Autor Tema: Birtija  (Posjeta: 1904204 vremena)

0 Članova i 4 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline s2000

Odg: Birtija
« Odgovori #2640 u: Listopad 15, 2012, 22:56:54 »
Auto je  ave1 al ipak za te novce bi rađe uzeo Bmw e60 dizelaš sa M opremom,nešto ovako:
BMW serija 5 525d automatik, 2007 god.
Samo što je ovom cijena malo veća,moj je kum uzeo e60 520d M crnog za 18,000eura al auto je pre brutalan,neznam  točno ali ima oko 170ks,al ide brutalno,volan od M5-ice i branici  thumbs1

Offline CROKiXi

Odg: Birtija
« Odgovori #2641 u: Listopad 15, 2012, 23:19:06 »
dobar  je i BMW, ali Lancer mi ipak ima neke linije koje mu daju živost, jednostavno mi je sportskiji auto, a BMW mi je prije za kežual vožnju, mislim može se i s njim divljati al mi je prešminkerski  cer1njo
"Straights are for fast cars, turns are for fast drivers." ~Colin McRae

Origin -> CRO_KiX1
Steam -> CRO_KiX1

Offline versus

Odg: Birtija
« Odgovori #2642 u: Listopad 15, 2012, 23:48:17 »
Auto je  ave1 al ipak za te novce bi rađe uzeo Bmw e60 dizelaš sa M opremom,nešto ovako:
BMW serija 5 525d automatik, 2007 god.
Samo što je ovom cijena malo veća,moj je kum uzeo e60 520d M crnog za 18,000eura al auto je pre brutalan,neznam  točno ali ima oko 170ks,al ide brutalno,volan od M5-ice i branici  thumbs1


nekako brijem da nije tema, al taj BMW u oglasu je deeeebelo precijenjen, k tome automatic
a 2.0d u e60 ; nije da kritiziram radi kritiziranja, al taj motor je dno ponude dizela, a auto je težak

kad bi se tražilo ekvivalenta/konkurenciju
taj EVO IX je otprilike kategorija M3 E46 , vršnjaci su, i cijene su tu negdje, odlučuju ukusi

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Birtija
« Odgovori #2643 u: Listopad 16, 2012, 00:52:31 »
Apsolutni potpis na versusa. Mislim supoređivati 525d (nagalsak na d) i EVO je smiješno  ;D

To je znači ovaj Lancer:

Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR, 2006 god.

A ovo bi mu bila konkurencija:

BMW M3 Coupe automatik, 2003 god.

A tu je i cijena slična. No 2,5 litrenog dizelaša, i to peticu koja ima tisuću tona... shy1

Ali i u ovom slučaju bih uzeo EVO radje. Koliko god je BMW više fensi i u bilokojoj drugoj varijanti Mitsubishija, odn bilo koji njihov model se može sakriti pred BMW-om po nekom prestižu, pa i dizajnu i performansama, EVO je rasa za sebe, EVO je nešto skroz iznad ostatka Mitsubishijeve game i izgleda (subjektivno) bolje tj agresivnije, i vozi se bolje a iskreno vjerujem da je i kvalitetniji jer opet, sve pet kod BMW-a, ali ovo je trkači odn rally auto prerađen za cestu. Ništa više, ništa manje.
« Zadnja izmjena: Listopad 16, 2012, 00:55:00 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Birtija
« Odgovori #2644 u: Listopad 16, 2012, 05:33:01 »

nekako brijem da nije tema, al taj BMW u oglasu je deeeebelo precijenjen, k tome automatic
a 2.0d u e60 ; nije da kritiziram radi kritiziranja, al taj motor je dno ponude dizela, a auto je težak

kad bi se tražilo ekvivalenta/konkurenciju
taj EVO IX je otprilike kategorija M3 E46 , vršnjaci su, i cijene su tu negdje, odlučuju ukusi
Slusajte BMW fahrera kadt1kažem
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Birtija
« Odgovori #2645 u: Listopad 16, 2012, 08:02:01 »
Ja nisam usporedivao nego sam samo naveo sta bih uzeo da imam tu lovu.Za manje para se moze kupit I Nissan 350z al to sve ovisi od covjeka do covjeka,EVO je brutalan al opet bembura je bembura,I 520d uopce nije sranje kum ga ima I auto ide odlicno,bolje nego sto je nas Q7 isao a imao je 240ks...

Offline Wulf

Odg: Birtija
« Odgovori #2646 u: Listopad 16, 2012, 08:04:41 »
kaj nije u oglasu 525 "oznaka"?
a dolje piše da ima kao 3,0l motor?

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Birtija
« Odgovori #2647 u: Listopad 16, 2012, 10:39:17 »
@s2000 - nitko nije rekao da je sranje, ali bome opet ne ide ni blizu kao EVO i htio ti to priznati ili ne, nije takva pojava kao EVO. M5 da, naravno, ali obična petica i još dizel - ne baš

@Wulf - a to je valjda specijalac kao i onaj koji je prodavao SLS-a pa napisao SLR ako se tko sjeća cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline versus

Odg: Birtija
« Odgovori #2648 u: Listopad 16, 2012, 14:30:15 »
@s2000 nisam ti niti ja rekao da je bembura sranje
520d je fantastičan auto, i udoban i štedljiv i kvalitetan. 0-100 mu je u nekih 8,5 i to je sasvim solidno. Tek tu nam se razdvaja mišljenje, nekome je to dovoljno, nekome solidno, nekome brzo.


kaj nije u oglasu 525 "oznaka"?
a dolje piše da ima kao 3,0l motor?
u oglasu navedeno da ima 145KW
525d ima 130KW, 530 ima 160KW
valjda se prodavač ne snalazi baš sa brojevima  ;D    il' je tuniran
« Zadnja izmjena: Listopad 16, 2012, 14:36:24 od versus »

Offline DogZy

Odg: Birtija
« Odgovori #2649 u: Listopad 16, 2012, 16:38:08 »
Zanima me tecaj brzog citanja.
Je li netko od vas imao iskustva s tim tecajevima, gdje je isao, koliko je platio  i je li zadovoljan ucinkom? Vidio sam kako tecajevi kostaju preko 1000kn, nije malo, ali vjerujem da ti moze puno pomoci u skolovanju.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: Birtija
« Odgovori #2650 u: Listopad 16, 2012, 18:16:18 »
po meni nema smisla uspoređivati ta dva auta jer se za 24k€ može naći i Porsche 914 u savršenom stanju i onda si još veći frajer XD
fora je u tome što je to koliko tolko velika cifra i dosta autiju se može nabaviti po toj cijeni, a dalje onda se gleda ukus. Oš ga uzet za kruzanje, štedljivu vožnju ili oš jurilicu s kojom možeš otići na track day, a ima koristi i za po gradu. Ja mislim da cijenu dižu samo branici, niš više.
od opreme kaj ima se može staviti skoro u bilo koji kod kupnje. felge nisu niš ekstra... a da se radilo o nekoj "preinaci" da ima veze sa "M odjelom" mislim da bi možda imao više od 230ksa.. ne bi me čudilo da griješim.
@shimmy: sjećam se  cer1njo

@dogzy: frendija je neka išla na to i kaže da je zakon, mogu se raspitat pa javim..  Zagreb jel tak? sm1jeh

Offline Punisher

Odg: Birtija
« Odgovori #2651 u: Listopad 16, 2012, 18:21:32 »
@Dogzy: imas na mom faksu taj tecaj pa ti se mogu raspitat ako zelis.

Offline DogZy

Odg: Birtija
« Odgovori #2652 u: Listopad 16, 2012, 18:46:49 »
@wulf
Zagreb, da.

@Punisher
Bio bih ti zahvalan kadt1kažem
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Birtija
« Odgovori #2653 u: Listopad 16, 2012, 19:02:56 »
budem probao neš saznati ^^

Offline s2000

Odg: Birtija
« Odgovori #2654 u: Listopad 16, 2012, 21:30:21 »
Odigrao kladu danas:
Nizozemska
Njemačka
Španjolska
Engleska
Italija
Argentina
kvota je bila : 16,1
uložio 50kn,ako bog da mogu dobit 385kn jer je engleska odgođena pa se tečaj neračuna,slikam ako prode  p1va