Definitivno
Mislim da ce ti se svidjeti, makar je dosta toga drugacije, ali opet prepoznatljivo i u stilu serijala.
Zaboravio sam spomenuti cover sustav koji je odlicno implementiran. Na visim tezinama se obavezno mora koristiti, ali to uopce ne utjece strasno na tempo igre. Samo je potrebno izabrati pravi tajming za aktivaciju bullet time-a i krenuti u spektakularni napad. Naravno, moguce je igru igrati kao klasicni TPS bez koristenja bullet time-e i samo koristenjem zaklona - no to nema smisla prakticirati kroz cijelu igru.
Na pocetku je gomila asistencija ukljuceno i prije pocetka igre savjetujem svima da ih iskljuce, iskustvo je puno zabavnije i izazovnije. Tijekom prvih 4 tezina se ukljucuje last stand koji dosta olaksava igru. Npr. imate dostupni painkiller za lijecenje i energiju lika pri kraju. Ne morate se manulano lijeciti, nego dok vas netko pogodi PK se automatski iskoristi i vrati vam otprilike 4/5 energije, a pri tome Max pada na ledja i dalje nastavlja iz lezeceg polozaja pucati po neprijateljima.
Bez dostupnog painkillera umirete. Na Old School postavci tezine nema last standa i apsolutno uvijek se morate sami lijeciti kao u dobra stara vremena. Ako sami ne pazite nema automatskog koristenja i jako brzo se pada. Da nema bullet time-a bilo bi stvarno opako.
Jos kasnije dok ulete likovi s pancirkama, odlicno je demonstrirana sila iliti stoping power svakog oruzja bez puno filozofiranja i balansiranja. Ako s 9mm pucas u pancirku vidi se da dobro upija, ali jedan metak iz barrett-a je nezaustavljiv bez obzira gdje pogodi.
Ima i onih spektakularnih trenutaka koje nekad zbog hardverskih ogranicenja nisu uspjeli izvesti.
John Woo i Matrix fore koje se automatski aktiviraju na nekim dijelovima. Stisnut u kut i suocen sa sigurnom smrcu i odjednom uocavanje stola s kotacicima na kojem se dostavlja hrana u hotelske sobe
Bacanje na njega i kroz citav hodnik na stolu u pokretu, bocno pucanje po dusmanima
Kaj se tice samog istrazivanja - ipak ga ima u malim kolicinama, ali ne onog "smislenog" povezanog s pricom. Gomila zlatnih dijelova oruzja i tragova koji igracu razotkrivaju neke detalje iz price je razasuto po levelima. Ne znam dal ova zlatna oruzja imaju neki pojacani efekt ili su neka vrsta cheatova koje se na taj nacin osvoje.
I jedan pogled unatrag tj. referenca na stari post u kojem su me zabrinjavale favele. Podrucje i sama atmosfera je vrhunski docarana i jedan od rijetkih smirenih trenutaka dok unutra ulazite. Mali Brazilci s razderanim loptama igraju nogomet, kurve i droga na svakom cosku, naoruzane bande i napetost se bas osjeca u zraku i samo cekate da sve plane. Taman dok napucavanje dosadi u trenutnom podrucju, igra vas seli na novo.
Igru tj. serijal bi mogao usporediti s Deus Ex-om. Prvi je nesto posebno i nikad se nece pojaviti igra unutar serijala koja ce ga nadmasiti. DE: human revolution na odlican je nacin ozivio serijal i u danasnjoj industriji konkurenciji zadao glavobolje i na moderan nacin ga priblizio novim igracima, a usput zadovoljio i veterane. Upravo to radi i MP3.