18 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIXStart - uspjevam se kvalificirat na 19 poziciju šta je bio i cilj; za to sam potrošio dva seta mekanih guma
01/55 - odličnim startom i uz puno sreć probijam se na 10 mjesto
03/55 - prelazi me Perez no na sljedećem kočenju vraćem poziciju
03/55 - dok blokiram Pereza to iskorištava Kobayashi i prolazi
04/55 - previše sam htjeo, gubim bolid i imam spin; sa desetog mjesta padam na 17, četiri sekunde ispred Kovalainena
05/55 - na istom mjestu gdje sam se ja izvrtio isto radi i Heidfield
07/55 - Heidfield me prelazi lakoćom
10/55 - imam 13 sekundi predosti ispred Kovalainena
11/55 - prebrzi ulazak u boks te ostajem bez krila, gume i retrovizora
12/55 - ulazak u boks
12/55 - vraćem se iza Liuzzija
15/55 - nakon bokseva sam na sigurnom 17 mjestu
24/55 - gubim bolid i ostajem bez spojlera; moram u boks čak četiri kruga prije zakazanog
25/55 - ulazak u boks
26/55 - nisam puno izgubio jer je bilo neko odustajanje; vozim se odmah ispred Karthikeyana
31/55 - imam 6 sekundi prednosti ispred Karthikeyana, ali mi puca stražnja ljeva guma
32/55 - ulazak u boks
32/55 - vraćem se na posljednje mjesto 5 sekundi iza Liuzzija, a još ću morat jednom po gume jer ovim je vijek trajanja cca 17 krugova
35/55 - sustižem Liuzzija
35/55 - prelazim Liuzzija i dolazim iza Trulija
36/55 - prelazim Trulija; 5 sekundi iza Glocka
38/55 - sustižem Glocka
39/55 - prelazim Glocka; 8 sekundi iza Kovalainena
44/55 - svi odlaze u boks; 16 pozicija, deset sekundi ispred Karthikeyana no moram po set mekanih guma jer mi ove neće izdržat
45/55 - ulazak u boks; set rabljenih mekanih guma
45/55 - 18 pozicija; 7 sekundi iza Kovalainena, 10 sipred Trulija
51/55 - približavam se Kovalainenu kojeg neću uspjet preći jer se borim sa bolidom
KrajTeška utrka. I mogu reći dosadna dok nisam došao u probleme sa gumama, (puknuće). Tada kreće jurnjava po stazi i pokušavam spasit šta se spasit da. Na kraju ispalo solidno jer sam završio na poziciji koju je momčad htjela.
Ali... Nisam moga naći pravi setup. Zadnji kraj mi je konstantno proklizavao, stražnje gume se trošile abnormalno, a radi
ovog zavoja kod hotela mora sam vozit sa balansom kočnica koji mi uopće ne odgovara - težište kočenja na stražnjem kraju sa salbim potiskom diskova jer inače ovaj dio je bilo nemoguće preći bez blokade kotača nakon dva brza desna zavoja, (to se vidi na videu na prethodnoj stranici - 1.20 - 1.24; problem blokiranja prednjeg desnog kotača).
Potpisan ugovor sa Lotusom, cilj sezone ispunjen!