Evo i prvog "ozbiljnijeg" problema nakon godine i sedam mjeseci s pedalama (gas i kocnica) popucale opruge
Neku vecer sam osjetio da mi je pedala gasa nekako prelagana (pucanje opruge nisam cuo jer imam sluske na glavi) a nakon toga i pedala kocnije je "naglo" postala mekana....
pa mi vrag nije dao mira i u 1:30 sam se dao u rastavljenje da vidim sto se dogadja...imao sam sto i vidjet (slika povise govori sve)
Odmah sam kontaktirao Thrustmasterovu korisnicku podrsku s upitom gdje i po kojoj cijeni mogu nabavit opruge i iznenadio se brzim odgovorom
(odmah mi je automatski poslan mail da su zaprimili moj mail i da ce se javit prvi slobodni operater)
nakon cca 10 minuta primam mail da posaljem slike dijela koji je neispravan, "racun" (kod nas je garancija 12 mjeseci) i razlog zasto trebam nove opruge.
Uredno posaljem sve gore navedeno kad opet primam mail nakon cca 10-ak minuta sa sljedecim sadrzajem:
"We still need the following information from you:
- version of the wheel
- serial number of the wheel
- full name
- full address- including zip code, city and country
- phone number- including country code"
Uredno posaljem odgovor i na taj zahtjev.
Sutradan oko 10:00 primam mail da je volan jos pod garancijom i da su opruge poslane na moju adresu.
Nakon 3 dana zvoni postar s povecom vrecicom od UPS-a (unutra komplet set opruga za sve 3 pedale i racun na 15 Eura (koje nisam morao platit))....
Sve u svemu prezadovoljan Thrustmaster-ovom korisnickom podrskom!!!
(s Logitech-om sam probao stupit u kontakt kad su mi izgorili motori na G25 i do dana danasnjeg nisam odgovor na moj mail a to je bilo prije skoro 3 godine,mozda neko ima bolje iskustvo ali ja sam definitivno bio razocaran s njima)EDIT:u vrecici s racunom i oprugama dobio sam i upute kako sve rastavit i slozit nazad na finom debelom papiru i u boji