Autor Tema: Hitman: Absolution  (Posjeta: 83473 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #300 u: Studeni 25, 2012, 21:43:46 »
Meni na normal nije izazov neki, htio sam prvo preć na normal pa ću sad an instinkt. Baš trebaš sagledat situaciju, pazit što radit itd itd.

Misliš na Purist valjda... Nema instikta, nema UIa itd.....
__________

Inače igra mi zbilja ne djeluje kao bezvezni port; grafičke opcije te mogućnost korištenja svih tipki na mišu za razliku od nekih igara koje to iz nekog retardiranog razloga ne dozvoljavaju...

I btw nekako mi je samo u mojoj ljusci bez korištenja "diskajza" draže igrat.... Ono, Like A Sir...  cer1njo
« Zadnja izmjena: Studeni 25, 2012, 21:46:35 od doktor1 »

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #301 u: Studeni 25, 2012, 21:48:55 »
Ma da, tolko sam postisko taj instikt da ga sanjam već. Nije port ali baš i nije nešto dobro odrađen,

 cer1njo cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #302 u: Studeni 25, 2012, 21:50:17 »
Samo da izbace DLC skin Sama Fishera i mogla bi igra proci kao nastavak Splinter Cell-a  cer1njo
Konstantno kotrljanje od covera do covera ako se ide na pure stealth prolaz.
Btw. onaj sustav koji preracunava bodove ovisno o vasim postupcima je totalno broken. Bas sam neki dan jos malo testirao i igrao drukcije nego tijekom prvog prohoda. Napravio masakr i ispucao preko 100 komada streljiva. To me bacilo u minus, ali nakon sto sam stigao do checkpointa i ispunio objective - igra mi da gomilu bodova i zavrsio sam u plusu sa zavrsnim rankom Proffesional  fpalm1 Tko je igrao prethodnike, zna da se za to trebalo malo vise pomuciti, a silent assassin si mogao prekriziti nakon 3 ispucana metka. I sami developeri su priznali da je disguise sistem broken i da nas ocekuje uskoro patch. Realno je da nas prepozna sacica ljudi koji su dio elitne postrojbe i medjusobno se poznaju, ali bas svaki kuhar u chinatown-u  cer1njo Jos debilnije je na mjestima gdje neprijatelji nose maske, 47 obuce samo njihovo odijelo, a masku ostavi na podu. WTF koji smisao je toga?  cer1njo

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #303 u: Studeni 25, 2012, 21:50:48 »
Ma da, tolko sam postisko taj instikt da ga sanjam već. Nije port ali baš i nije nešto dobro odrađen,

 cer1njo cer1njo


Zašto?!? Igra izgleda nevjerovatno i na već staroj GTX460 radi fantastično....

Inače, evo zašto bez instikta i UIa... Trebam proučit područje, vidjet  gdje će tko i onda poduzimat akcije. To mi podiže imerzivnost drastično...


____________

Ne koristim diskajz pa mi ne smeta šta su usrali.... He he....

Offline Kole

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #304 u: Studeni 25, 2012, 21:57:33 »
Ja guram nekako an medium i hd rezi(1366-768) quad core amd i 3 gb. I to jedva..

Offline crorastafa

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #305 u: Studeni 25, 2012, 22:44:05 »
Sinoc zavrsio na normal modu i trebalo mi je 18h ,tako da slusati svakakve recenzije i price od 6h igre padaju u vodu..

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #306 u: Studeni 25, 2012, 23:35:24 »
Da, trajnost je za pohvalu ako se igra na nacin na koji je zamisljeno.

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #307 u: Studeni 26, 2012, 03:28:46 »
Hitman: Evolution - From Blood Money to Absolution.

Offline budainka16

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #308 u: Studeni 26, 2012, 09:27:09 »
Kakva debilana sa ovim mark'n'kill, kao da Splinter Cell igram, doslovno fpalm1
"I'm going to make him an offer that will undoubtedly sound unappealing, but will inevitability be accepted upon realizing that the refusal of this offer would potentially bring harm to himself, his family, and personal network of friends and acquaintances."

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #309 u: Studeni 26, 2012, 09:56:14 »
Baš kao da igraš SC. Što mi nije dobro, a loš diskajz KOJI JE BTW ZAŠTITNI ZNAK HITMANA, je totalno upropašten u ovom naslovu. Kad sa samo sjetim kako je u Blood Moneyu diskajz bio odličan. Ako bi se preobukao u neku vip odoru mogao si cijeli level istraživat, i doslovno uživat u smišljanju plana kako ceš ubit metu. Dok Absolution ima samo prividnu slobodu. Što više igram razočaranje raste.

Offline doktor1

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #310 u: Studeni 26, 2012, 10:37:40 »
Baš kao da igraš SC. Što mi nije dobro, a loš diskajz KOJI JE BTW ZAŠTITNI ZNAK HITMANA, je totalno upropašten u ovom naslovu. Kad sa samo sjetim kako je u Blood Moneyu diskajz bio odličan. Ako bi se preobukao u neku vip odoru mogao si cijeli level istraživat, i doslovno uživat u smišljanju plana kako ceš ubit metu. Dok Absolution ima samo prividnu slobodu. Što više igram razočaranje raste.

Ne!!! Primjer kojeg sam pročitao, a i ja se sjećam; dva čuvara pričaju, jedan ode pišat, ti ga ubiješ i presvučeš se te dođeš do čuvara sa kojim je ovaj pričao prije minute i ovaj UOPĆE NE REAGIRA! Zar je to ODLIČNO?!
Ovaj sistem je mogao jako dobro funkcionirati da su malo pazili na detalje.
Opet, recimo na početku BM ona misjia. Tamo ima par čuvara koji rade kao osiguranje kod bla bla osobe. Zar je normalno i odlično da se ti ljudi recimo uopće ne poznaju!?

Kao šta već rekoh, ovo je moglo biti odlično da su malo doradili
« Zadnja izmjena: Studeni 26, 2012, 10:45:52 od doktor1 »

Offline Cole™

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #311 u: Studeni 26, 2012, 12:29:14 »
Taj mark and exectue se nemora koristit.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #312 u: Studeni 26, 2012, 12:35:35 »
Baš kao da igraš SC. Što mi nije dobro, a loš diskajz KOJI JE BTW ZAŠTITNI ZNAK HITMANA, je totalno upropašten u ovom naslovu. Kad sa samo sjetim kako je u Blood Moneyu diskajz bio odličan. Ako bi se preobukao u neku vip odoru mogao si cijeli level istraživat, i doslovno uživat u smišljanju plana kako ceš ubit metu. Dok Absolution ima samo prividnu slobodu. Što više igram razočaranje raste.

Ne!!! Primjer kojeg sam pročitao, a i ja se sjećam; dva čuvara pričaju, jedan ode pišat, ti ga ubiješ i presvučeš se te dođeš do čuvara sa kojim je ovaj pričao prije minute i ovaj UOPĆE NE REAGIRA! Zar je to ODLIČNO?!
Ovaj sistem je mogao jako dobro funkcionirati da su malo pazili na detalje.
Opet, recimo na početku BM ona misjia. Tamo ima par čuvara koji rade kao osiguranje kod bla bla osobe. Zar je normalno i odlično da se ti ljudi recimo uopće ne poznaju!?

Kao šta već rekoh, ovo je moglo biti odlično da su malo doradili

Gle diskajz sistem je razlog zašto sam i zavolio Hitman serijal. Shvaćam ja šta ti hoćeš reći, i to itekako ima smisla, ali jednostavno mi je bilo zakon se prerušavat i ušetavat se u prostorije i pravit se da sam član npr. FBI-a. Je da to nije baš realno, ja bih osobno prepoznao da se sad netko bezveze presvuče u FBI agenta, umjesto mog kolege ;D
Al to mi je bilo zabavno.

Offline Praetorian

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #313 u: Studeni 26, 2012, 13:56:28 »
Moram pohvalit fake surrender, baš mi je zakon to radit ave1

EDIT: I optimizacija je dobra, na high imam 30-50 FPS-a, a grafika je predobra tako da sam jako zadovoljan.
« Zadnja izmjena: Studeni 26, 2012, 14:01:29 od Praetorian »

Offline Thergothon

Odg: Hitman: Absolution
« Odgovori #314 u: Studeni 26, 2012, 15:30:22 »
Ne!!! Primjer kojeg sam pročitao, a i ja se sjećam; dva čuvara pričaju, jedan ode pišat, ti ga ubiješ i presvučeš se te dođeš do čuvara sa kojim je ovaj pričao prije minute i ovaj UOPĆE NE REAGIRA! Zar je to ODLIČNO?!
Ovaj sistem je mogao jako dobro funkcionirati da su malo pazili na detalje.
Opet, recimo na početku BM ona misjia. Tamo ima par čuvara koji rade kao osiguranje kod bla bla osobe. Zar je normalno i odlično da se ti ljudi recimo uopće ne poznaju!?

Kao šta već rekoh, ovo je moglo biti odlično da su malo doradili

Dobro je samo na papiru, izvedba je kriminalno losa. Da baba ima kitu, bila bi deda. Nema smisla raspravljati o tome kaj bi bilo kad bi bilo. Gameplay element mora svoju ulogu opravdati i imati neku svrhu. Nekad je ta svrha bila infiltracija i poticaj igracu da istrazuje level i smisli cim kreativniji nacin da ubojstvo prikaze kao nesrecu. Hitman 2 je to imao mozda najbolje izvedeno. Na mjestima gdje je privatna straza su te odmah prepoznali, a na trgovima i otvorenijim mjestima nisi bio sumnjiv u npr. odijelu vojnika. Ovdje te prepoznaju iste stotinke na 50 metara na zadnjim tezinama i lakse je igrati u odijelu i povlaciti se po zaklonima.

Loviti se za slamku realizma u gamingu i nema previse smisla. Sad svima u BM disguise sistem ubija imerzivnost jer nije kao realno. Regeneracija zdravlja, skokovi s vrha crkve i solo spasavanje svijeta + gomila drugih stvari je kao realno. I ne treba biti, sve dok svaka stavka u igri ima neku svrhu. Ako je BM disguise sistem los, onda je ovdje katastrofalan jer nema nikakvu svrhu ni potrebu da ga se koristi. Price da to nije bitno jer netko igra samo u odijelu su beznacajne i svode se na samouvjeravanje.
Npr. stigne nam novi GTR i imas tuniranje i kompleksno namjestanje setupa. Ispostavi se da setup je beznacajan element koji uopce ne utjece na gameplay i totalno je broken. Kako reagirati? Setupi su za mehanicare, a ja sam vozac koji samo vozi default aute i svi zadovoljni? Nije bas tak jednostavno. Da mi je do cistokrvnog cover-based stealtha mogu odigrati puno bolje naslove, hitman je oduvijek bio vise od toga i pruzao unikatno iskustvo.

Ima tu jos dosta problema i ako je 3/5 stvari izvedeno prosjecno ili lose, mislim da je to objektivno daleko od 90+ ocjene.
Najbolje mi je citati kako je level dizajn odlican. Ljudi su tolko povrsni da gledaju samo teksture i detalje na levelima i ako izgleda lijepo - dizajn je odlican. Mozda je u pogledu arta, ali u pogledu konfiguracije/layouta koja utjece na igrivost je tek prosjek.
Rascjepkani leveli i jako cesto uzasna linearnost koja ubija replay value. Tek na zadnjim dijelovima levela postane zabavno jer se tamo nalazi meta i mnogo nacina za egzekuciju. Ogranicena sandbox struktura je bila idealna za ovakav tip igre jer odmah na pocetku kreces gdje zelis. Izbacivanje gomile bitnih stvari bez kojih je hitman nekad bio nezamisliv je konacno oskvrnuce serijala.

Najgore je da je i takav jos uvijek dobar...