Nakon osam sati provedenih u igri...
Vrlo zabavan gameplay, mnoštvo toga za radit na ogromnoj mapi, hit detection je mnogo bolji nego u FC2. Po meni trebali su malo povećati recoil. A pogotovo zato što smo mi jedan običan dečkić kojemu je u početku i baratanje nožem problem, a kamoli gađanje sa sniperom ili korištenje SMGa. Pa preko skill treea postepeno razvijat baratanje oružjem; to bi po meni bilo mnogo bolje, ali ipak su morali igru napraviti za mase te je i ovako zabavno; kvragu ipak je to pucačina iz prvog lica i ne teži biti nekakav vojna simulacija, ali da bi tako bilo dobro, bilo bi.
Tu je i stealth pristup u igri koji je za ovakav tip igre također odličan. Mogućnost da totalno očistimo kontrolnu točku bez panike je dobro došla opcija - tu dolazim do onih užasnih HUD strelica; dok nisam zaigrao igru mislio sam da je to samo hti indicator, ali to je stealth meter pa može proći; iako nebi bilo loše da su to rješili na malo manje napasan način.... NPCevi nemaju lasersku preciznost, (šta je bilo totalno iritantno u FC2) kao niti rengenski vid te je to jedan veliki plus. AI je dobar, znaju koristit zaklon, a i par puta su me flankali tako da tu nemam nekih prigovora; usred neke džungle, sve gusto od raslinja i stabala, mračno, (ne mrak, već ne dopire sunce) te njih tri me napadaju - sakrivaju se iza stabla i flankiraju me i po meni to je odlično odrađen posao jer ipak je to OGROMAN prostor i sumnjam da su to mogli puno bolje izvest.
Reagiraju na zvuk, primejrice kada ste u lovu ako ste glasni, a u blizini je patrola odmah dolaze ispitat situaciju....
Igram na Warrior težini i igra je taman; metak u glavu pada, sniper BILO DI pada, (jednom sam naletio na onog nekog NPCa koji treba popit osjetno više metaka, no ne vjerujem da su oni stalno na mapi, a i skoro svaka igra ima te neke jazavce šta mogu popit više metaka nego pive). Luk i strijela mi se čini malo overpowerd, ali je prokleti gušt; iako i kada uzmem neki LMG i izrešetam pola outposta padaju ko kruške.
Fantastična stvar šta nema više onog iritantnog respawna neprijatelja! Nekima smeta to jer kada očiste na tom djelu nema više borbe; meni ne jer je logično, očistimo outpost, dođu pripadnici Rakiyata te drže kontrolu. Ali tu je konstantna opasnost od igrinog živućeg divljeg svijeta. A tko želi stalnu akciju ja mislim da praćenjem samo main storia to može i dobit...
Također mi je minus šta dobivamo besplatna oružja kada uključimo Radio Tower. Inače RT otvaranje mape je također plus.
______
Dakle igra dozvoljava igraču da igra kako on to želi i šta se toga tiče tu su napravili odličan posao.
Odlična stvar šta je taj ludi otok živ, mnoštvo životinja koje vrebaju iza svakog ugla, (ja mislim da toliko životinja nema niti jedna igra; tu je Skyrim, ali ima ih mnogo, mnogo manje - pritom mislim na obične beštije, ne trollove, (hm zanimljivo, troll)) te dok planiram u žbunju sa snajperom u ruci kako očistit outpost samo me zgrabi tigar, plivam di nebi smio postanem hrana za psiće, napadi zmija, pasa....šetanje uz rijeku, promatram neku kućicu u daljini i hopa, krokodil se vrti u krug dok sam mu ja u ustima... fantastično.
I životinje također odlično reagiraju, napadne me čopor divljih svinja, tada počninjem luđački pucat oko sebe i slučajno pogodim jednu, dvije - ostale bježe, u lovu kada ubijete jednu životinju ostale također daju petama vjetra, kornjače se zatvore u oklop. tigrovi, zmajevi i ostali grabežljivci reagiraju na svoj način - vide te kao finu mezu, (šta me iritiraju oni "nojevi"; pa odi ća od mene, trči zamnom kao da sam jedini na svijetu, he he)........... Ma svašta...odličan živi divlji otok.
NPCevi se bore međusobno, bore se sa životinjama, životinje se bore međusobno..... Odlično
Još nisam obišao niti pola prvog otoka, ali lvl dizajn se je već sada malo promjenio kada sam došao do središnjeg djela; puno više šume u kojima svjetlost baš i ne dopire. Mnoštvo je detalja od starih brodova, bunkera, hramova, aviona itd.
Sa grafičke strane paleta boja mi totalno paše. Sjećam se kada je izašao FC2 sa onim žutilom svi su plakali za dizajnom i bojama original FC koji je tada bio svetinja po tom pitanju naspram FC2 i sada to ljudi naprave i nekima opet nevalja; ali šta je tu je, nemožeš svima udovoljit. Vidi se da igra sa paletom boja uopće ne teži realizmu u vizualnom smislu.
Teksture nisu na nivou Crysisa, ali nisu niti daleko, (igra izgleda bolje od default Skyrima; niti slučajno uspoređivat modani Skyrim sa ovime) sa time da treba uzet u obzir da je igra mnogo otvorenija od Krize i da sadrži mnogo više prostora. Najgore teksture vidim na djelovima litica po kojima nemožemo tabanat; totalno, ali totalno iskaču od svega ostalog... tu su mogli još sloj, dva polira bacit.
--
o ovome pričam; nevjerovatna je razilka između toga i ostatka igre --
A inače igra je predivna.
Evo moji screenshotovi i ako ovo ne izgleda ljepo onda stvarno neznam.
Plus je također i anmiacija kpd penjanja, preskakanja prepeka i slično. Zbilja u današnje vrijeme to je must have, radi imerzivnosti, a ne ono, samo skloni pušku i let prema gore po ljestvama...
Muzika; početak Fantastičan!!
Pa samo to mi je izbacilo osmjeh na lice prilikom pokretanja igre! Zvukovi okoliša također odlični kao i oružja; ogroman napredak naspram FC2
Priča je sasvim OK, neznam šta bi ljudi htjeli; ma čak i odlična - pa rijetko kada nas u igrama otme onakav lik kao Vaas!! Voice acting kod svih likova je vrhunski, (ne računam NPC koji se ponavljaju kao i svugjde khm "arrow in the knee" khm) kao i sami likovi; nisu neki jebivjetri kao u većini openworld/sandbox naslova.
I veliki plus - naš protagonist nije mutav!! priča sa ljudima, komentira stvari... Napokon!
Zamjerka na HUD! Mogli su to puno, puno bolje rješit, (recimo onaj princip mape kao u FC2)!!
Toliko o dojmovima nakon osam sati u igri.
Ja mislim da će ova igra pobrat popriličan broj nagrada kao i skoro sto postotni GOTY.
___________________
P.S.
Da spominjao sam Skyrim, znam ja da to nisu iste igre bla bla, ali razlog je jedino šta po open world svijetu te igre su tu negdje; ona fraza iz Skyrima "sve šta se vidi - tu se može otići" ili tako nekako šta ja znam šta je Todd Howard trabunjo vrijedi i tu; sve šta vidiš na mapi je pod tvojim dosegom. Radi toga te male usporedbe.
Samo je tu prednost šta se sa visine nemožeš spustit samo tabanajući po boku brda kao u Skyrimu gdje si sa najvišeg brda mogao sići dole za tri sekunde "po boku"...