Sad baš imal super utrku.
R2 Endurance na Le Mansu - 17 krugova, na hard normalno.
Za tu prigodu kupil Ferrari 550 Maranello Veloqx Prodrive #88, makar je najslabiji u klasi ('samo' 805 PI). Startal zadnji, s 8. pozicije i odma na početku prvog kruga na Dunlop šikani blagi dodir s Corvettom, taman da oštetim malo branik (damage - blago žuto - znači circa 5-10km/h sporiji na ravnini zbog toga) - tu sam znal da bu veselo kad na Le Mansu ima ravnine ohoho, a uz to sam u najslabijem autu.
Tu sam uspel uloviti 3. poziciju, ali Maserati MC12 i Chevy su mi bili na repu. Začas su došle ravnine i kolko tolko sam pružal otpor, ali MC12 me uspel prejti i polako se počel odvajati dok sam se iza hrval za 4. poziciju s Chevroletom.
Koja 2 kruga sam se boril s Corvettom, al onda sam se uspel odvojiti i polako graditi prednost, ali je u međuvremenu zaostatak za Maseratijem narasel na dobrih 10+ sekundi. Faza od 4. do 8. kruga je bila dosta usamljena, čista staza - prednost 10+ sekundi ispred 5. pozicije i zaostatak od kojih 10 sekundi za trećeplasiranim. Već u 8. krugu sam lagano krenul skidati prednost, da bi u 9. krugu nakon Dunlop šikane i na onim ravninama se počel nazirati Maserati u daljini. Tu je lagano krenulo stiskanje malo žešće po gasu i kasna kočenja. Krajem 9. kruga vidim da maheri ulaze u boks, ispred 5. sam imal dost veliku prednost i onda od prevelike želje - pirueta na izlasku iz Porsche šikana (šikane na kraju kruga).
Ajd, brzo sam se osposobil, i nastavil voziti na nož, 2. pozicija - ali ne realna (celo vreme mi je bilo u glavi onda - moral sam zajebati
) jer još nisam bil u boksu. Krajem 9. kruga ulazim u boks i vidim MC12 taman završava s svojim pit stopom. Nakon tankanja i mjenjanja guma izlazim na 5. poziciji, iznenađujuće - prva trojka nije daleko (na kojih 10 sekundi razmaka), makar sam imal onu grešku. Uz to, popravljen mi je prednji branik - znači, na ravninama bez slipstreama umesto 290 km/h povlači moj Ferrarista 296-297. 10. krug je bilo natezanje s Aston Martinom za 4. poziciju - kad nije Chevy na njegovoj poziciji, skužil sam da vjerojatno nije bil u boksu. Krajem kruga britansko smetalo ulazi u boks, pa mi ga više nije bil pun retrovizor.
Konačno čista staza, složen auto i kreće lov na postolje. Polako skidam zaostatak svaki krug i negde oko 13.-14. kruga ih polako dostižem na 3-4 sekunde. Vidim napred napeta borba za 2. poziciju - Loctite McLaren vs MC12 - svako malo jedan drugog prestižu, a par sekundi ispred njih se vidi žuti Saleen u vodstvu. Zadnja 3 kruga su bila zanimljiva jer sam se uspel umješati u borbu za postolje. Na ravnini nakon prve šikane sam im konačno na repu (15. krug), McLaren taman kreće iz slipstreama u napad na Maseratija, a ja 305 na sat izlazim iz McLarenovog slipstreama, kasno kočenje i malo promašaj - kratki izlet na pijesak.
ALI - nisam puno zgubil, odma se vraćam na stazu i još sam im na repu. Opet slipstream, prelazim Maseratija, ulaz u Mulsanne s nutarnje McLarenu, blagi dodir - tup - žuti branik, gotovo - šansa za pobjedu prekrižena. Tu sam ciljal samo da ostanem na postolju. I dalje na repu McLarenu, u sendviču između njega i MC12 - koj je bil puno brži i celo vreme mi se otvaral iza, nabijal u retrovizor. U 16. krugu je bila opaka borba s Maseratijem - blokiral sam ga opasno, ali sam uspjeval još biti na repu McLarenu. Čak nije daleko ni Saleen bil, zgledal mi je malo potrto, reko možda još uspijem pobjediti na neku foru.
Da ne bi bilo dosadno - nakon ravnine, opet ulaz u Mulsanne, identičan scenarij ko krug prije - blagi dodir - tup - branik narančasti - AAAA moje postolje.
I dalje vozim u sendviču, ulazimo u zadnji sektor i vidim ispred se dimi - Saleen zakuhava i ulazi u boks na kraju predzadnjeg kruga!!! SHOW! Zadnji krug počinje, meni auto dost potrti (zapravo ništ osim tog prokletog prednjeg branika), već si računam u glavi kak narančasti prednji branik znači kojih 20-30km/h sporije na ravnini - al ajde - bil sam celo vreme u slipstreamu McLarenu pa sam se držal. Krajem kruga - hladan tuš. U zadnjem sektoru (onaj dugi desni zavoj nakon Indianapolis i Arnage zavoja) me prelazi MC12, praktički pred ciljem. Idem na nož i u Porsche šikanama ga doslovno u zadnjem zavoju dostižem i prelazimo prek cilja, fotofiniš - al za drugu poziciju.
Opaka utrka, dobar je AI na trojki, nisu idioti ko na većini ostalih vožnji. Zabava sam tak.
Odličan mi je bil V8 Supercars Cup, po New Yorku gradu mi je bila ludnica - kad je to najbliže australskim gradskim utrkama tipa Adelaide.
Uživam u igri, da.