Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 830265 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Luka_C63_AMG

Odg: Formula 1
« Odgovori #3945 u: Travanj 29, 2016, 16:50:17 »
Očito sam ja jedini koji je za tako nešto, dapače, čak sam i da se kokpit do kraja zatvori. F1 bi kao kraljica motorsporta trebala biti u vrhu svega, od brzine, snage, tehnologije, sigurnosti, itd... Po meni ju LMP1 šiša u svemu tome. Ja bi rađe gledao aerodinamički savršenu, sigurnu F1 sa zatvorenim kokpitom i da postiže brzine do 400 km/h (tipa Red Bull X1, McLaren MP4X).

Zar treba još netko poginut da dođe iz guzice u glavu da promjene treba napravit?
If you can leave two black stripes from the exit of one corner to the braking zone of the next, you have enough horsepower.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3946 u: Travanj 29, 2016, 17:44:47 »
Zar treba još netko poginut da dođe iz guzice u glavu da promjene treba napravit?

Koliko je vozača poginulo unazad 20 godina?
Ljudi ginu od pada kokosa na glavu!

Vjerovali ili ne, padanje kokosa na glavu, svake godine usmrti oko 150 ljudi.
Padajući sa visine od oko 25 metara, kokosov orah može dostići brzinu od 80 km/h. Nevjerovatno je da da tako bizarna dešavanja oduzimaju ljudske živote.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #3947 u: Travanj 29, 2016, 17:59:05 »
kava1


 ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Nexus

Odg: Formula 1
« Odgovori #3948 u: Travanj 29, 2016, 18:25:36 »
Očito sam ja jedini koji je za tako nešto, dapače, čak sam i da se kokpit do kraja zatvori. F1 bi kao kraljica motorsporta trebala biti u vrhu svega, od brzine, snage, tehnologije, sigurnosti, itd... Po meni ju LMP1 šiša u svemu tome. Ja bi rađe gledao aerodinamički savršenu, sigurnu F1 sa zatvorenim kokpitom i da postiže brzine do 400 km/h (tipa Red Bull X1, McLaren MP4X).

Zar treba još netko poginut da dođe iz guzice u glavu da promjene treba napravit?
F1 je jedina kraljica motorsporta u svemu tome što si napisao.

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3949 u: Travanj 29, 2016, 18:57:33 »
F1 je jedina kraljica motorsporta u svemu tome što si napisao.
Dugo bismo mogli raspravljati o tome.
F1 je jedino definitivno (još uvijek) kraljica brzine. Za tehnologiju i sigurnost ne baš toliko, a što se snage tiče - činjenica je da je cca 1200ks više od cca 920ks

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #3950 u: Travanj 29, 2016, 20:03:20 »
Ali tesko da je kraljica motosporta kad vise nema ni te snage ni brzine. Te brzine postize zato sto su bolidi lagani i zahvaljujuci KERSu i DRSu. Sada im trebaju ta razna pomagala jer nemaji snage.

Meni je wec postao puno zanimljiviji od f1.  Za f1 da se gleda kao kraljicu motosporta treba vratiti nazad v10 v12, tonu konja i pozabaviti se staticnom aerodinamikom.

Okolnosti su razne oce li se nekome nesto dogoditi. Zadnji crash koji je Alonso imao, ja ni on nismo vjerovali da je bez ogrebotine izasao. Bolid je bio haos i jos kako je zavrsio tamo. Bianchi, god bless his soul, se otklizao i zakucao u onaj bager i to je to. Nema pravila.

I ja sam naravno za max zastitu vozaca kako god je to moguce. Ali kak pricate, svjesno ulaze u taj rizik. Zato to i je F1. Ta ubrzanja, brzine, Gsile i brzine prolaska kroz zavoj. Taj gust kad se zapeljas sa 300+kph u karbonskoj kutiji bez airbaga, bocnih zavjesa i sajbe, po ravnici a vidis da ti dolazi sand trap i zid guma 20m dalje. To jedino imas u bolidu F1. Cim se F1 bolid modificira da ne izgleda kao F1 bolid, taj gust nestaje.


Sent from my E2303 using Tapatalk


Offline Nexus

Odg: Formula 1
« Odgovori #3951 u: Travanj 29, 2016, 22:42:07 »
Dugo bismo mogli raspravljati o tome.
F1 je jedino definitivno (još uvijek) kraljica brzine. Za tehnologiju i sigurnost ne baš toliko, a što se snage tiče - činjenica je da je cca 1200ks više od cca 920ks
I možemo.
Onda su po tome drag auti od duplo toliko konja kraljevi...
Bezveze...V10 motori su imali manje konja od ovih današnjih V6.

Ali tesko da je kraljica motosporta kad vise nema ni te snage ni brzine. Te brzine postize zato sto su bolidi lagani i zahvaljujuci KERSu i DRSu. Sada im trebaju ta razna pomagala jer nemaji snage.

Meni je wec postao puno zanimljiviji od f1.  Za f1 da se gleda kao kraljicu motosporta treba vratiti nazad v10 v12, tonu konja i pozabaviti se staticnom aerodinamikom.

Kako nema snage i brzine? Naravno da su lagani i da su hibridi...to je tehnologija.
Da nema DRS-a onda bi našli tu istu brzinu na drugom mjestu...ovako bolid razvijaju oko svega toga.
Kako WEC ima isto? Ovi motori razviju više konja od onih iz 2004. to sam već gore napisao.
Kada bi vratili V10 što bi dobio? Još više troškove jer su ti motori bili totalno neodrživi kada su ih mijenjali svaki vikend...a govorimo o tome da bude se treba malima omogućiti da lakše prežive.
O aerodinamici bi se moglo popričati, ali ionako nova pravila u vezi tog dijela dolaze 2017., ali najvažnije je to što šire zadnje gume zbog većeg mehaničkog gripa.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3952 u: Svibanj 02, 2016, 11:30:47 »
Vettel nakon šta jazavac Kvyat opet srlja

“What the fu*k man? Who the fu*k? Oh, I’m out! Crashed! Somebody hit me in the fu*king rear… in turn two and then somebody hit me in the fu*king rear again in turn 3! For fu*k’s sake! Honestly, what the fu*k are we doing here?!”

VIDEO

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3953 u: Svibanj 02, 2016, 19:32:34 »
I nakon toga doprinos Todtovoj kampanji  cer1njo

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #3954 u: Svibanj 03, 2016, 10:50:17 »
Da mu je na putu bio Kvyat dok je vozio motorić rus bi završio kao onaj mali iz Rampovog potpisa  cer1njo


Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #3955 u: Svibanj 04, 2016, 09:46:43 »
F1 Specijal: Analiza F1 vikenda (Australija, Bahrein i Kina) | CroSimRacing



by @speedy56

Velika analiza nešeg speedya koja obuhvaća prve tri utrke sezone.
Ove godine idemo sa malo drugačijim formatom analiza, pa će ovo od sada biti praksa.
Uživajte.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline UkicT8

Odg: Formula 1
« Odgovori #3956 u: Svibanj 04, 2016, 12:44:39 »
McLaren (opet) najavljuje nekakav veliki update za Barcelonu  fpalm1
Je li jos neko primjetija da svaku utrku bude apsolutno suprotno od onoga sta oni kazu? U Australiji i Bahreinu rekli da ce se mucit, u obe utrke bili solidno brzi. U Kini rekli da ce bit brzi, u 5 krugova pali sa 5. na 15.. U Sochiju rekli da ce bit spori, pa smo vidili sta se dogodilo.

Sve u svemu, ko je po vama najvece iznenadenje a najvece razocarenje sezone do sada?
Uz Haas, najvece iznenadenje je definitivno Toro Rosso. U par navrata je bio i brzi od Red Bulla. Ili je Renault toliko ocajan ili je Toro Rosso napravija odlican posa sa bolidom, ne znam ali su sigurno uz, ako ne i ispred Red Bulla.
Najvece razocarenje je Williams. Ove godine su nesto govorili da ce radikalno pristupiti dizajnu bolida, a ako ista, nazadovali su  hmm

Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #3957 u: Svibanj 04, 2016, 14:39:47 »
Molim ekipu foruma, da odvoji desetak minuta i pročita izvještaj od speedya.  sm1jeh
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline speedy56

Odg: Formula 1
« Odgovori #3958 u: Svibanj 04, 2016, 20:11:49 »
Jep, ove godine analize idu u akcijskim paketima - 2u1, 3u1, možda i 4u1  cer1njo
S tim da sam ovo napisao malo kasnije nego je bilo idealno planirano pa se došlo gore nakon VN Rusije

Offline Luka_C63_AMG

Odg: Formula 1
« Odgovori #3959 u: Svibanj 05, 2016, 13:58:10 »
BREAKING NEWS!

Danil Kvyat je zamijenjen Maxom Verstapenom u Red Bullu od sljedeće utrke. Kvyat se vraća u Toro Rosso.

Sudar na startu i slab rezultat u Rusiji su očito kap koja je prelila čašu. Podij iz Kine je (pre)brzo zaboravljen.  fpalm1
If you can leave two black stripes from the exit of one corner to the braking zone of the next, you have enough horsepower.