U nekim segmentima fenomenalna (gameplay mehanike koje predstavljaju vrh u žanru), ali daleko od savršenstva i MGS završnice kakvu sam od Kojime očekival.
Side misije jesu repetitivne i ako ih se pravilno ne dozira mogu gadno zamoriti. To se meni dogodilo i trenutno pauziram s igrom.
Igra koja ti daje takvu slobodu u pristupu je pala na najosnovnijem. Čak i tijekom nekih glavnih misija čovjek ima dojam da su side misije jer su van svakog konteksta i samo popunjavaju prazninu do iduće misije koja će stvarno nastaviti s pričom.
Najveći problem je prezentacija priče koja bi se trebala odmotavati kroz te misije. Uzmimo na primjer GTA serijal, repetitivne igre i to jako u svojoj srži, ne pružaju niti približno toliko opcija, improviziranja i mogućnosti na koje možeš neku misiju završiti. Postoji velika razlika u našoj percepciji zabave ovisno o tom kontekstualnom značaju, nije isto ako mi na mapu nabacaš bandu yakuza i jednostavno me gurneš da ih eliminiram, ili mi prije i nakon misije pustiš cutscenu koja čitavom događaju doda određenu notu dramatičnosti i smisao, a vjerojatno i neke posljedice koje bi me trebale zaintrigirati i natjerati da nastavim dalje igrati. Sve je to iluzija jer ću i dalje u suštini raditi identične stvari kroz 90% igre, ali mi ta iluzija godi u takvoj SP igri, u suprotnom dolazi do zamora nakon nekog vremena bez obzira na kvalitetu gameplaya - isto pravilo vrijedi i u obrnutoj situaciji.
Išli su na jebenu kvantitetu, kome treba 150 side misija u kojima ćeš se na desetke puta morati vraćati na istu lokaciju, ali to je najmanji problem, još ćeš morati isto toliko puta na toj lokaciji izvršiti identičnu stvar. Npr. spašavanje zarobljenika broj 10 iz iste jebene ćelije u kojoj je bio zarobljenik broj 3, samo ovaj ima bolje statove
Kaj se tiče Witchera 3 i živosti svijeta, super, ali u stvarima koje izravno utječu na gameplay me užasno razočaral i uz sve mane i repetitivne side misije mi je MGS zabavniji za igrati i suštinski je sve samo ne repetitivan. Kakve situacije, kakve scene... a sve u mojoj slobodnoj režiji na putu do cilja, cilja koji je jedini u čitavoj priči problematičan i repetitivan.
Skroz drukčiji MGS koji ima dosta problema i teško se oteti dojmu da nisu posljedica Kojiminih nesuglasica s Konamijom, ali i dalje igra vrijedna igranja s određenim vrhunskim elementima bez konkurencije u žanru.