Ne!!! Primjer kojeg sam pročitao, a i ja se sjećam; dva čuvara pričaju, jedan ode pišat, ti ga ubiješ i presvučeš se te dođeš do čuvara sa kojim je ovaj pričao prije minute i ovaj UOPĆE NE REAGIRA! Zar je to ODLIČNO?!
Ovaj sistem je mogao jako dobro funkcionirati da su malo pazili na detalje.
Opet, recimo na početku BM ona misjia. Tamo ima par čuvara koji rade kao osiguranje kod bla bla osobe. Zar je normalno i odlično da se ti ljudi recimo uopće ne poznaju!?
Kao šta već rekoh, ovo je moglo biti odlično da su malo doradili
Dobro je samo na papiru, izvedba je kriminalno losa. Da baba ima kitu, bila bi deda. Nema smisla raspravljati o tome kaj bi bilo kad bi bilo. Gameplay element mora svoju ulogu opravdati i imati neku svrhu. Nekad je ta svrha bila infiltracija i poticaj igracu da istrazuje level i smisli cim kreativniji nacin da ubojstvo prikaze kao nesrecu. Hitman 2 je to imao mozda najbolje izvedeno. Na mjestima gdje je privatna straza su te odmah prepoznali, a na trgovima i otvorenijim mjestima nisi bio sumnjiv u npr. odijelu vojnika. Ovdje te prepoznaju iste stotinke na 50 metara na zadnjim tezinama i lakse je igrati u odijelu i povlaciti se po zaklonima.
Loviti se za slamku realizma u gamingu i nema previse smisla. Sad svima u BM disguise sistem ubija imerzivnost jer nije kao realno. Regeneracija zdravlja, skokovi s vrha crkve i solo spasavanje svijeta + gomila drugih stvari je kao realno. I ne treba biti, sve dok svaka stavka u igri ima neku svrhu. Ako je BM disguise sistem los, onda je ovdje katastrofalan jer nema nikakvu svrhu ni potrebu da ga se koristi. Price da to nije bitno jer netko igra samo u odijelu su beznacajne i svode se na samouvjeravanje.
Npr. stigne nam novi GTR i imas tuniranje i kompleksno namjestanje setupa. Ispostavi se da setup je beznacajan element koji uopce ne utjece na gameplay i totalno je broken. Kako reagirati? Setupi su za mehanicare, a ja sam vozac koji samo vozi default aute i svi zadovoljni? Nije bas tak jednostavno. Da mi je do cistokrvnog cover-based stealtha mogu odigrati puno bolje naslove, hitman je oduvijek bio vise od toga i pruzao unikatno iskustvo.
Ima tu jos dosta problema i ako je 3/5 stvari izvedeno prosjecno ili lose, mislim da je to objektivno daleko od 90+ ocjene.
Najbolje mi je citati kako je level dizajn odlican. Ljudi su tolko povrsni da gledaju samo teksture i detalje na levelima i ako izgleda lijepo - dizajn je odlican. Mozda je u pogledu arta, ali u pogledu konfiguracije/layouta koja utjece na igrivost je tek prosjek.
Rascjepkani leveli i jako cesto uzasna linearnost koja ubija replay value. Tek na zadnjim dijelovima levela postane zabavno jer se tamo nalazi meta i mnogo nacina za egzekuciju. Ogranicena sandbox struktura je bila idealna za ovakav tip igre jer odmah na pocetku kreces gdje zelis. Izbacivanje gomile bitnih stvari bez kojih je hitman nekad bio nezamisliv je konacno oskvrnuce serijala.
Najgore je da je i takav jos uvijek dobar...