Slažem se sa vama, zadnjim postovima, i sam mrzim i T-com a i većina ako ne sve te firme su iste. I sam sam žrtva katastrofalne veze gdje ne mogu uopće ništa igrati online, a htio bih, jer mi veza puca svako malo. I ne samo to, ispite za jedan posao (u inozemstvu, polažu se online) sam ovih dana morao ići polagati do prijatelja u strahu da meni ne pukne veza baš u tom trenu.
A svađam se sa njima dugo i sada ovih dana prelazimo na drugog operatera. I već sam tu vidio kako je to sve više-manje isto, ali ajd, jeftinije je i gore ne može, bit će isto ili bolje samo, tješim se. OK, manje bitno sad za priču.
Ali stvar je da ova ženska, znala ili ne znala što o svom poslu akko neki pričaju, nije kriva za ovo. Ona radi na šalteru, u prodaji/sklapanju ugovora odn samo je neki posrednik. A nije niti iz tehnike niti sa više pozicije i nema baš nikakve veze sa time kakvu ponudu ima ovaj tip. A on opet je zapeo da istog trena hoće raskid ugovora i EVIDENTNO je iz videa da je njemu nešto hitno i zato je živčan. Jebiga, i meni je više puta u životu bilo nešto hitno, i znate što, za 90% slučajeva sam si sam bio kriv što se nisam sjetio ranije. Evo i sada moram dostaviti neke potvrde na faks (vraćam se studiranju) unutar tjedan dana, a za to morma obaviit neke zdravstvene pretrage i sad se čupam među prijateljima doktorima tko me može negdje ubaciti, samo jer sam nisam ranije čitao i/ili mislio si, ima vremena. I što bih sada trebao doći na referadu ili gdje, ako ne stignem to obaviti, jebati mater nekoj ženi da mi produlji vrijeme za to obavit ili ju kriviti za svoj nemar?