Autor Tema: DriveClub  (Posjeta: 147001 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

DriveClub
« u: Veljača 21, 2013, 14:23:22 »


Nova racing igra nam dolazi iz Evolution Studios-a. Isti studio je zasluzan za popularni Ps3 serijal MotorStorm. Prema rijecima autora, ime igre je zasticeno i registrirano cak prije 10 godina. Samo se cekalo da se pojavi dovoljno snazan hardware koji ce im omoguciti da ideju pretvore u stvarnost, a PS4 je konacno za to sposoban.

Glavna igrina premisa je: "driving the very best cars in the world in the greatest locations in the world", a bazira se na timskom utrkivanju i rivalstvu izmedju racing klubova. Spominju se tu klasicni TT izazovi koji se mogu prema zelji kreirati (vremenski uvjeti, doba dana, ruta) i nakon postavljanja vlastitog vremena, mogucnost da se posalje izazov ostalim klubovima diljem svijeta. Jos veci fokus je na real-time utrkivanju izmedju clanova razlicitih klubova. Lako je doci do zakljucka da je MP i socijalna integracija jako vazan aspekt igre. Jako vazan detalj je i fokus na first person kameru, koja dodatno utjece na imerzivnost. Zelja je bila docarati osjecaj koji se javlja kod opsesivnih vlasnika takvih automobila prilikom ulaska u auto ili pak otvaranja haube i divljenja motoru modeliranom do najsitnijih detalja. O fizici i voznom modelu se jos nista ne zna, ali logicno bi bilo za pretpostaviti da ce biti arkada (mozda open-world?) s obzirom na projekte iz proslosti.

Drive Club PS4 Gameplay Demo


Dojmovi i ocekivanja?

Offline ManTheRamparts

Odg: DriveClub
« Odgovori #1 u: Veljača 21, 2013, 14:45:08 »
Jako mi se vidi, još ako bude po faktoru zabave i voznom modelu negde na razini Forze Horizon ili Project Gotham Racinga, mogla bi biti prava stvar. Držim fige da bude.

Izgled ne budem puno komentiral - to je to, najbliže fotorealizmu u vožnjama zasad. Od realnog osvjetljenja do impresivnih sitnih detalja. Jedva čekam priliku da isprobam ovo čudo (dok izađe jel).

Offline panisher20

Odg: DriveClub
« Odgovori #2 u: Veljača 21, 2013, 17:58:49 »
veliki lajk za ovu igru, ovog puta kupujem ps4 i box

Offline DogZy

Odg: DriveClub
« Odgovori #3 u: Veljača 21, 2013, 18:36:30 »
Ps4 i box?

Ostao sam paf nakon danasnje najave o novom racing IPu. Ne mogu suditi o igri bas nista, sve dok ne dobijemo jos podataka. Ali grafika me odu-sevila ;D Kupuje se uz GT6, 90%
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

Odg: DriveClub
« Odgovori #4 u: Veljača 21, 2013, 18:55:49 »
Ps4 i box?

Ne znam dal je ekskluziva ili ne, ako nije - lagano se preseli u multiplatform...

Zanimljivo je da uz standardne zaposlenike Evolution Studiosa (Motorstorm, stari WRC), na igri rade novopridosli bivsi zaposlenici Studio Liverpoola (F1 CE, Wipeout) i Bizzare Creationsa (Project Gotham Racing). Igra ima strasno puno potencijala.

U najgorem slucaju, popljugali budemo propagandu i odigrali zbog grafike, taman da nam skrati vrijeme do GT6  cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: DriveClub
« Odgovori #5 u: Veljača 21, 2013, 18:56:57 »
PS ekskluziva je, veli da bude ovaj put obadve konzole kupil i to je to.

Offline DogZy

Odg: DriveClub
« Odgovori #6 u: Veljača 21, 2013, 21:02:50 »
 
PS ekskluziva je, veli da bude ovaj put obadve konzole kupil i to je to.

...da, sta ti nije jasno?!  ;D ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: DriveClub
« Odgovori #7 u: Veljača 21, 2013, 21:05:15 »
Motorstorm nisam igrao ništa osim demoa u HG spotu kad je PS3 tek došao ali WRC na PS2 njihov sam obožavao tako da im vjerujem  ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: DriveClub
« Odgovori #8 u: Veljača 21, 2013, 21:15:02 »
Prvi dojam nakon odgledanog demoa mi je bio kako se previse baziralo na grafici, odnosno, previse vremena je otislo na opisivanje grafike i sto su s njom postigli, umjesto da su rekli nesto i o fizici, voznom modelu.
S druge strane, vidim to kao njihov odabir, izbor sto ce prikazati na Sonyjevoj prezentaciji da bude dostatno za interes ljudi kakav su prizeljkivali.
Sve u svemu, ne moze biti toliko lose, kako sam i rekao, ne mogu hvaliti igru a tek smo je svi vidjeli po prvi put. Ideja da se kompetitivno natjeces protiv timova i cjelog svijeta je ok. Sad, koliko ce opcija utrkivanja biti i hoce li u igru biti integrirani neki normalni modovi poput obicne utrke, nekih misija, zadataka, kakva ce biti fizika i hoce li to naginjati nekom TDUu ili NFS, Burnoutu ili nekoj takvoj igri ostaje nam za vidjeti. Najvise me posjeca na TDU.
« Zadnja izmjena: Veljača 21, 2013, 21:16:59 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline the_prodigy

Odg: DriveClub
« Odgovori #9 u: Veljača 21, 2013, 23:15:16 »
Sonyjev Announcement Trailer

DriveClub Announce Trailer (PS4)


Grafika je bolesna, tu se nema šta reći.
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline s2000

Odg: DriveClub
« Odgovori #10 u: Veljača 21, 2013, 23:17:10 »
Dobro ovo izgleda, ma sve igre koje se predstavili dobro izgledaju, samo treba doćekat izlazak ps4

Offline Cole™

Odg: DriveClub
« Odgovori #11 u: Veljača 22, 2013, 01:05:50 »
Nisam oduševljen jer znam da tak jednostavno mora izgledat prava racing igra, a razlog nezadovoljstva je vrlo vjerovatno arkadni pristup ovom i ne vjerujem da bi u voznom modelu mogel parirati nekakvoj Forzi Horizon koliko god to htio. Inače prezentacija ovog naslova je čak vrlo dobra. Problem mi je u igrinom koceptu više.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: DriveClub
« Odgovori #12 u: Veljača 22, 2013, 15:35:45 »
Dok znaš da na igri rade ljudi iz Bizzare Creationsa trebaš biti optimističan. Trk na Xbox Live i skidaj Project Gotham Racing 4 demo pa da vidiš kak se treba voziti arkadna vožnja. PGR pojede glede voznog modela neke igre koje ljudi uporno trpaju u simulaciju tipa Shift, Codemastersove Formule i slične. Prema viđenom - dosta podsjeća na PGR, tak da ono.

Ako bude igra zabavna ko PGR, to bu rasturalo onda.

Offline panisher20

Odg: DriveClub
« Odgovori #13 u: Veljača 23, 2013, 09:31:53 »
kad sam napisao ps4 i box mislio sma , GT6 i driveclub ps4 i forza5 Xbox720 sm1jeh

Offline DogZy

Odg: DriveClub
« Odgovori #14 u: Veljača 23, 2013, 11:31:48 »
Ti ocito znas vise nego mi cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.