Napucavanje je isto dobro ali tu me Max Payne 3 razmazio tako da napucavanje ne budem puno hvalio u UN4, je dobro i socno ali fali taj h. detection iz Peyna.
Dobro definitivno je i neke primjedbe na detekciju nemam, svaki metak sjeda tamo gdje ga uputiš i precizno je detektiran (pustimo na stranu količinu metaka koju mogu popiti likovi s armorom) ali definiciju sočnog baš ne zadovoljava. Dapače, totalno je anemično i sterilno. Veliki napredak u odnosu na prethodnike. Pogotovo po pitanju recoila, fizike koja djeluje na protivnička tijela i sličnih sitnica. Ovo se zove sočna posljedica nakon što imaš bliski susret sa sačmom:
Al ajde, Uncharted mora biti igra veselog duha pa kao nije primjereno...
I da, baš čitam po našim i stranim forumima, hajp je ekipu raspametio ko nekad Justin Bieber tinejđerice, pa je odjednom detekcija i napucavanje bolje i od Max Paynea 3 - how yes no
I jos jedna novost je voznja dzipa koja je odlicno napravljena, vozni model je bolji nego u gta v.
Ovo je već pretjerivanje. Odličan je u kontekstu linearne TPS igre kojoj je vožnja tek sporedan dodatak i pomalo neočekivano iznenađenje. Neusporedivo je jednostavno, previše je parametara koje je Rockstar morao uzeti u obzir u open-world okruženju u odnosu na predefinirano linearno iskustvo koje nudi ND. Uncharted ima bolje simuliranu zemljanu podlogu, vitlo je također kul dodatak koji demonstrira odličnu fiziku, ali ni u snu se ne može uspoređivati s GTA V bez obzira koliko bio okljaštren po pitanju fizike u odnosu na GTA IV. Količina različitih automobila, različite vrste pogona, open world s puno različitih vrsta podloga, progresivno ubrzanje i osjećaj brzine itd. Ovdje doslovno u roku od 3 sekunde ubrzaš na maksimalnu brzinu koja je spora i nebitna za iskustvo igrača jer je auto tu da brže putuješ od točke A-B i usputno se diviš prekrasnim lokacijama. Ili pak potjera s oklopnim vozilom, ponašanje terenca je promijenjeno u odnosu na prethodni chapter u svrhu akcijskog spektakla, u onim hairpinovima proklizava čak i pri malim brzinama, a radi se o 4x4 autu.
Sto se tice radnje, a ona je tipicna za serijal vi ste u potrazi za blagom i na tom putu ce vam se svasta desavati.
Zapravo je po prvi put u serijalu radnja netipična, puno je osobnija i dublja ispod površine u odnosu na prethodnike.
Najveci minus mi je pacing igre, dosta je usporena npr jedna dvojka i trojka su mi imali vise akcije. Ovdje je lopta ipak spustena na zemlju i ima vise istrazivanja i ajmo rec praznog hoda.
U prvom prolazu mi je takav pacing bio odličan, ali u isto vrijeme barem kod mene jako gubi na replay vrijednosti. Spori istraživačko/skakački dijelovi su me u drugom prolazu dok već sve znam užasno smorili.
A sto se tice kraja Po meni ovo nije nikako kraj, jer Nathan i svi su prezivili. Tako da moguc je i direktan nastavak i spin off
Mislim da je
ipak kraj Nathanove avanture. Sve upućuje na to da bi u eventualnom direktnom nastavku njegova kćer trebala biti glavni lik.