Točno to.
Problem je još kaj ljudi imaju iskrivljenu percepciju njihovih starih igri, tj. doživljavaju ih na temelju neke nostalgije ko simulacije (kaj su za većinu svojevremeno i bile u konzolaškim okvirima) dok Codemasters zapravo nikad nije radil simulacije već su uvek išli na arkadu s simulacijskim elementima. U međuvremenu su dodatno (već dosta arkadni) poglupili vozni model s driftanjem kroz svaki zavoj i glupostima. Samo ovo - velika većina njihovih starih 'simulacija' se vozila s puštanjem gasa kroz zavoje bez kočenja, tolko o tome.
Očito je da se s ovim pokušavaju vratiti na pravi put, tj. di su stali s TOCA serijalom (ne računajući GRID).
Po meni takva igra fali i Codemastersima stvarno nema smisla pokušati se gurati u više HC vode jer trenutno na tržištu ima puno simulacija (rFactor 2, pCars, iRacing, Assetto Corsa, RRE na konzolama GT i Forza) jer je velika šansa da ne ispadne dobro, a i konkurencija je jaka.