Igre poput UC-a, AC-a TR-a itd. nemaju mjesta za MP - to je moje mišljenje i nemre se promjeniti!
Uncharted se sastoji od 70% pucanja u SP, tak da je MP u tom slucaju logican, ali za ostatak se slazem. Ima gomila primjera, kakav mrtvi MP u Dead Space-u? Nema smisla...
Inace obozavam MP, ali dok je igra zamisljena kao takva i gdje sve odlicno funkcionira, a takvih je JAKO malo. SP orijentirane igre u danasnje vrijeme "moraju" imati MP komponentu zbog ove nove Cod generacije koja ne zna kaj je kvalitetno SP iskustvo. Ubaci se potrti i nepotrebni bez imalo balansa MP i nek se klinci igraju. Ako zelis relativno dobru prodaju moras imati u svojoj igri MP bez obzira na njegovu kvalitetu i nacin na koji se uklapa u citav koncept. Prosla su vremena dok se cijenila duboka prica, likovi, revolucionarni gameplay i nasilje sa svrhom. Bitno je da ima bezrazloznog super slow motion nasilja, stereotipnih macho likovi cija je zivotna filozofija KILL/FUCK i da se moremo okolo po forumima kurciti s K/D ratiom i trofejima
_______________________________________________________
Izbacivanje co-opa mozda i ima smisla jer je drugi lik klinka, koja sumnjam da bude sposobna ubiti protivnika. Ja ju dozivljavam kao hodajuci prosireni inventory i nista vise. Naravno bit ce tu nekih skriptiranih scena, kao i koristenja alternativnih ruta da bi otkljucala glavni prolaz nasem liku. Glavno pitanje je: tko zeli igrati co-op s takvim likom koji nije sposoban pucati, dok njegov frend sa sacmaricom raznosi glave neprijateljima? Apsolutno NITKO!