Binaural Audio Tests:
Video pogledati sa slušalicama!!Kao šta sam rekao, nije na razini Hellbladea, ali pomaže u snalaženju.
Također funkcionira samo kada odaberemo Headset u opcijama te se uključuje u "vanjskim" opcijama:
___________________
I btw, moram reći da se ne slažem sa tobom - "sve na isti kalup - čekaj zvuk aviona / topa, pucaj - ponovi"
Samo
San Celini Island i
Regilino Viaduct misije imaju tu "pomoć" dok
Bitanti Village,
Lorino Dockyard i
Abrunza Monastery uopće neamaju...
Može se maskirat pucanj pomoću onih generatora koji opet nisu pobacani bzvze po mapi već se nalaze pokraj radio stanica koje pogone!
A opet i neprijatelj će čuti da nešto ne štima sa generatorom te će ići provjerit i biti na oprezu...
Takovih raznih detalja je zbilja mnogo u igri.
Također, ima mnoštvo toga za obaviti i ne vidim šta drugo treba raditi u ovakvoj igri!?
Trebaju kodovi koje ima radio operater? Na mapi ćeš zaključit gdje se operater nalazi te ga pokušat besčujno likvidirat i uzet kodove...
Ima sporedna opcija raznesti 3 AA guna? Tražit ćeš po mapi gdje se nalaze i ako želiš ćeš ih raznest i napravit buku, ako ne, nastavit ćeš za sljedećim zadatkom... Ili kada odradiš sve, vratit se i narpavit kaos dižući ih u zrak...
Treabaju ti dokumenti? Prekopat ćeš cijelu mapu da vidiš gdje se nalaze jer sumnjam da su i u stvarnosti znali da se u kući s ljeva, na drugom katu, ispod stola nalaze bitni papiri... Zanimljivo je šta često oficiri takve stvari imaju kod sebe...
Iako se možda može reći da bi kao profesionalni snajperist mogli imati informacije gdje se npr nalaze AA topovi, ali treba uzeti u obzir
Lorino Dockyard misiju; nakon
Bitanti Villagea kada smo pronašli partizane dolazimo u luku gdje im možemo pomoći locirati neke objekte unutar luke jer oni nemaju nikakve informacije. Tako da u ovoj igri praktički krećemo na sljepo bez
mission briefing opcije te je normalno da ne poznajemo teren. Još na početku
Abrunza Monastery misije Karl i kaže da je u ratu moguća svakakva suradnja...
Eto, čak sam se i u priču uživio u Sniper Elite igri
Ovo sve dolazi u obzir na authentic težini, a ne kada nam minimapa i ekran govori gdje se sve nalazi!
I već sam rekao da mi to nebi bilo to da nema ove težine koja diže igru na novu razinu...
A ova misija mi se čini vrlo teška...
I dalje nastavlju sa odličnim dizajnom; peta misija, peti put potpuno drugačiji dizajn i kolorit