Prije nekih mjesec dana kupim Oculus Rift VR, novi preko Amazona.de
I kad je stigao spojim ga na komp, vidim sve radi super i pustim ga sa strane. Nisam ga htjeo koristiti dok ne završim simulator. I jučer se skupilo par prijatelja kod mene i svi sretni da pokažem malo ljudima kako to izgleda, da upalimo malo VR naočale i ubijamo zombije i ko za inat šteka jedan kontroler. I to baš ovaj u desnoj ruci i to baš dugme za pucanje
Pokušavao sam nešto namjestiti, ali nešto unutar kontrolera je otišlo i to dugme nije prihvaćalo kako treba. Stisneš i ne dešava se ništa, ili odjenom počne pucati i ne možeš ga zaustaviti.
Baš nam je to nekako pokvarilo večer, Murphijev zakon, hoćeš ljudima nešto pokazat i baš u tom trenu ne radi kako treba.
I danas odem na Amazon i vidim da mi je prije 2 dana istekao rok za povrat naruđbe, ali mislim si valjda mora imati neku garanciju. Napišem im mail i nakon 10 minuta stiže odgovor od ženske da je otvorila nalog da mi što prije pošalju novi Oculus Rift set, a ja da vratim ovaj svoj tek kad mi stigne novi, tj. u roku 30 dana od primitka novog seta i da će mi refundirati troškove slanja.
Nisam se tome nadao
- jako brz odgovor
- odmah šalju novi set bez ikakvog pitanja ili provjeravanja
- ja šaljem svoj tek kad primim novi
- vraćaju lovu za poštarinu
Očekivao sam da će me preusmjeriti na Oculus support jer je istekao taj rok od 30 dana i da cu se sa njima natezati. I očekivao sam da ću prvo morati poslati svoj kontroler ili cijeli set pa onda čekati odgovore i kako to sve inače biva kada se kod nas nešto pokvari.
Uglavnom, good guy Amazon