CSR & HCL: Super GT GT5 TT Mini Cup

U suradnji s kolegama sa HCL-a, na forumu je proizašla jedna vrlo zanimljiva ideja. O čemu se radi, o Gran Turismu 5 naravno ali ima tu i više od pukog nabijanja Xp-a i novaca. U konceptu nazvanom TTTT iliti Time Trial Tjedni Turnir članovi dvaju foruma natječu se kroz sistem najboljeg vremena, na raznim stazama sa određenim automobilima. Sudjeluje se isključivo na povjerenje, iako određena pravila postoje, nisu u mogućnosti nadgledanja, tj. praćenja regularnosti. Pravila su takva da se može prijaviti bilo tko ko je registriran na HCL ili CSR forum, posjeduje Gran Turismo 5, a napravljen je čak i izuzetak, za članove koji posjeduju Gran Turismo 4, s time da su oni u takozvanoj Diviziji II. Diviziju I dakako čine sudionici koji su vlasnici Gran Turisma 5. Dosad je odvoženo 5 tjedna, više revijalna i probna u kojima bi pobjednik birao auto i stazu za sljedeći tjedan. Za sada odabrani auti nisu bili tunirani, obavezna je bila samo promjena ulja, te da se ispoštuju zadana pravila; da nema kraćenja staze, da se prijavi najbolje vrijeme koje je uredno odvoženo, sa najmanje dva kotača koja uvijek moraju biti na stazi, te da automobil ne smije dodirnuti niti jedan objekat na stazi i/ili oko nje. Od vozača se također traži da uslika najbolje vrijeme, posebno ako kandidira za vodeće, te spremi replay najboljeg kruga za svaki slučaj. Radi što bolje konkurentnosti, također je potrebno ispoštovati sljedeće postavke:

Skid Recovery Force: OFF, Active Steering: OFF, Active Stability Management (ASM), OFF, Mechanical Damage: OFF…više o samim pravilima u forumskim temama.

Kako je vrijeme prolazilo, točnije nakon 5 tjedana, ovaj zanimljivi koncept naišao je na podosta zainteresiranih članova, pa se u projekt krenulo sa više ozbiljnosti i htijenja. “Hajp” koji je među sudionicima stvorio “Real Driving Simulator” kulminirao je otvaranjem Jubilarnog 1. trotjednog Super GT GT5 TT Mini Kupa
Radi se o prestižnoj Super GT mašineriji, gdje su svi automobili skoro iste konjaže, mase, cijene i preformansi. Voze se tri staze kroz tri tjedna. Najbolje, tj. najmanje sveukupno vrijeme pobjeđuje. Više o ovom Turniru i aktualnostima o istom provjerite, te se i sami uključite, na našem forumu u službenoj Super GT GT5 TT Mini Cup temi.

Za sve koji se žele priključiti, a potrebno je samo biti registrirani član CroSimRacing foruma, evo popisa trenutno slobodnih automobila:

Slobodni automobili:

Honda TAKATA DOME NSX Super GT ‘06

Lexus ENEOS SC430 Super GT ‘08
Lexus BANDAI DIREZZA SC430 Super GT ‘06

Nissan MOTUL AUTECH GT-R Super GT ‘08
Nissan XANAVI Fairlady Z Super GT ‘06

Toyota YellowHat YMS Supra Super GT ‘0
Toyota Castrol TOM’S SUPRA JGTC ‘97

Zauzeti automobili:

Divizija I (GT5)

Honda ARTA NSX Super GT ‘06 – Facaa (HCL)

Honda EPSON NSX Super GT ‘08 – dibek (HCL)

Honda RAYBRING Super GT’06 – ManTheRamparts (CSR)

Lexus DENSO DUNLOP SARD SC430 Super GT ‘08 – crorastafa (CSR)

Lexus PETRONAS TOM’S SC430 Super GT ‘08 – dejan041 (CSR)

Nissan YellowHat YMS TOMICA GT-R Super GT ‘08 – Cole (CSR)

Nissan Calsonic IMPUL GT-R Super GT ‘08 – Montoya (CSR)

Nissan XANAVI NISMO GT-R Super GT ‘08 – Yuri (HCL)

Nissan WOODONE ADVAN Clarion GT-R Super GT ‘08 – Zvone koji to nije (HCL)

Divizija II (GT4)

Honda TAKATA DOME NSX (JGTC) `03 – debsy (HCL)

Honda Mobil 1 NSX (JGTC) 2001 – Chikanovich (HCL)

Nissan MOTUL PITWORK Z (JGTC) ’04 – Shimmy (HCL)

Čekamo Vas!