Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 830290 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3495 u: Ožujak 18, 2015, 22:18:23 »
Loši su gubitnici.
Iako djelomično imaju pravo. Sve kaj su izmislili banirali su im. Ne sumnjam da će i Mercedesu pokušati skresati krila.

Dupli difuzor, F-duct, EBD, mape za EBD, fleksibilna krila, DDRS i FRIC su zabranjene stvari zadnjih par godina.
Od ovoga je RB izmislio ove mape motora za EBD (zbog kojih su 2011. na kočenjima imali onaj grrrrrr zvuk) i ta flekisbilna krila su oni počeli derati do granica, nakon čega su ih ostali pratili, a FIA postrožila testove. Coanda (koja nije bila zabranjena) ispuh je također prvi put viđena kod Saubera, da bi ju RB preuzeo i usavršio 2012. i 2013.
DDRS i FRIC su zabranjeni prema pravilima (uključenje DRS-a na volanu mora raditi samo to - dignuti flap, ddrs je to kršio, FRIC je tek sredinom 2014 baniran, a doduše RB nije ni pionirao u tim stvarima), F-duct je zabranjem radi sigurnosti (nije baš praktično).
A treba reći da i zabrane ovih "njihovih" stvari, točnije ovih EBD mapa u Silverstoneu 2011. su najviše naštetili Mclarenu (ako se ne varam jedva su ušli u q3, ne da mi se rezultate tražiti sada, sljedeću utrku u Nurburgringu kada su se mape vratile je Hamilton pobijedio), RB je i dalje bio na poleu (doduše, s manjom razlikom do Alonsa koji je pobijedio u utrci, ali treba spomenuti da je prvi dio utrke bio mokar, pa različit setup može igrati ulogu).
Dakle da, istina, mijenjala su se pravila, ali ne (uvijek) samo da se njih ruši.

Sada s Mercedesom je priča drugačija.
Problem je što u tom bolidu nema ništa na granici pravilnika što bi davalo prednost, jednostavno su napravili puuuuno bolji posao od ostalih i jedini način da se tweakanjem pravila sruši ta dominacija je neka debilnost o kojoj govore Horner i Bernie, npr da se njihov razvoj zamrzne, a ostalima dopusti. Možda ih nitko ni neće (pre)stiči do neke veće promjene pravilnika, ali ja bih rađe to gledao i da poberu zasluge za svoj rad, jer bi s ovime, kako je MTR rekao, F1 tonula još dublje.
Jedina stvar koju Horneru priznam je razvoj motora, točnije njegov izostanak. Mislim da je sad jasno da se to 2014 trebalo drugačija izvesti, pa onda dati neograničen razvoj godinu-dvije, ali u ograničenu cijenu PU. Dalo bi se razgovarati dosta o ovome

Dobro im je Toto rekao - ne serite i primite se posla  kava1

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3496 u: Ožujak 19, 2015, 00:00:25 »

Offline Nexus

Odg: Formula 1
« Odgovori #3497 u: Ožujak 19, 2015, 00:15:35 »
Dupli difuzor, F-duct, EBD, mape za EBD, fleksibilna krila, DDRS i FRIC su zabranjene stvari zadnjih par godina.
Od ovoga je RB izmislio ove mape motora za EBD (zbog kojih su 2011. na kočenjima imali onaj grrrrrr zvuk) i ta flekisbilna krila su oni počeli derati do granica, nakon čega su ih ostali pratili, a FIA postrožila testove. Coanda (koja nije bila zabranjena) ispuh je također prvi put viđena kod Saubera, da bi ju RB preuzeo i usavršio 2012. i 2013.
DDRS i FRIC su zabranjeni prema pravilima (uključenje DRS-a na volanu mora raditi samo to - dignuti flap, ddrs je to kršio, FRIC je tek sredinom 2014 baniran, a doduše RB nije ni pionirao u tim stvarima), F-duct je zabranjem radi sigurnosti (nije baš praktično).
A treba reći da i zabrane ovih "njihovih" stvari, točnije ovih EBD mapa u Silverstoneu 2011. su najviše naštetili Mclarenu (ako se ne varam jedva su ušli u q3, ne da mi se rezultate tražiti sada, sljedeću utrku u Nurburgringu kada su se mape vratile je Hamilton pobijedio), RB je i dalje bio na poleu (doduše, s manjom razlikom do Alonsa koji je pobijedio u utrci, ali treba spomenuti da je prvi dio utrke bio mokar, pa različit setup može igrati ulogu).
Dakle da, istina, mijenjala su se pravila, ali ne (uvijek) samo da se njih ruši.

Sada s Mercedesom je priča drugačija.
Problem je što u tom bolidu nema ništa na granici pravilnika što bi davalo prednost, jednostavno su napravili puuuuno bolji posao od ostalih i jedini način da se tweakanjem pravila sruši ta dominacija je neka debilnost o kojoj govore Horner i Bernie, npr da se njihov razvoj zamrzne, a ostalima dopusti. Možda ih nitko ni neće (pre)stiči do neke veće promjene pravilnika, ali ja bih rađe to gledao i da poberu zasluge za svoj rad, jer bi s ovime, kako je MTR rekao, F1 tonula još dublje.
Jedina stvar koju Horneru priznam je razvoj motora, točnije njegov izostanak. Mislim da je sad jasno da se to 2014 trebalo drugačija izvesti, pa onda dati neograničen razvoj godinu-dvije, ali u ograničenu cijenu PU. Dalo bi se razgovarati dosta o ovome

Dobro im je Toto rekao - ne serite i primite se posla  kava1
Vidiš mene ovo oduševljava...čista domišljatost i traženje novih trikova da bi se ostalo ispred konkurencije.
Sa Totom se apsolutno slažem...Ferrari je mogao pa mogu i drugi.

Offline SuperVeloce

Odg: Formula 1
« Odgovori #3498 u: Ožujak 22, 2015, 16:51:58 »
Ova forumla je postala toliko jednodimenzionalna i dosadna da je nevjerovatno. Ovdje pod hitno trebaju neke jake reforme, inače ih za par godina niko neće gledati.

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3499 u: Ožujak 25, 2015, 12:11:07 »

Offline radici

Odg: Formula 1
« Odgovori #3500 u: Ožujak 26, 2015, 20:31:00 »
neznam jel ko stavio ovak nešt-guba hug1

Transforming Formula One - YouTube

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3501 u: Ožujak 28, 2015, 13:42:51 »
Hamilton uzeo kisni pole s (samo) 7 stotinki do Vettela, Rosberg je 3., a vrhunski je odvozio Verstappen i doveo Toro Rosso na 6. mjesto, u drugim kvalifikacijama karijere je s 17 godina izjednacio najbolji ocev rezultat.
Q1 je bio suh, dva M-a, Mclaren i Manor Marussia su ispali, ni Stevens ni Merhi u kvalifikacijama nisu odvezli vrijeme unutar 107%, ali Fia im je dopustila da voze sutra. Alonso u prvim kvalam s Mclaren Hondom napravio gresku u 7. zavoju i izgubio par desetinki.

Na pocetku Q2 je bilo ocito da ce biti kise i bilo je vazno rani postaviti vrijeme. Raikkonen i Hamilton su zapeli iza Ericssona i Raikkonen je ispao, starta 11., Hamilton se uspio provuci u Q3. Grosjean je dobio kaznu od 2 mjesta na gridu jer je pretekao red u pit laneu.

Q3 je dvaput odgodjen po 15min zbog jake kise. Ovih prvih 15 su jos i opravdane, ali drugih nikako jer su isli na intermedijima van (cemu opce imaju kisne?!?). Rosberg je blokirao Hamiltona u brzom krugu i zato je tako malo razmak do Vettela

Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #3502 u: Ožujak 29, 2015, 08:50:00 »
HD stream?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3503 u: Ožujak 29, 2015, 08:56:39 »
Jedan solidan
Twitch

I možda ovaj proradi..
http://squirrelstreams.com/

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3504 u: Ožujak 29, 2015, 09:34:06 »
Strašan i nevjerovatan napredak Ferrarija nakon svih ovih godina! Vettel na starim gumama vozi be od Hemiča!!
Može Alonso reć da mu nije krivo šta je otiši, ali mislim da nema šanse da je to istina!
A ovi na Sky suze liju jer Hamilotn ne skida dvije sekunde po krugu naspram Vettela..

Offline the_prodigy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3505 u: Ožujak 29, 2015, 11:17:24 »
1 Sebastian Vettel Ferrari                 1h41m05.793s
2 Lewis Hamilton         Mercedes         + 8.569s
3 Nico Rosberg         Mercedes         + 12.310s
4 Kimi Raikkonen         Ferrari                 + 53.822s
5 Valtteri Bottas         Williams/Mercedes + 1m10.409s
6 Felipe Massa         Williams/Mercedes + 1m13.586s
7 Max Verstappen         Toro Rosso/Renault + 1m39.085s
8 Carlos Sainz         Toro Rosso/Renault + 1 krug
9 Daniil Kvyat         Red Bull/Renault + 1 krug
10 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault + 1 krug
11 Romain Grosjean         Lotus/Mercedes         + 1 krug
12 Felipe Nasr         Sauber/Ferrari         + 1 krug
13 Sergio Perez         Force India/Mercedes + 1 krug
14 Nico Hulkenberg         Force India/Mercedes + 1 krug
15 Roberto Merhi         Marussia/Ferrari + 3 kruga
- Pastor Maldonado Lotus/Mercedes         odustajanje
- Jenson Button         McLaren/Honda         odustajanje
- Fernando Alonso         McLaren/Honda         odustajanje
- Marcus Ericsson         Sauber/Ferrari         odustajanje
- Will Stevens         Marussia/Ferrari povlačenje

Poredak u prvenstvu vozača:
1 Lewis Hamilton         43
2 Sebastian Vettel 40
3 Nico Rosberg         33
4 Felipe Massa         20
5 Kimi Raikkonen         12
6 Felipe Nasr         10
7 Valtteri Bottas         10
8 Daniel Ricciardo 9
9 Nico Hulkenberg         6
10 Max Verstappen         6
11 Carlos Sainz         6
12 Marcus Ericsson         4
13 Daniil Kvyat         2
14 Sergio Perez         1
15 Romain Grosjean         0
15 Jenson Button         0
17 Roberto Merhi         0

Poredak u prvenstvu konstruktora
1 Mercedes         76
2 Ferrari                 52
3 Williams/Mercedes 30
4 Sauber/Ferrari         14
5 Toro Rosso/Renault 12
6 Red Bull/Renault 11
7 Force India/Mercedes 7
8 Lotus/Mercedes         0
8 McLaren/Honda         0
10 Marussia/Ferrari 0
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3506 u: Ožujak 29, 2015, 11:30:29 »

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3507 u: Ožujak 29, 2015, 11:51:04 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #3508 u: Ožujak 29, 2015, 12:58:20 »
Meni je strašno žao što Alonso i Button su van svake konkurencije, a mogu tek zamislit kako je njima ili fanovima.
Prvi put se radujem Vettlovoj pobjedi u nazad tri godine. Ferrari je opet konkurentan i to je jako lijepo za vidjet. Kimi je opet pri vrhu. :)
Šteta za puknutu gumu na početku, možda je još više mogao biti.

Inače neznam, pa pitam vas. U kakvim su odnosima Lewis i Nico? Dobrim ili?
Isto tako mi je Massu nevjerovatno drago vidjet po drugi put u solidnim bodovima.

  hug1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #3509 u: Ožujak 29, 2015, 13:01:35 »
Oni koji nisu gledali utrku, preporučam da je skinete.

Rosberg i Hamilton - hladni odnosi. Inače prijatelji, trenutno samo kolege.