Nebitno sad kako se zove taj DX ili efekti nego kao izgleda. A po onome što sam ja vidio u Witcheru 2, i još nekim igrama, i DX10, ali i 11 su obične patke - ne mogu ništa što DX9 ne može. Ili mogu gledano sa tehničke strane, no ono što korisnik vidi je isto. Uostalom... Nemam skrinšotove najboljih scena za potkrpijepiti napisano u prošlom postu, ali evo nekoliko koje su jako blizu tome (osvjetljenje, efekt koji daje ta teselacija, kaj god bila (manje mi je bitno što ona radi nego kako se to manifestira odn kako izgleda na kraju korisniku)):
na likovima jasno vidljivo ono što je prikazano na onom amphibian liku kada su demonstrirali tu famoznu teselaciju - dojam "neravnine tekstura", odn svaki dio odjeće izgleda kao da je zasebni objekt na onom ispod
Ovdje je ista stvar sa kamenom - primjer one kamene ruševine u CE3 demo
Na dvije slike iznad je efekt sunca na različitim lokacijama, no nijedan SS ne može dočarati ljepotu tog efekta u pokretu. No vidi se kako se zrake probijaju odn zaobilaze razne objekte tipa Geraltove mač (najbanalniji primjer)
Ovdje je možda bolje vidljivo probijanje kroz krošnju
sjene na podu su stvorene u realnom vremenu i kako rpolazi dan i mijenja se položaj sunca se mijenjaju i te sjena, isto tako, kako se trava njiše i likovei prolaze, preko istih se "prelijevaju" sjene odn zrake sunca. Odn, apsolutno sve je real-time i interaktivno. U DX-u 9, jel
No da napomenem: sve ove slike su u medium-high detaljima, a ide do very odn ultra high, s time da jasno, u pokretu još bolje izgleda.
A onda na stranu moje mišljenje o DX10 i 11 i koliko su korisni, samim time što kako kažeš da je Witcher DX9, dakle 2 generacije star već, a izgleda tako, govori koliko ovaj CE 3 nije nešto impresivan. Barem ne u ovom videu, vidjet ću u konkretnoj primjeni u nekoj igri.
Evo i jedan video, koji unatoč ne nekoj kvaliteti, jako se dobro vidi to što sam pričao:
Dakle, CE 3 demo nema ništa što ovdje ili u još nekim već izašlim igrama nema