Real Time Racing – Ekskluzivni Beta dojmovi

Real Time Racing Game je novi koncept utrkivanja rađen u engineu iz SimBina, a temelji se na iOpeneru. iOpener omogućuje igraču da se iz svoje fotelje utrkuje sa profesionalnim vozačima,  na pravim stazama diljem svijeta. To je i cijela poanta Real Time Racinga; omogućiti virtualnim vozačima da se istovremeno utrkuju sa profesionalcima, koji pravi racing fan to ne bi želio?

Više o sistemu iOpener Enabled pročitajte ovdje, a još detalja i pojedinosti potražite na Real Time Racing Game siteu, dok ću se ja malo pozabaviti samom betom igre u čijem testiranju sudjelujem te vam što više približiti koncept same igre.

Dakle krenimo od onog najvažnijeg – fizike. Ona je bazirana na Race ON naslovu, a nakon odvoženih krugova po stazi Zolder čini mi se da je ipak malo unaprijeđena u odnosu na spomenuti naslov. Auto se osjetno više zanosi prilikom naglog kočenja, naravno to ovisi i o klasi automobila kojim upravljate. Prilikom izlaska iz zavoja osjetno je poprilično zanošenje zadnjeg kraja automobila ukoliko ima pogon na stražnje kotače tako da morate hvatati automobil kao kada gledate snimku utrke sa pogledom iz kokpita gdje vidite kako se vozač bori sa samim autom. Grafika je identična kao i u Race ON,  dakle već pomalo zastario SimBinov engine, ali to je u ovom naslovu u drugom planu, dok je zvuk fenomenalan. Jednostavno nema nikakve primjedbe na zvučne efekte.

Na raspolaganju imamo Free practice na kojem možete slobodno trenirati na stazi i pronaći najbolji setup za auto, Time trial čiji se rezultati hotlapova automatski šalju na internet te je tu standardna Multiplayer komponenta, no trenutačno nema servera jer se testira samo iOpener sustav.

E sada,  iz ovo malo vremena provedenog uz RTR, bio bi red da probamo pojasnit malo način utrkivanja. Na web stranici se nalaze iOpener Enabled Live utrke i iOpener Enabled Stored.
Live nisam imao priliku isprobat jer je sljedeća utrka 20.06, tako da o tome ne mogu iznijeti neke dojmove.

Probao sam  Stored utrku sa Mini Cooperom. To je već odvožena utrka u stvarnosti no ti su rezultati spremljeni te se pokretanjem učitavaju profesionalni vozači koji su sudjelovali u utrci te se vas baca među njih. Ova utrka mi je bila zanimljiva jer treba konstantno vozit bez greške ako se planira pratit ostale sudinike (profesionalne vozače koji su tako odvozili u stvarnosti).
Najveća mana koju sam vidio je to da vas u toj snimci utrke ostali sudionici ne vide, (jer kada se je to vozilo vas nije bilo) te vas često znaju pogodit u zadnji kraj. No ovo je još poprilično rana beta igre i ne sumnjam da će se to riješiti, iako je glavna zamisao ovog tipa igre utrkivanje uživo, a po reakcijama na RTR forumu to je vrlo zabavno. Ovo sve vam vjerojatno djeluje malo konfuzno, (kao i meni jer još nisam isprobao Live utrku), ali to je nešto novo i vidjet ćemo kako će to funkcionirati.

Toliko od mene za sada, svakako nam se pridružite u našoj Real Time Racing temi na CSR forumu i recite svojim postovima na forumu i komentarima na ovaj članak što mislite o iOpener tehnologiji i kako će funkcionirati u praksi.