Da, da, ma razumijem te skroz. Witcher kaj sma spomenuo je bio čak malo off-topic jer sam samo razmišljao o njemu i morao reći kak je super
A ovo kod Lare se i ja jako bojim, jer baš u toj igri mi je uvijek bilo prezabavno i izazovno tražiti puteve, gdje se kako popesti i onda pokušati skočiti negdje stalno se nadajući da neću u neku provaliju, da sam dobro procjenio skok.
Ak to nestane, nebu dobro
Ma razumijem kaj pričate. Npr, banalizirano - nekad (i to ne tako davno) bi igrač igrao i dok bi se odvijala akcija, u pozadini bi se ne znam, srušio neboder i napravio vau efekt koji bi čak bio i jači jer se to sve dogodilo za vrijeme nabrijavajuće šore/pucanja/jurnjave, dok danas igru zaustave i pokažu tak nekaj kul, a onda se opet vraćamo na par QTE sekvenci nakon kojih opet isto. Kužim ja kaj hoćete reći, jedino kaj sam manje osjetljiv na to jer ja jako volim priču i atmosferu, oni su mi bitniji zapravo od svega, pa i gameplaya, tako da u nekim igrama progledam kroz prste za manjak istog. No ja sam opet na dvije fronte. Volim i dobru atmosferu gdje mi nije bitno koliko kontrole imam, tipa Assassin's Creed, ali isto tako jako volim igre gdje je riječ čisto o kontroli i skillu tipa Shinobi. Ugl, meni se sve sviđa, dok god je napravljeno kak spada
Ali velim, kak spada, jer ako je igra cijela QTE i animacija, a ne uspijeva stvoriti strašnu atmosferu, onda je govno. Ili ako pokušaju napraviti i jedno i drugo i izgube se negdje u sredini, pak ne valja. Treba se fokusirati na jedno ili drugo (ekstremi npr baš Shinobi ili s druge strane Heavy Rain), jer rijetko koja igra ispadne super a da je mišung dobrog gameplaya i puno animacija sa filmskim štihom. Jedina koja mi u zadnje vrijeme pada na pamet da je to uspjela dobro isfurati je Max Payne 3. Stvarno se ne mogu sjetiti još neke