Autor Tema: Killzone Shadow Fall  (Posjeta: 18693 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Killzone Shadow Fall
« u: Veljača 21, 2013, 12:08:23 »
Na današnjem predstavljanju PlayStation 4 konzole, Guerrilla Games predstavila je novu Killzone igru koja nosi ime Shadow Fall. Grafički dosta odskače od prijašnjih Killzone igara, što naravno nije loše, jer izgleda prelijepo. U nastavku pogledajte demonstraciju igre, ako niste dosada i ostavite nam komentare i dojmove.

Killzone: Shadow Fall (PlayStation 4) - First Gameplay\Walkthrough Footage [HD]
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #1 u: Veljača 21, 2013, 14:38:45 »
Odlično izgleda, još dok se zna da je vjerojatno neka alpha verzija - impresivno. Refleksije, particle efekti, art dizajn... Vrhunski. Još se vidi da trebaju poraditi na animacijama kretnji likova jer je to još uvek ovogeneracijski, recoil treba isto poštimati, u AI ne sumnjam jer je na starim KZ bil fenomenalan i u samom vrhu (očito je da je na very easy težina) i još tak neke stvari za koje ne sumnjam da budu poboljšali.

Ono za kaj je trebala poslužiti igra, odradila je odlično - prikaz za kaj je sposobna nova konzola. Još dok se zna da to bude navjerojatnije launch naslov, a svi znamo da kasniji naslovi u istoj generaciji konzola izgledaju laički rečeno duplo bolje, tak da je ovo i više nego zadovoljavajuće.

Ne sumnjam u završnu kvalitetu igre, sigurno bude vrhunsko SP iskustvo ko i svaki KZ do sad.
« Zadnja izmjena: Veljača 21, 2013, 14:40:16 od ManTheRamparts »

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #2 u: Veljača 23, 2013, 15:25:48 »
Navodno je onaj demo pokretan na dev kitu s 4GB memorije, vjerojatno finalna verzija bude izgledala i bolje ili barem identično, za razliku od KZ2 "prevare".

Offline Montoya

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #3 u: Veljača 23, 2013, 15:36:06 »
99% sam siguran da bude igra izgledala bolje.
Pa KZ3 nije daleko od prikazanog - dok se gleda u akciji, jer nikad nemre ni jedan video dočarati "pravu stvar", dok se igra osobno.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Punisher

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #4 u: Veljača 23, 2013, 15:44:37 »
Nije daleko od KZ3 ali opet je, ovdje se ipak vidi da je 1080p i dx11. Osobno mi je najbolje izgledala na prezentaciji, a ovo je vjerojatno tek alpha  ave1 ave1 Gerilci će opet odličan posao odraditi, ne sumnjam.

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #5 u: Veljača 23, 2013, 22:39:43 »
Grafika na trenutnoj generaciji je sasvim zadovoljavajuća, ne bude to baš neki tak ogroman skok u razliki kak je bilo recimo PS1>PS2 (pogotovo ne prva generacija igara). To više budu fini detalji tipa više particle efekti, veća rezolucija, bolji frame rate, refleksije, draw distance, oštrije teksture, ostajanje leševa i slične 'gluposti' koje da se na trenutnom hardveru naprave vjerojatno bi ga zaklale.

Ono, budu bolje igre izgledale, al sve je to sad već jako blizu fotorealizmu pa u budućnosti bude sve teže za primjetiti tak neke stvari.

A i nijedan video na netu nemre prikazati grafičku kvalitetu igre ko dok ti vidiš pravu stvar na pravom monitoru/tv-u, vjerujem da je onda duplo bolji dojam.

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #6 u: Veljača 23, 2013, 22:50:42 »
I puno bolja fizika/interakcija, možda se čak ostvari ono o čemu smo znali raspravljati: "kak prostorija veličine 3x3 mora zgledati nakon kaj zdrmaš 3 clipa iz kalaša"  cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #7 u: Veljača 23, 2013, 22:54:11 »
Ma to se podrazumjeva - to i predpostavljam, da bude veći napredak pod haubom koj razni Lau... Erm, laici ne budu primetili.

Zato se veselim ovoj generaciji najviše nego ikojoj do sad jer konačno developeri imaju pravi hardware za isporučiti kvalitetni gameplay s stabilnim frame-rateom i vrhunskom grafičkom/zvučnom prezentacijom.

Offline Cole™

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #8 u: Veljača 23, 2013, 22:57:45 »
Pa KZ3 nije daleko od prikazanog - dok se gleda u akciji, jer nikad nemre ni jedan video dočarati "pravu stvar", dok se igra osobno.

Realno nema šanse. Ovo izgleda daleko bolje, ali baš ono daaaaaleko.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #9 u: Veljača 23, 2013, 23:02:11 »
Zavrtel sam KZ3 sad neki dan nakon konferencije da baš vidim i jako dobro zgleda igra, kaj je-je, al nije to na ovoj razini.

Offline Cole™

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #10 u: Veljača 23, 2013, 23:08:18 »
Ako gledaš pasivne stvari onda je to razlika nebo i zemlja.
Pa pogledaj samo kada počne akcija u Shadow Fallu ona zastava šta gori i to osvjetljenje.
Paleta boja na prvom mjestu dolazi do izražaja, a onda i setting koji daje puno više na imerzivnosti.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #11 u: Veljača 23, 2013, 23:13:54 »
Ma naravno, to se sve odma primeti, da ne spominjem refleksije na zgradama + sve PUNO otvorenije djeluje jer je KZ uvek bil dosta zatvoren i zapravo KLANJEC ŠUTER.  cer1njo

Za setting još ne znam, onaj industrijalni, mračni, zmazani mi je uvek bil super na Killzone-u, ovo je dosta življe. Ali detalji, sama arhitektura i dizajn grada, vidi se da je puno truda tu, eh sad  - sve ovisi kakva bude priča i kak se bude sve uklapalo u ukupan koncept. Sve u svemu odlično zgleda taj trailer i vidljiv je solidan skok u odnosu na trenutnu generaciju. Ne treba zaboraviti da se taj gameplay trailer vjerojatno vrtel u 4k rezoluciji bla bla.

Offline Thergothon

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #12 u: Veljača 23, 2013, 23:28:37 »
A i nijedan video na netu nemre prikazati grafičku kvalitetu igre ko dok ti vidiš pravu stvar na pravom monitoru/tv-u, vjerujem da je onda duplo bolji dojam.

Na YT-u se pogotovo ne isplate gledati takvi videi jer je ograničen na 30 fpsa

Offline LukaM 110

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #13 u: Veljača 24, 2013, 08:41:00 »
A zna tko mozda jel budu sve igre na novoj genezaciji zakljucane na 60fps-a?

Offline DogZy

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #14 u: Veljača 24, 2013, 12:06:15 »
Ove first party bi svakako trebale biti zakljucane na 60fpsa, to PS3 nije mogao ponuditi. Cini mi se da jedino GT5 ima 60fpsa u ovoj generaciji konzola (FM ne znam, mozda jos pokoja igra).
"Slabije" igre bi se trebale bez problema vrtiti bez problema u 30 slicica u sekundi.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.