Da , teško da će nas se opet skupiti neki veći broj za online . Dosta ih je prešlo na F4 , neki su vjerovatno zbog teških vremena prodali svoje volane i PS3.Šteta.A i igra je već malo prešla u dosadu . U zadnje vrijeme igram isključivo samo vikendom , pa me malo i uhvati želja odvoziti pokoju utrku nakon što se ne vozi 4-5 dana.
Dobro ti je išlo na Fuji-u iako si rekao da ti je prvi zavoj slaba točka , i tek pred kraj si popustio.
Kod vožnje bez ABS-a treba kočiti baš na vrijeme , i što više izbjegavati kočiti za vrijeme skretanja.Također treba izbjegavati stiskanje kočnice do poda , već treba kočenje dozirati stiskati-popuštati-stiskati.Nije dobro ni šaltati u nižu brzinu ako sama brzina kretanja auta prevelika za tu brzinu.
Pa recimo kočenje za prvi zavoj na Fujiu treba početi skoro odmah ćim počne blinkati onaj pokazivać preporućene brzine.Za vrijeme kočenja spustiš se do 3. brzine a u 2. šaltaš tek kada si na ulasku u sam zavoj , tako da u 2. brzini skoro niti ne kočiš inaće auto zna dosta ćesto pobjeći.
Znam da sve to s kontrolerom baš i nije lako izvesti , ali Ivan pokazuje da se može.Ali valjda ćeš i ti jednog dana doći do svog volana , e onda tek počinje guštanje. Ali i s kontrolerom si ti poprilićno napredovo