Mnogi ljudi neznaju koristit ReShade/SweetFX!
Jer po 95% onih koji ga koriste igra
mora izgledati drastično drugačije inače preset nevalja
Ovo su stvari koje sam ja napravio:
Interijer:
Najgora stvar u Witcheru! Sve djeluje beživo i prezentacija je "plosnata" (flat image)
Stavio sam kontrast uz dodatne post proces efekte da objekti ne svjetlje; u podrumu sam i neznam zašto bi bačve, namještaj i grede svjetlile...
Ovdje se može vidjet da lik desno i tanjuri opet svjetle bez ikakve sjene te galva na zidu nema sjenu; koliko toliko ispravljeno koliko mi SFX dopušta
Grad:
Također dodavanjem kontrasta i ostalih postproces efekata, (tehnicolor, vibrance, tonemap, sepia) slika je manje plosnata; niti približno kao global ilumination, ali na stražarima se vidi da imaju bolje sjene
Eksterijer:
Ništa nego micanje nepotrebnog žutog filtera kojeg su odlučili staviti u finalni proizvod, a koji na prerelease screenshotovim i videma nije bio prisutan
__________
Većini je SweetFX = nabij boju i bloom na maksimum i to je prava stvar... Oh, da ne spominjem sharpening efekt koji je fetiš također za 99% SFX korisnika
Nisam jako dugo stavljao postproces efekte, ali Witcher 3 radi samo developeru poznate odluke u promjeni kolorita to jednostavno traži.
Da ne govorimo da su na svoj službeni facebook stavili screenshot galeriju korisnika koji koristi ReShade/SFX za korekciju boja...