Jedan mali osvrt na ovu igru nakon provedenih cca šest sati i pređeno negdje pola igre...
Krenimo vizualno... Vidio sam da Cole spominje da ovo nije "ni 5%" Cryenginea!
E sada; tvorci ove igre sigurno nemaju produkcijsku moć jednog Cryteka kao i sredstva koje spomenuti imaju na raspolaganju koji su uz sve to pod okriljem megalomana poznatog pod nazivom Electronic Arts! Već šta su otkupili Cryengine su puno napravili jer igra izgleda ljepo; ja sam poprilična "gafička kučka" i mogu reći da igra izgleda ljepo; teksture ne briljiraju, to stoji, kreću se od užasnih do vrlo dobrih i u prosjeku su dobre, ali vizualno igra izgleda odlično. Također prolazeći kroz žbunje, visoku travu i slično u Cryengine stilu to ostavlja fizički kontakt našeg lika sa okolinom te se pomiče kako se krećemo; ništa važno, dodaje na imerzivnosti i tu je; rijetko koje igre to danas imaju!
Dakle sveukupni dizajn igre i grafička prezentacija je ljepa! Čitam na forumima komentare tipa "igra izgleda užasno" i to smatram ničim drugim nego preseravanjem!
Zvuk ništa posebno, (pod time najviše mislim na muziku) no služi svrsi i to je to.
Gameplay; meni je odličan. Spor, "realan" - nemožemo samo tako u COD stilu istrčat nasred bojnog polja jer to znači game over, (igram na najtežim postavkama). AI je na mjestu; traži zaklon nakon šta napravimo grešku i par puta mi je čak došao iza leđa; po viđenom bolji nego šta ima jedan Crysis 3! E sada ima nešto da kada nas uoči nekad ne ispali momentalno hitac - to je vjerovatno tako radi nešto jednostavnijeg gameplaya i manje frustracije iako su me znali fino izrešetat u sarajevu dok bi ja ubro gdje je koji snajper...
Kretanje našeg lika je također na mjestu; osjeća se neka težina lika, (ipak nosimo sa sobom ogromni snajper plus ostalu opremu) i nemam dojam kao u 95% ostalih pucačina da jednostavno lebdim nad površinom dok mi je za leđa zakačeno deset komada oružja.
Malo o balistici. Hit detekcija je također vrlo dobra, meci od snajpera prolaze kroz prozore, tanko drvo i slične materijale, (šta doduše i mora biti tako, ali nikad neznaš u današnjim igrama jer nekad je obična drvena paleta moćnija i od zida; srećom to ovdje nije tako). Tu je također uključeno računanje udaljenosti plus brzina vjetra prilikom korištenja snajpera šta je i standardno kod ovakve igre. Dakle sasvim dobro odrađen posao.
Živciraju me sve moguće ikone gdje i kuda te koga ubit, (u Sarajevu sam primjetio da ih je mnogo manje i da igra baš ne vuče za rukav) ali nažalost to je prisutno u 95% FPS igara; mogučnost isključivanja istog na high postavkama bi bila pozdravljena, ali.....
Dakle, ovo je
dobra igra od malog studia i napravili su dobar posao. Da im je u zaleđu kakav Activision, EA i slični megalomani igra bi se još više izreklamirala, već bi letjele recenzije po IGNu te bi kod ljudi bila drugačije gledali u to se mogu kladit.
Ovo nije tipična Battlefield, COD pucačina, ali u singleplayeru meni igra pobijedi obe spomenute rush FPS igre, (trči, trči, pij metke i tako dok u četiri sata ne pređeš "kampanju")... Ali bitno da se ovoj igri prigovara o nekim segmentima u kojima niti druge pucačine ne briljiraju, naprotiv....
I igra na Steamu košta 30 eura za razliku od ostale - 50/60 eura klase