F1 2016 | Manor Racing Team | #34 JOZ | Season 1
Nakon duge zimske stanke napokon počela sezona u Australiji.
FP 1 sam započeo upoznavanjem sa bolidom i svojim novim timom koji se stavio na raspolaganje u što većoj želji za osvajanjem pokojeg boda tijekom sezone pod motom: No points no money! Veći dio treninga prošao je u traženju zadovoljavajućeg setupa pri čemu sam prošao trening aklimatizacije staze i odvezao 15tak krugova na medium gumama te ostvario posljednje vrijeme treninga 1:35.026 sa zaostatkom ispod pola sekunde od svog močadskog kolege P. Wehrleina.
FP 2 je bio rezerviran za tyre management program, no na veliko razočarenje tima, neuspješno. U posljednjem krugu programa blokiram Palmera koji se zabija u mene i time je moj trening završen. Vremena se jesu ubrzala do određene mjere ali ponovno završavam iza Pascala i sa dva neodrađena programa.
FP 3 je napokon druga priča, iako sam ostao na samo dva seta supersoft guma odrađujem tyre management program i spuštam vrijeme ispod 1:35 da bi tijekom simulacije kvalifikacija namašio očekivanja svojih šefova i vozim brzi krug za 1:33.008 sa kojim sam zasjeo na 11. mjesto. Tijekom stanke do kvalifikacija gospojica Emma Jenkins me obaviještava o očekivanjima sa moje strane garaže uz napomenu da sam dobio i novog rivala a to je moj momčadski kolega P. Wehrlein.
U kvalifikacijama izlazim vrlo rano i postavljam vrijeme 1:33.091 ali to je dovoljno za tek 17. mjesto, Q2 mi je pobjegao za 2 desetinke uz pomalo gorak okus u ustima iako sam ponovno nadmašio očekivanja tima.
I onda za kraj, nad Melbourne su se nadvili oblaci i čini se da će utrka biti kišna, što znači da će ciljevi biti još teže dostižni ili je moguće i neko iznenađenje, u svakom slučaju nadam se da nam neće prokisnit trska u paddocku.
Utrka je naravno kišna :)
Odlučio sam se za intermedium gume kao i svi na gridu i nakon solidnog starta u naredna dva kruga padam na 18. mjesto. Jedva kontroliram bolid uz hrpu izlijetanja sve negdje do 5. kruga kada kiša lagano staje.
S obzirom da se staza brzo suši u 9. krugu mijenjamo strategiju, ulazim u boks po supersoft gume i već trljam ruke nakon nekoliko krugova jer bolid ide kao po tračnicama. Stvari kreću na gore kada izlijećem sa staze radi kontakta sa Sainzom u 19. krugu i bušim gumu, na stazu izlazi safety car a ja u boks po set soft guma. Do 35. kruga se vozim na odličnom 13. mjestu jer su iz utrke ispali Grosjean, Hulkenberg, Sainz, Ericsson, Gutierrez i onda Rosberg i Riciardo odustaju nakon kontakta, na stazu ponovno izlazi safety car a ja se nakon proalska kroz boks penjem na nevjerojatno 11. mjesto. Sa novim supersoft gumama i prednjim krilom očekivao sam lagan završetak utrke, možda čak i lova na Bottasa ali zadnjih 15tak krugova teško mogu sastaviti čisti krug bez pogreške, imam nekoliko izlijetanja ali je zaostatak Palmera prevelik da bi me sustigao do kraja utrke, i onda me u 52. krugu Hamilton obilazi pod plavom zastavom, držim liniju lijevo ali ipak dolazi do kontakta i odustajem, uz salvu psovki!
Nakon utrke u Melbourneu poredak je slijedeći:
1-2 za Ferrari (Vettel, Raikkonen) i na 3. mjestu Massa.
Slijedeća utrka je naravno Bahrein gdje cijeli tim očekuje bolji rezultat zbog modifikacije motora i poboljšane aerodinamike na bolidu.