Virtual Racing > Racing filozofija

DriveClub franšiza?

(1/2) > >>

Cole™:



DriveClub je igra koja je imala užasan launch i užasno mučenje u osposobljavanju online komponente.
No stvari su s vremenom sjele na svoje mjesto i igra je sada puno bolja u globalu nego li je to bilo s "pozlaćivanjem" iste.
No da li je DriveClub spreman da bude franšiza i što od nje očekujete napišite u ovoj temi.

Da li je DC spreman biti konkurencija GT-u i Forzi barem u borbi za publiku ili je to nemoguća misija, budući da su i Gran Turismo i Forza puno ozbiljniji naslovi sa puno ozbiljnijom i puno većom publikom?
Objasnite svoja stajališta, nadanje i želje. Uglavnom tema je vaša, raspišite se...

Thergothon:
O budućnosti nastavka ovisi samo prodaja, a ne ocjene i prosjek na metacriticu, uvjeren sam da će postati franšiza.


--- Citat: Cole - Ožujak 04, 2015, 02:01:42 ---Da li je DC spreman biti konkurencija GT-u i Forzi barem u borbi za publiku ili je to nemoguća misija

--- Kraj citata ---
U izravnoj borbi s navedenim simulacijama nema šanse, čak niti za (istu) publiku jer se radi o arkadi, ali uz pravilno tempiran datum izlaska itekako se može prodati u zavidnom broju primjeraka i poslužiti kao naslov koji će popuniti prazninu tijekom čekanja ozbiljnijih naslova. Naravno, tu je i onaj dio publike koji preferira baš arkadne naslove tako da nema straha da neće imati svoju stalnu i vjernu zajednicu.

Najteže je definitivno iza njih i imaju dobre temelje da s nastavkom drastično poprave okaljan ugled.

Nexus:
Ne može Forzi i GT-u,ali može apsolutno biti konkurencija NFS-u.
Samo što trebaju omogućiti veću customizaciju auta,još veću paletu auta,možda open world?

Thergothon:
Open world = degradacija grafike ili nestabilniji frame rate.

Cole™:
Slažem se da. Po meni, velik korak prema naprijed bio bi da unaprijede karijeru.
Neka dodaju kompleksno razgranatu karijeru sa jako puno tierova, dvije tri staze koje će poslužiti kao dugačke endurance utrke, barem da se voze duže u onoj mjeri da zahtjevaju punu koncentraciju.
Osnovni poligon imaju, jako puno stvari u igri valja. Sada treba igru samo napuniti sadržajem, možda još malo "odkoketirati" sa simulacijskim dijelom voznog modela i bio bi to sjajan nastavak.

DriveClub ima sve da postane MEGA popularna franšiza, samo je bitno ubaciti prave stvari i tako zadržati postojeće fanove, a najvažnije od svega, kako privući nove fanove.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju