A gle, eto meni baš suprotno - ta kamera mi je bila fenomenalna tamo. Grafički nije kokpit bio nešto akko kažeš, ali nije bila stvar grafike nego više zvuka i prostornog osjećaja. A to je li igra simulacija ili ne mi ništa ne znači, tj nije mi kokpit rezerviran za simulacije. I u arkadi može biti jednako bitan ako ne i bitniji, ovisi koja mu je funkcija tj kako je ukomponiran. Spomenuo si Burnout. Evo, njegov zadnji dio - Paradise je imao isto jednu jako veliku manu koja mi je dosta zeznula igru - otvorene puteve. Na neki način kao i kokpit u Gridu. Svugdje prije je bio kaos na cesti, a u Paradiseu je to nestalo jer je svatko išao svojim putem. Tako i ovdje - ne kažem d aneće biti kaosa, ali bi bio puno bolje dočaran sa kokpit pogledom.
Ali uostalom ni ne kažem da igra neće valjati, ne mogu to vtrditi kad ne znam, samo kažem što je meni bitno i zašto MISLIM da neće biti baš... No nije samo zato nego i jer mi je Dirt (nekadašnji Colin McRae, mora se naglasiti) serijal svakim nastavkom sve veće govno, i nekako se bojim da je Codemasters takav developer postao