidove što je već bilo, pa fizika vatre... To me očaralo i to je ono što želim, pa makar igre izgledale i kao zadnje sa trenutne generacije. Jasno, ako možemo dobiti oboje, još bolje