Actrollvision Community RacingNova godina i nova odluka. Odlučio se priključiti amaterskoj ligi u ACCu te danas odvozio prvu utrku, mozda sutra nabacim neke highlightse ako stignem sredit video.
Liga funkcionira tako da se server otvara u 19:30 te imamo free practice u trajanju sat vremena. Zatim slijede kvalifikacije u trajanju od 30 min. Te odma nakon toga utrka u Trajanju od sat vremena.
Posto je ovo sprint liga nema pravila da se moramo zaustavljati u boksu nego je free choice.
Prva utrka odvila se na stazi Misano u Italiji. Nisam najveci fan ove staze tako da sam puno vremena morao utuc da budem kolko tolko kompetetivan.
Auto koji sam odlucio koristiti u prvenstvu je 2018 Nissan GTR GT3 #12 u bojama CSRa.
Recap free practicea:
Spojio sam se na server cim se otvorio. I sto me doceka? Thunderstorm uvjeti na stazi. Stavljaj Wet Preset setup i kreni s voznjom.
Na pocetku je bilo dosta mucenja. Nikako nisam nalazio balans da bi se s autom osjecao dobro no kako je vrijeme prolazio i sitne preinake na setupu koje sam radio su dovele do poboljsanja. Shvatio sam da mi na Mokroj i hladnoj stazi najvise pase nesto veci pritisak u gumama. Podignuo ride height za par milimetara. I pred kraj treninga poceo sve bolje kuziti stazu i mjesta koja su povoljna na istoj.
Najbrzi krug na treningu je bio 2.01.4 dok je moj najbrzi krug na kraju bio 2.06.5 (znam kaos)
Recap kvalifikacija:
Kvalifikacije su ostavile isto pa mozda cak i gore vrijeme. Kako sam se sada osjecao sigurnije u autu radim preinake. Traction control spustam sa maksimalnih 9 na 8, abs smanjujem sa 11 na 10 te ECU mode stavljam na 2/4 (za one koji nisu upoznati ECU modeovi su engine mape koje idu od 1 najjace do 4 najslabije).
Pola sata mi mozda nije bilo dosta da ulovim pravu brzinu no na poslijetku ipak poboljsavam svoj krug za dosta.
Pole position : 1:58:8
Moj krug P13 na gridu: 2:04:1
Race recap:
Utrka također ostaje sa olujnim nevremenom koje ce nas pratiti citavu utrku. Cinim zadnje sitne popravke na setupu auta te se spremam za utrku. Odradujemo krug zagrijavanja te zatim ide start. Prvi krug je prosao dosta mirno. Nije bilo nekih ekscesa u prvom zavoju sto me iznenadilo, pogotovo po ovakvom nevremenu. U prvom krugu se probijam odmah na 11 poziciju te se pocinjem odvajati od ljudi iza sebe. Kroz narednih 6, 7 krugova dostizem grupu ljudi ispred sebe te ih spletom okolnosti (aquaplaninzi naveliko po cijeloj mapi) prestizem.
Narednih 6 krugova sam na 7. Poziciji te redovito imam borbu sa likom iza sebe dok polako sustizemo 2 vozaca ispred sebe.
U 15. Krugu utrke smo sasvim dostigli vozaca na 5. I 6. Mjestu. Te obojica cine pogreske te ih obilazimo. Dolazim do 5. Mjesta te se uspijevam malo odvojiti od svog prvog pratitelja. U zadnjih 20 minuta utrke pada temperatura staze te isto tako pritisak u mojim gumama. Radim nekoliko greskica i imam 2 aquaplaninga te padam na 9. Poziciju. Do kraja utrke uz dosta borbe sa gumam ipak im uspijevam podici pritisak i temperaturu te se vracaju u pogon kako spada. Pocinjem raditi puno konstantnija vremena te skidam prednost vozaca ispred sebe preko pola sekunde po krugu. Dolazim do zadnjih 8 minuta utrke te ga u tom trenutku prestizem skupa sa vozacem koji je bio na 7. Poziciji.
Danak vlastitom neiskustvu na kraju pogreskom u predzadnjem krugu utrke gubim sedmo mjeto te na kraju zavrsavam na 8. Poziciji.
Malo razocaran kako sam jedno vrijeme drzao 5. Poziciju ali opet dosta ponosan kako sam ipak ušao među osvajače bodova, pogotovo u ovim nehumanim uvjetima na stazi.
Najbrzi krug utrke na kraju je 1:57:9 dok sam ja uspio svoj rekord oboriti na 1:59.6
Iduca postaja je Silverstone iducu srijedu te svakako bude recap i te utrke ;)